مروری بر عملکرد بوتان در سال 98

لست سکند

بوتان با تکیه بر سابقه درخشان 67 ساله خود در عرصه صنعت کشور و به عنوان یکی از مطرح ترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی گازسوز و تنها صادرکننده ایرانی آبگرمکن های دیواری گازسوز به اروپا، سال 98 را نوآورانه‌تر از گذشته پشت سر گذاشت.

کاماپرس در ادامه بررسی کارنامه برندهای شاخص ملی، به مرور مهم ترین اخبار بوتان در سال گذشته پرداخته است.

خرید خطوط پیشرفته تولید رادیاتور پنلی

گروه صنعتی بوتان با هدف تنوع بخشی به گستره محصولات خود و در راستای حضور پررنگ تر در عرصه رقابت بین المللی، اقدام به خرید خطوط پیشرفته تولید رادیاتور پنلی با برندهای ایرتورپن، گلدپن، آی پن، آریل استار، کلاس پن و نیو کلاس پن کرد و از این پس بوتان عرضه کننده برندهای فوق به بازار خواهد بود.

بوتانموفقیت در عرصه صادرات

راز آسمان پایتخت

با وجود مشکلات اقتصادی کشور و تحریم های همه جانبه، گروه صنعتی بوتان با همگام سازی خط تولید خود متناسب با فناوری روز دنیا و رعایت استاندارد LOW NOX که از استانداردهای زیست محیطی به روز اروپایی است، توانسته نقش رهبری در بازار داخلی آبگرمکن و پکیج دیواری و صادارت سالانه بیش از 100،000 دستگاه محصولات گرمایشی به مهد این محصولات در اروپا را ایفا کند.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تاسیسات تهران

شرکت بوتان در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تاسیسات تهران که از تاریخ 29 مهر الی 2 آبان برگزار شد با محصولاتی نظیر پکیج شوفاژ دیواری، آبگرمکن فوری دیواری، رادیاتور آلومینیومی و رادیاتور حوله خشک‌کن حضور پیدا کرد. همچنین پکیج‌های شوفاژ دیواری « بی‌تا » با قطعات ایرانی و رادیاتورهای پنلی آذرگرما به عنوان جدیدترین دستاورد بوتان در زمینه تأسیسات گرمایشی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تاسیسات تهران

تقدیر اتاق بازرگانی  از  بنیان گذار شرکت بوتان

طی مراسمی و با حضور آقای دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، دکتر نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور، شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران، اعضای اتاق بازرگانی و جمعی از فعالین اقتصادی از محسن خلیلی عراقی پیشکسوت صنعت کشور و بنیان گذار شرکت بوتان که به “پدر صنعت ایران” مشهور است به پاس یک عمر تلاش در جهت اعتلای صنعت و اقتصاد ایران تقدیر بعمل آمد. همچنین در مراسمی دیگر و با حضور حناچی شهردار تهران نیز از آقای خلیلی تقدیر شد.

بوتان حامی اصلی TEDxTehran 2019

از زمان آغاز رویداد TEDxTehran در سال ۲۰۱۳ میلادی، بوتان همواره حامی اصلی این رویداد بوده است. TED سازمانی غیرانتفاعی و بین‌المللی است که با هدف “گسترش ایده‌های نو” شکل گرفته و در رویدادهایی که تد برگزار می‌کند، از بزرگان دانش، فناوری، کارآفرینی و … دعوت می‌شود تا درباره تجربیات و تخصص خود سخنرانی کنند و این سخنرانی‌ها به صورت رایگان در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

TEDxیک رویداد بومی و منطقه‌ایست که در کشورهای مختلف به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود که بوتان در سال 98 به عنوان حامی اصلی TEDxTehran در این رویداد حضور داشت.

بوتان حامی روزهای سخت هم‌وطنان سیل‌زده

شرکت بوتان در سیلاب‌های بی‌سابقه و ویرانگر بهار 98 که مردم چند استان کشور را تحت تاثیر قرار داد، هم‌وطنان درگیر در سیل را فراموش نکرد و حامی آنها بود. همکاران گروه بوتان، شامل پرسنل شرکت، سرویس‌کاران و نمایندگان فروش، با جمع‌آوری کمک‌های نقدی به یاری هموطنان خود شتافتند.

مطالب مهم را از دست ندهید:

تجهیز مدارس مناطق محروم در کمپین کلاسمون گرمه بوتان

در ادامه کمپین «کلاسمون گرمه» و در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، مدرسه روستای “ابوذر” در شهرستان گنبدکاووس در استان گلستان به سیستم گرمایشی ایمن و استاندارد مجهز شد. شرکت بوتان علاوه بر تأمین بودجه تجهیز این مدرسه به سیستم‌های گرمایشی استاندارد و ایمن، ۸۰ جلد کتاب و تعدادی وسایل ورزشی نیز به این مدرسه اهدا کرد.

مرتبط با : بوتان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز