نوین پرداخت؛ راه حل پرداختی سریع و مطمئن در عرصه بین المللی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بازار داغ سفارش مهاجرت، مسافرت‌های خارجی و … باعث شده تا وبسایت‌های معتبر و تخصصی در بستر آنلاین در این خصوص فعالیت داشته باشند و به مشتریان خود خدمات ارائه دهند. نوین پرداخت یکی از این درگاه‌ها است که انواع خدمات را در حوزه پرداخت‌های بین المللی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تعداد زیادی از فروشگاه‌های برند در کشورهای ترکیه، قطر، عمان، سایر شهرهای اروپایی، آسیایی و آمریکایی کارت‌های اعتباری ویزاکارت و مسترکارت را برای پرداخت قبول دارند. در صورتی که به کشورهای خارجی سفر داشته باشید یا بخواهید پول مبادله کنید باید ویزاکارت یا مسترکارت داشته باشید. از آنجا که ایران به دلیل فضای تحریم‌ها امکان استفاده از ویزا و مسترکارت را ندارد، درگاه‌هایی مثل نوین پرداخت امکان پرداخت‌های مختلف در سطح بین المللی را فراهم کرده‌اند.

هدف اصلی نوین پرداخت

این مجموعه همواره به دنبال ایجاد مشتری مداری و مشتری سالاری واقعی است و رضایت مندی افرادی که به هر نحوی با آن در ارتباط هستند از اولویت‌های این تیم است. تشکیل یک ارتباط انسانی، توام با احترام و شعف و ارائه خدمات در زمینه تراکنش های بین المللی با بهترین کیفیت و مناسب ترین نرخ در سرع ترین زمان ممکن، از مهم‌ترین اهدافی است که تیم نوین پرداخت برای آن آموزش دیده و برای آن تلاش می‌کند.
با انجام امور ارزی آنلاین توسط نوین پرداخت، در کنار استفاده از کامل‌ترین پلتفرم پرداخت ارزی آنلاین کشور، ارزش‌های سازمانی نوین پرداخت به خوبی احساس خواهند شد.

چگونه از خدمات نوین پرداخت استفاده کنیم؟

تمامی افراد با در اختیار داشتن کارت بانکی و کارت ملی یا مدارک شناسایی معتبر دیگر، می توانند در نوین پرداخت ثبت نام کرده و از خدمات این درگاه استفاده کنند. این مجموعه برای ارائه خدمات پرداختی محدودیتی ندارد و تمام تلاش آن ارائه برترین خدمات با نرخ مناسب است. پشتیبان‌های نوین پرداخت هفت روز هفته به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی کاربران و همراهان از طریق ارسال تیکت یا برقرای تماس هستند.

راز آسمان پایتخت

افرادی که خواهان انجام پرداخت در سطح بین المللی هستند، پس از عضویت در سایت، با ثبت سفارش و ارائه لینک محصول یا خدمات مورد نظر خود، در کوتاه‌ترین زمان، با نرخ مناسب و حداقل کارمزد می‌توانند خرید خود را انجام دهند. برای استفاده از خدمات خرید با ویزا و مستر کارت، شرایط خاصی وجود ندارد و کاربران پس از ثبت نام در سایت، امکان ثبت سفارش خود را خواهند داشت.

مزایایی استفاده از نوین پرداخت

به گفته عوامل سایت نوین پرداخت، کاربران با این سایت می‌توانند تمامی پرداخت‌های ارزی آنلاین را با بهترین نرخ انجام دهند. از دیگر مزایای مهم نوین پرداخت می‌توان به پشتیبانی قوی این تیم اشاره کرد که در حداقل زمان ممکن به راهنمایی و رفع مشکلات احتمالی کاربران اقدام و تا زمان رسیدن به پاسخ، آن‌ها را همراهی می‌کنند. پشتیبان‌های این سایت همه روزه به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی کاربران و همراهان از طریق ارسال تیکت یا برقرای تماس هستند.

این مجموعه در مباحث آموزشی نیز کارآمد هستند. جدیدترین و کاربردی‌ترین مقالات در سایت نوین پرداخت در قسمتی با عنوان مجله آموزشی قرار داده می‌شوند. نوین پرداخت تلاش می کند مقالات کاربردی و به‌روز متناسب با حوزه پرداخت‌های بین المللی را تولید و در اختیار عموم قرار دهد.

این مجموعه به کاربران خود پیشنهاد می‌کند تا با بررسی مقالات این سایت، اطلاعات خود را در زمینه پرداخت‌های ارزی و تمامی مباحث مرتبط بالا برده و جواب بسیاری از سوالات خود را پیدا کنند.

حداقل کارمزد و بهترین خدمات پرداخت بین المللی

نوین پرداخت همواره تلاش کرده در اعمال کارمزدهای خود منصفانه عمل کند. بنابراین کارمزد خدمات این مجموعه مبلغ منصفانه و متعادلی است که بسته به نوع خدمات متفاوت است. به طور کلی کارمزد خدمات‌شان برای ارزهای الکترونیک (پی پال، پرفکت مانی، وبمانی، ویزا کارت و مستر کارت) مبلغ ثابت 10 هزار تومان و برای ارزهای دیجیتال مبلغ 15 هزار تومان اعلام شده است.

نوین پرداخت برای انجام تراکنش‌های بین المللی کف و سقفی تعریف نکرده است و کلیه تراکنش‌ها از مبلغ یک دلار به بالا از طریق این درگاه قابل انجام است.

بنا بر اعلام نوین پرداخت، این مجموعه برای کاربران خود اهمیت زیادی قائل است و به همین خاطر رضایت مندی همراهان در اولویت تمامی برنامه‌های نوین پرداخت است؛ این گروه در حال برنامه ریزی و تدارک شرایط ویژه‌ای برای مشتریان دائمی این پلتفرم هستند که به زودی پیاده سازی و اجرا خواهد شد.

انتخاب بهترین و مناسب‌ترین راه انتقال بین المللی پول، بستگی به مواردی همچون درگاه‌های پرداخت مبدا و مقصد ارز، کارمزد تراکنش، مدت زمان انجام تراکنش و … دارد. اما انجام تراکنش‌های بین المللی از طریق درگاه پی پال یکی از سریع‌ترین و مطمئن ترین راه‌های انتقال بین المللی پول است، زیرا امکان ریفاند یا بازگشت پول از طریق پی پال وجود دارد.

ارائه خدمات تخصصی در حوزه پرداخت‌های جهانی

نکته مهم دیگر در ارتباط با انجام تراکنش‌های پی پال، سرعت انجام و تکمیل روند این پرداخت‌هاست که در سریع ترین زمان ممکن انجام می‌شود. نرخ ارزهای پی پال در سایت نوین پرداخت کاملا رقابتی و با حداقل مقدار ممکن است.

عوامل نوین پرداخت اعلام کرده‌اند: کلیه آزمون های بین المللی که امکان پرداخت با پی پال را داشته باشند، در سایت ما قابل پرداخت هستند. برای ثبت نام‌های گروهی آموزشگاه‌ها و ادارات، تخفیف یا خدمات تعریف شده‌ای وجود دارد که با توجه به سابقه فعالیت کاربر، تعداد ثبت نام کنندگان و مبلغ سفارش در برخی موارد قابل اعمال خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : نوین پرداخت
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز