هزینه سه شب اقامت در قشم چقدر آب می‌خورد؟

قشم- کاماپرس
ژیوار

 قشم به دلیل دسترسی به ساحل زیبا، آرامش وصف‌ناپذیر و بازارهایی با اجناس خارجی و ارزان‌ قیمت یکی از مقاصد تفریحی است که طبیعت بکر و کشف‌نشده ساحلی و کویری آن طرفداران بی‌شماری دارد.

هزینه اقامت در هتل‌های قشم بسته به امکاناتی که شما انتظار دارید، از ارزان‌ترین هتل با شبی ۳۰۰ هزار تومان تا گران‌ترین هتل با شبی حدودا ۶ میلیون تومان متغیر است. در واقع هزینه سه شب اقامت در قشم در ارزان‌ترین حالت ممکن ۹۰۰ هزار تومان و در گران‌ترین حالت هم حدود ۱۸ میلیون تومان است.

کاماپرس در این گزارش هزینه اقامت در این جزیره زیبا برای سه شب را بررسی می‌کند.

اقامت در هتل‌های ارزان‌قیمت قشم

قیمت هر شب اقامت در ارزان‌ترین مسافرخانه قشم حول‌وحوش ۳۰۰ هزار تومان است. این مکان امکانات خاصی نداشته و اتاق‌های ساده‌ای دارد؛ اما مزیت آن این است که در نزدیکی ساحل و بازار قدیم قشم واقع شده است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

اقامت در هتل 3 ستاره قشم

متوسط هزینه سه شب اقامت در قشم در هتلی سه ستاره برای دو نفر از ۳ میلیون و ۹۰۰هزار تومان تا ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان متفاوت است. هزینه هر شب اقامت برای دو نفر همراه با صبحانه در یک هتل سه ستاره با امکانات حداقلی هم حدودا ۶۰۰ هزار تومان است.

قشم- کاماپرس

هزینه اقامت در اقامتگاه بومگردی قشم

البته قشم جزیره‌ای است که هتل‌ها و اقامتگاه‌های متفاوت با امکانات مختلف در آن یافت می‌شود. هزینه هر شب اقامت در یک اقامتگاه بوم‌گردی سنتی همراه با فضایی سنتی و ساحلی قشم یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای دو نفر همراه با صبحانه تمام می‌شود.

موقعیت مکانی و دسترسی این اقامتگاه به مکان‌هایی مانند رستوران، نانوایی و سوپرمارکت بیشتر از 5 دقیقه نیست و برنامه موسیقی زنده به مناسبت‌های مختلف در آن اجرا می‌شود. هزینه سه شب اقامت در این هتل برای دو نفر، حدود ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

هزینه اقامت هر شب برای دو نفر همراه با صبحانه در هتلی چهار ستاره در قشم هم حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که این مبلغ برای سه‌ شب به ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هم می‌رسد. این هتل در نزدیکی مراکز تجاری و ساحل خلیج فارس است. اتاق‌های این هتل امکانات مدرن‌تری نسبت به هتل‌های سه ستاره با قیمت متوسط دارد.

اقامت در هتل‌های لوکس قشم

اگر می‌خواهید چند شب رویایی با امکانات لوکس در قشم را بگذرانید، این جزیره امکانات و هتل‌هایی دارد که توقع شما را برآورده می‌کند. به‌عنوان مثال، یک هتل لوکس پنج ستاره ساحلی همراه با ساحل اختصاصی برای شنا و تفریحات آبی، جت اسکی، اسکی روی آب، اسکله تفریحی با امکان ماهی‌گیری در این جزیره ساخته شده است. اتاق‌‌های این هتل به بهترین شکل طراحی و دیزاین شده‌اند. هزینه هر شب اقامت در این هتل حدود ۶ میلیون و 500 هزار تومان است و هزینه سه شب اقامت برای یک سوئیت دو نفره همراه با صبحانه حتی به ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان هم می‌رسد.

اقامت در بوم‌گردی لوکس در قشم

اقامتگاه بوم‌گردی دیگری نیز در این جزیره زیبا قرار دارد که بسیار مناسب کسانی است که می‌خواهند عکاسی مراسم عروسی یا فرمالیته خود را در قشم انجام دهند. ساحل اختصاصی این اقامتگاه که اتفاقا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی این جزیره قرار دارد، می‌تواند یکی از بهترین لوکیشین‌های عکاسی باشد.

بدون شک ثبت تصاویر خاطره‌انگیز، مسافران مشکل‌پسندی که به دنبال یک اقامتگاه لوکس هستند را راضی می‌کند. هزینه هر شب اقامت در این اقامتگاه در اتاق‌های سنتی ویژه، برای دو نفر همراه با صبحانه ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است و هزینه سه شب اقامت در قشم در این اقامتگاه حدود ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تمام می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارکیلید
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز