نگاهی به فعالیت های علی بابا در سال 1398

علی بابا

شرکت سفرهای علی‌بابا، سال گذشته را نیز با پرچمداری بازار گردشگری سپری کرد. حضور‌ پررنگ علی‌بابا در کارخانه نوآوری و بازدیدهای که مقام‌های ارشد دولتی از دفاتر این شرکت داشتند، یکی از پررنگ‌ترین ورق‌های کارنامه علی‌بابا در سال گذشته بود.

کاماپرس در ادامه بررسی کارنامه برندهای شاخص، به مرور عملکرد علی‌بابا در سال گذشته پرداخته است.

مطالب مهم را از دست ندهید

 

دریافت نشان طلایی رضایتمندی مشتری

آریاک سفر

سایت علی بابا توانست نشان  طلایی همایش سراسری رضایتمندی مشتری را دریافت کنید. این شرکت با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی، بالاترین امتیاز از طرف انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان را کسب کرد. در این همایش که 28 فروردین 1398 برگزار شد، روسای انجمن‌های «حمایت از حقوق مصرف کنندگان»، «سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان»، «اتاق بازرگانی» و نمایندگان مجلس حضور داشتند.

علی بابا

 حمایت از ششمین لیگ برنامه نویسی دانشگاه امیر کبیر

علی‌ بابا تنها حامی ششمین لیگ برنامه نویسی دانشگاه امیر کبیر شد در  اردیبهشت 98 شد. لیگ برنامه نویسی امیر کبیر نوعی مسابقه است که برای جذب و شناخت افراد مستعد در این زمینه و کمک به پیشرفت و شکوفایی آنها در مراحل بالاتر مانند مسابقات منطقه‌ای و سپس مسابقات جهانی برگزار می‌شود.

امیر کبیر

حمایت از رویداد جهانی in-Tech در سال 98

علی ‌بابا حامی رویداد جهانی in-Tech شد که در ایران با نام تکدخت برگزار می‌شود. در این رویداد زنان بنیان‌گذار، زنان صاحب کسب و کار و زنانی که در حوزه‌های مختلف فعال هستند از محدودیت‎‌ها، چالش‌ها و البته راهکارهایی برای یافتن جایگاه واقعی زن در جامعه کار و داستان‌های موفقیت‌های ارزشمندشان می‌گویند. 3 منتور از علی‌بابا در در این رویداد به شرکت کنندگان کمک کرند تا ایده‌هایشان از مرحله فکر به عمل و راه‌اندازی برسند. این رویداد در تاریخ 11 تا 13 اردیبهشت سال 1398 برگزار شد.

این تک

اجرای کمپین بلندپروازی 2 در تابسان 98

کمپین بلندپروازی 2 برای دومین سال متوالی  در مرداد و شهریور سال 98  توسط  شرکت علی بابا اجرایی شد. هدف از اجرای این کمپین این بود: هیچ‌گاه برای ایجاد تغییر در زندگی دیر نیست و این که در پروراندن رویا و هدف در ذهن، نباید اجازه دهیم که مرزها و محدودیت‌ها مانع از پیشرفت و اوج‌گیری ما شوند. مراسم اختتامیه این کمپین در تاریخ 12 شهریور با حضور مدیران ارشد شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا، شرکت علی‌بابا و شرکت بازاریابی و تبلیغات برندیست و همچنین برندگان این کمپین برگزار شد.

کمپین بلند پروازی

کسب تندیس طلایی برند محبوب با انتخاب کاربران در سال 98

علی بابا در ششمین جشنواره ملی برند محبوب از نگاه مصرف‌کنندگان با به دست آوردن 23.2 درصد از سهم محبوبیت، به عنوان محبوب‌ترین برند از میان فعالان حوزه فروش آنلاین بلیط سفر شناخته شد. این جشنواره 22 مهرماه 1398 در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. جشنواره برند محبوب که از سوی پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه شریف برگزار می‌شود، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردم را فراهم کرده تا هم برندهای معتبر به مردم معرفی شوند و هم از فعالیت این برندها قدردانی شود.

علی بابا 3

علی بابا میزبان محمد جواد ظریف

در مهر ماه سال 1398 دفتر روز اول علی بابا میزبان محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه و هیات همراه وی بود. در جریان این بازدید، نیما قاضی، مدیرعامل علی بابا استارت‌آپ دانش بنیان علی بابا، زیر مجموعه‌هایش و بخش‌های مختلف دفتر روز اول را معرفی کرد و در مورد مدل کسب و کار و فرهنگ سازمانی علی بابا توضیح داد.

ظریف

حمایت علی بابا از سومین کنفرانس ملی کار آفرینی شریف

گروه علی بابا در راستای ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی خود حامی سومین کنفرانس ملی کارآفرینی شد. این کنفرانس سوم و چهارم دی ماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. در این کنفرانس محققان حوزه کارآفرینی و کسب وکارهای نوپا به ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی و کاربردی در حوزه کارآفرینی پرداختند.

حمایت

توسعه خدمات پشتیبانی شرکت علی بابا در گرگان

شرکت علی بابا در اوایل بهمن سال 98 اقدام به افتتاح مرکز تماس جدید در شهر گرگان نمود. هدف اصلی از تاسیس این مرکز، انجام خدمات مشاوره و پشیبانی در زمینه خرید بلیط سفر، تورهای مسافرتی و رزرو هتل، به کاربران علی بابا است.

علی بابا

مرتبط با : علی بابالوفت‌هانزا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز