هایپرتایر ؛ پیشنهاد بهترین تایر برای بیش از 300 خودرو

هایپر تایر-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

هایپرتایر یک فروشگاه اینترنتی لاستیک‌های ایرانی و خارجی است که امکان مقایسه و در نظر گرفتن شاخص‌های فنی و ظاهری را فراهم می‌سازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لاستیک، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه به معرفی هایپرتایر و خدمات آن می‌پردازد؛

* هایپرتایر که زیرمجموعه شرکت چیکانیک تجارت است، علاوه بر فروش انواع لاستیک، برای نخستین بار خدمات نصب تایر در محل را نیز ارائه می‌دهد. تیم سیار نصب و بالانس، اقدام به تعویض لاستیک خودرو خواهند کرد.

* شرایط نگهداری لاستیک در کیفیت و عمر مفید آن بسیار موثر است. این مجموعه با استفاده از روش‌های نوین انبارداری سعی در فراهم کردن شرایط دپوی مناسب پیش از عرضه به بازار کرده است.

راز آسمان پایتخت

* کاربران در سایت هایپرتایر می‌توانند با در نظر گرفتن قطر رینگ، پهنای تایر و نسبت منظر نسبت به انتخاب تایر برای خودروی خود اقدام کنند. این شرکت در کنار لاستیک خودروهای سواری، لاستیک خودروهای سنگین و کشاورزی را نیز عرضه می‌کند.

* با توجه به افزایش چشمگیر قیمت لاستیک، این مجموعه با همکاری کارخانه‌های داخلی، اقدام به عرضه محصولات با قیمت دولتی در فروشگاه اینترنتی خود کرده است. خریدار با ثبت نام از طریق کد ملی قادر به تهیه این محصولات خواهد بود. این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

* در هایپرتایر همه برندهای معتبر ایرانی و خارجی لاستیک قابل سفارش است که می‌توان به لاستیک‌های بارز، ایران تایر، یزد تایر، کویر تایر، گلدستون، بریجستون، سومیتومو، تراینگل، دانلوپ، نکسن، کومهو، یوکاهاما و کانتیننتال اشاره کرد.

* در بخش خودروهای سایت هایپرتایر، بهترین تایرهای پیشنهادی برای حدود 320 مدل خودروی مختلف معرفی شده‌اند.

* هایپرتایر در صورت اشکال و نقص فنی، تفاوت کالای تحویل داده شده با سایز، مشخصات و جزئیات درج شده در سایت و انصراف خریدار اقدام به مرجوع کردن کالا کرده و در مدت سه تا هفت روز کاری وجه پرداختی را عودت خواهد داد.

*در سایت و صفحه اینستاگرام هایپرتایر ویدئوهای آموزشی و تخصصی درباره خودرو و لاستیک، مشکلات معمول، معرفی محصولات و خدمات، فرصت‌های شغلی و اخبار مربوط قابل مشاهده است.

* مجموعه هایپرتایر در سه دوره پیاپی جشنواره وب و موبایل ایران، به عنوان بهترین وب‌سایت شناخته شده است. در دوره چهاردهم این سایت برگزیده آرای مردمی شد.

* اطلاعات بیشتر، راهنمای تصویری استفاده از فروشگاه اینترنتی هایپرتایر و نحوه ثبت سفارش، در سایت این شرکت قابل مشاهده است.

نویسنده: فرشید طالبی زاده

انتها پیام

مرتبط با : هایپرتایر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز