سیری بر عملکرد همکاران سیستم در سال 98

لست سکند

شرکت دانش‌بنیان همکاران سیستم، نخستین شرکت نرم‌افزاری حاضر در بورس است که با گذشت بیش از ۳۰ سال عرضه‌ی راهکارهای نرم‌افزاری به کسب‌وکارهای ایرانی، بیش از 54 هزار مشتری در کسب‌وکارهای بزرگ، متوسط و کوچک دارد.

کاما پرس در ادامه سیر بررسی عملکرد برندهای شاخص ملی، به مرور مهم ترین اخبار همکاران سیستم طی سال گذشته پرداخته است.

تولد ابرآمد

براساس استراتژی توسعه‌ی کسب‌وکار همکاران سیستم و با شراکت تجاری با شرکت «رمیس» شرکت ابرآمد تاسیس شده است. شرکت رمیس از شرکت‌های معتبر و موفق است که در 18 سال گذشته بیش از 950 پروژه را در بخش زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور اجرا کرده است. این شرکت حالا در کنار همکاران سیستم قرار گرفته است و از هم‌افزایی تجربیات این دو، شرکت «ابرآمد» تاسیس شده است.این شرکت قرار است طیف گسترده‌ای از خدمات رایانش ابری را به مشترکان عرضه کند.ابرآمد با سرویس‌هایی که به مشتریان ارائه می‌کند به آن‌ها این امکان را می‌دهد که در هر لحظه فقط به اندازه نیاز خود سرویس دریافت کرده و به همان مقدار هزینه کنند، در زمان کوتاه و با کیفیت مناسب زیرساخت‌های مورد نیاز خود را تامین کنند و دغدغه‌ی امنیت و خرابی تجهیزات و تامین قطعات را نداشته باشند.چشم انداز شرکت ابرآمد این است که بتواند با ارائه انواع خدمات فناوری اطلاعات بر بستر ابر (ITaaS) با کیفیتی جهانی، به کسب‌وکارها و افراد کمک کند تا خدماتی موثر، منعطف و با صرفه در بخش فناوری اطلاعات دریافت کنند و کسب‌و‌کارشان را توسعه دهند.

راز آسمان پایتخت

اتصال سیستم مدیریت ارتباط با مشتری SarvCRM به راهکاران همکاران سیستم

شرکت سَرونو؛ ارائه‌دهنده‌ی سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری، محصول خود با نام SarvCRM را با راهکاران همکاران سیستم یکپارچه کرد. با اتصال SarvCRM به «راهکاران»، آن دسته از کسب‌وکارهایی که از هردو راهکار بهره می‌برند، از مزیت‌های یکپارچگی آن‌ها بهره‌مند خواهند شد. یکپارچگی ERP راهکاران و SarvCRM ، در بخش‌هایی مانند ارتباطات و مذاکرات فروش با مشتریان، برنامه‌ریزی فعالیت‌های فروش، گزارش‌های دقیق از چرخه‌ی ارتباط با مشتری تا فروش و … برای مشتریان هر دو راهکار ارزش‌آفرین است.

امضای تفاهم‌نامه‌ی همکاری اتاق بازرگانی و صنایع ایران-آلمان و همکاران سیستم

در بهمن ماه 98 با حضور خانم فن بن اشتاین، رییس اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان، تفاهم‌نامه‌ی همکاری میان همکاران سیستم و اتاق در دفتر مرکزی شرکت امضا شد. هدف از این همکاری، انتقال دانش و محتوای تخصصی در زمینه‌ی فناوری های نرم‌افزاری است. از این پس دو طرف به‌وسیله‌ی برگزاری سمینارهای آموزشی و انتشار محتواهای تخصصی با یکدیگر همکاری خواهند داشت.

تفاهم‌نامه‌ی همکاری پارک علم‌ و فناوری دانشگاه تهران و همکاران سیستم

تیر ماه 98 با حضور عباس زارعی، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در دفتر مرکزی همکاران سیستم تفاهم‌نامه‌ی همکاری میان شرکت و پارک علم و فناوری امضا شد.اجرای طرح‌های پژوهشی-فناوری داخلی و بین‌المللی، اجرای رویدادهای کارآفرینی و فناوری، حمایت از ایده‌های مشترک و ایجاد کسب‌وکارهای نوپا، انتخاب ایده‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری و ایجاد زمینه‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذار از جمله فعالیت‌هایی است که با همکاری مشترک همکاران سیستم و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران انجام خواهد شد.هم‌چنین با هدف تسهیل تجاری‌‌سازی ایده‌ها و محصولات دانش‌بینان، تعامل سه‌جانبه‌ای میان همکاران سیستم، پارک علم و فناوری و شرکت‌های فناور عضو این پارک انجام خواهد شد.

میزگرد تخصصی تاثیر فناوری‌های نرم‌افزاری بر موفقیت کسب‌وکارهای صنعت پخش

صنعت پخش، یکی از ارکان اصلی کسب‌وکارهای امروزی است. امروزه این صنعت توانسته است با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز، مزایای بسیاری از جمله کاهش هزینه‏‌های مبادلاتی، مدیریت زمان سفارش‌های مشتریان، بهبود سهم بازار و … را به ارمغان بیاورد. همکاران سیستم نیز با عرضه ERP بومی و دستاوردهای حاصل از پیاده‌سازی آن در شرکت‌های صنعت پخش، در تلاش است تا با صاحب‌نظران و متخصصان این صنعت گفتگو و تبادل نظر کند.بر همین اساس اولین میزگرد تخصصی با حضور برخی از صاحب‌نظران صنعت پخش؛ محمدرضا مطیعی مدیر کل فناوری اطلاعات شرکت لبنیات پاستوریزه پاک، پورنگ پورامینی مدیر ارشد فناوری اطلاعات شرکت صنایع غذایی بهروز نیک، حمیدرضا گلیان مدیر توسعه فناوری و نوآوری شرکت به پخش، احمد اصلاح مدیر صنعت پخش همکاران سیستم، حمید یزدانی‌نژاد مدیر پروژه‌های راهکار هوشمندی تجاری و نیوشا امری مسئول روابط عمومی همکاران سیستم 26 بهمن 98 برگزار شد.

رویداد باهم ۹۸

رویداد تخصصی رایانش ابری همکاران سیستم، باهم 98 با حضور بیش از 1300 نفر از مشتریان، متخصصان و فعالان فناوری اطلاعات در مرکز همایش‌های برج‌ میلاد برگزار شد. در این رویداد از جدیدترین محصولات و خدمات همکاران سیستم بر بستر ابر رونمایی شد و استراتژی‌ها و برنامه‌های آتی شرکت تشریح شد.رهمکاران سیستم به عنوان بزرگ‌ترین عرضه‌کننده‌ی ERP در ایران، حدود سه سال پیش ERP خود را برای اولین بار با هزینه‌ای به‌صرفه بر بستر ابر عرضه کرد. اکنون با تجربه‌آموزی‌ و شناخت بیش‌تر استراتژی Cloud-First (تمرکز بر رایانش ابری) را انتخاب کرده است.

رویداد ویژه‌ی روز فناوری اطلاعات و ارتباطات

رویداد روز فناوری اطلاعات و ارتباطات 27 اردیبهشت 98 با حضور جمعی از مدیران و فعالان IT و ICT در دفتر مرکزی همکاران سیستم برگزار شد. این رویداد با هدف ارزش نهادن به فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات در جوامع و کسب‌و‌کارهای امروزی و نقش مدیران و متخصصان IT برگزار شد. با توجه به رویکرد مشارکتی همکاران سیستم، در این رویداد برای اولین بار اکوسیستم همکاری مدیران و متخصصان IT و همکاران سیستم مطرح شد.

 حضور همکاران سیستم در بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی

شرکت همکاران سیستم، با حضور در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی، راهکارهای خود برای این صنعت را به مخاطبان عرضه کرد. این نمایشگاه از ۱۹ تا ۲۲ خردادماه، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری کسب‌وکارها از مهم‌ترین مزیت‌های راهکارهای همکاران سیستم است و «راهکاران ابری» یکی از محصولاتی است که با فناوری رایانش ابری ارائه شده و علاوه‌بر مزایای ذکر شده، مجموعه‌ای از راهکارها را برای پوشش فرآیندهای کسب‌وکارها از قبیل تدارکات، فروش و محاسبه بهای تمام شده ارائه می‌دهد.

مطالب مهم را از دست ندهید:

حضور همکاران سیستم در اولین نمایشگاه بین‌المللی مراکزخرید،مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی 

همکاران سیستم با شرکت در اولین نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته (Iran Retail Show 2019)، تازه‌ترین راهکارهای نرم‌افزاری خود برای این صنعت را به مخاطبان معرفی کرد. این نمایشگاه از 9 تا 12 آبان ماه، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. راهکار جامع خرده‌فروشی راهکاران همکاران سیستم که تمام فرآیندهای از تولید تا توزیع، انبارداری، مدیریت مشتریان فروشگاهی و تولید گزارش‌های مدیریتی و کنترلی، را پوشش می‌دهد و با سیستم‌های back office مالی، بازرگانی، تولید و سرمایه انسانی به‌طور یکپارچه عمل می‌کند، در این نمایشگاه ارائه شد و مدیران و کارشناسان همکاران سیستم پاسخ‌گوی مخاطبان بودند. نرم افزارهای سپیدار و دشت همکاران سیستم ویژه کسب‌وکارهای کوچک و اصناف نیز در این نمایشگاه به علاقه‌مندان ارائه شدند. راهکاران ابری، راهکار همکاران سیستم برای کسب‌وکارهای متوسط نیز در نمایشگاه معرفی شد. راهکاران ابری نخستین ERP بر بستر رایانش ابری در ایران است و بخش‌های مالی، فروش، تدارکات، منابع انسانی و حسابداری مدیریت کسب‌وکارها را با هزینه‌ای به‌صرفه و با امنیت بالا پوشش می‌دهد.

 نمایشگاه ایران فارما

شرکت همکاران سیستم با شرکت در پنجمین نمایشگاه ایران فارما، آخرین دستاوردهای خود در بخش‌های نگهداری و تعمیرات و پخش دارویی را به مخاطبان خود ارائه کرد. این نمایشگاه از تاریخ 2 تا 4 مهر ماه در مصلی تهران برپا شد و همکاران سیستم نیز با شعار “مدیریت یکپارچه فرآیندها از تأمین مواد اولیه تا توزیع دارو با راهکاران همکاران سیستم” در نمایشگاه حضور بهم رسانید.
هدف از حضور در این نمایشگاه، ارائه راهکارهای صنعت دارویی و معرفی دستاوردهای ایجاد شده در مشتریان برتر این صنعت و تعامل با مدیران این صنعت بوده است.

سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست

همکاران سیستم با حضور در سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست، راهکارهای خود برای این صنعت را به مخاطبان عرضه کرد. این نمایشگاه از ۳۱ شهریور تا ۳ مهرماه، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. نمایشگاه ایران‌پلاست بزرگ‌ترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه و از نمایشگاه‌های معتبر صنعت پلاستیک جهان است. در این نمایشگاه راهکاران ابری، راهکار همکاران سیستم ویژه شرکت‌های متوسط به مخاطبان معرفی شد. کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری از مهم‌ترین مزیت‌های «راهکاران ابری» است. این راهکار علاوه‌ بر مزایای اشاره‌شده، بخش‌های مختلف کسب‌وکارها مانند مدیریت انبار، تدارکات، فروش و محاسبه بهای تمام‌شده را پوشش می‌دهد.

حضور همکاران سیستم در هجدهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات با حضور همکاران سیستم ۲۲ تا ۲۵ شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. راهکاران ابری؛ راهکار همکاران سیستم برای کسب‌وکارهای متوسط نیز در نمایشگاه معرفی شد. راهکاران ابری نخستین ERP بربستر رایانش ابری در ایران است و بخش‌های مالی، فروش، تدارکات، منابع انسانی و حسابداری مدیریت کسب‌وکارها را با هزینه‌ای به‌صرفه و با امنیت بالا را تامین می کند.

بحضور همکاران سیستم در یست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی

شرکت همکاران سیستم با حضور در بیست و ششمین  نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذائی، ماشین آلات و صنایع وابسته، راهکارهای خود برای این صنعت را به مخاطبان عرضه کرد. این نمایشگاه از 28 تا 31 خردادماه، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار گردید.همکاران سیستم با بیش از ۳۰ سال تجربه در صنعت نرم‌افزار، تلاش کرده راهکارهایی جامع با هدف پوشش همه فرایندهای صنایع مختلف از جمله صنعت غذایی ارائه دهد.پوشش فرآیندهای صنعت غذایی از مرحله تامین مواد اولیه تا پخش مویرگی محصولات نهایی، از مهم‌ترین ویژگی‌های راهکارهای همکاران سیستم برای کسب‌وکارهای فعال در صنایع غذایی است که بیش از 1200 کسب‌وکار در این صنعت از آن استفاده می‌کنند.علاوه بر این راهکارها، برای کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری کسب‌وکارها «راهکاران ابری» با کمک فناوری رایانش ابری ارائه شده و مجموعه‌ای از راهکارها را برای پوشش فرآیندهای کسب‌وکارها از قبیل تدارکات، فروش و محاسبه بهای تمام شده به کسب و کارها ارائه می‌کند.

احداث مدرسه هم‌کلاسان توتشامی در بخش گهواره استان کرمانشاه به همت همکاران سیستم

دانش‌آموزان روستای توتشامی از توابع بخش گهواره در استان کرمانشاه؛ سال تحصیلی 99-98 را در مدرسه «هم‌کلاسان توتشامی» آغاز کردند. با عزم و تلاش خانواده بزرگ همکاران سیستم این مدرسه سه‌کلاسه هم‌زمان با شروع سال تحصیلی افتتاح شد تا بخشی از دانش‌آموزان این منطقه‌ از امکان تحصیل در شرایط استاندارد برخوردار باشند.

مرتبط با : همکاران سیستم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز