نقش وکیل مجرب در موفقیت پرونده طلاق به درخواست زوجه

وکیل طلاق توافقی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

طلاق، یکی از تصمیمات مهم و البته سخت در زندگی برخی زوجین است. پس از جدی شدن تصمیم به جدایی، اولین گام برای پیشبرد پرونده و تضمین سهولت آن، پیدا کردن یک وکیل طلاق حرفه‌ای است. پرونده‌های طلاق در ایران به سه دسته اصلی طلاق‌ توافقی، طلاق به درخواست زوج و طلاق به درخواست زوجه تقسیم می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به ویژگی‌های یک وکیل طلاق مجرب و همچنین نکاتی در مورد پرونده‌های طلاق به درخواست زن ‌پرداخته است.

طلاق به درخواست زوجه- کاماپرس

شرایط پرونده‌های طلاق به درخواست زوجه

در پرونده‌های مربوط به طلاق به درخواست زن، بسیار مهم است که کار را به یک وکیل طلاق حرفه‌ای سپرد. به طور کلی اگر طلاق به صورت توافقی انجام نشود و زن نیز حق طلاق نداشته باشد، باید دادخواست طلاق بدهد. با توجه به دشوار بودن این فرآیند، 12 شرط وجود دارد که زن می‌تواند با ملاک قرار دادن حتی یکی از آنها درخواست طلاق خود را مطرح کند.

این شرایط شامل عدم پرداخت نفقه زن به مدت شش ماه، رفتار نامناسب و پرخاشگری مرد، ابتلای مرد به بیماری لاعلاج یا جنون، شغل مرد که انسانی و آبرومند نیست، اعتیاد مرد، ترک زندگی بدون هیچ دلیلی از سوی مرد، عقیم بودن مرد، محکوم شدن مرد به جرمی حیثیتی به گونه‌ای که حیثیت خانواده را زیر سوال ببرد، مفقود شدن مرد به مدت شش ماه، ازدواج مرد بدون اجازه و اطلاع همسر و محکوم شدن مرد به پنج سال حبس است.

راز آسمان پایتخت

نقش وکیل طلاق در پیشبرد پرونده‌های طلاق به درخواست زوجه

زمانی که زن بر اساس یکی از شروط فوق، درخواست خود را به دادگاه ارائه می­‌کند، وکیل طلاق در به جریان انداختن پرونده و پیشبرد آن نقشی کلیدی ایفا می‌کند. این نوع پرونده‌ها به دلیل طاقت‌فرسا و دشوار بودن فرآیندشان ممکن است آثار جبران‌­ناپذیری بر روح و روان زنان بر جا بگذارند، اما با مراجعه به یک وکیل طلاق حرفه‌ای، خیال‌تان از روند درست و موفق پرونده راحت خواهد بود.

باید توجه داشت که شرکت در جلسات دادگاه می‌تواند بسیار پرتنش و آزاردهنده باشد که وکیل طلاق می‌تواند به عنوان نماینده زوجه در تمام جلسات دادگاه شرکت کند و بنابراین نیازی به حضور زن نیست.

طلاق به درخواست زوجه- کاماپرس

ویژگی‌های وکیل طلاق مجرب

باید توجه داشته باشید که یک وکیل خوب و موفق در سایر حوزه‌‌ها لزوما یک وکیل طلاق خوب نیست. وکیل طلاق باید حتما متخصص حوزه خانواده بوده و پرونده‌های طلاق موفق زیادی را پشت سر گذاشته باشد تا بتواند موفقیت پرونده شما را نیز تضمین کند.

یک وکیل طلاق حرفه‌ای باید مثل یک مشاور خوب به تمام اظهارات شما گوش دهد و بتواند به خوبی، شما را راهنمایی کند. در نظر داشته باشید که ارتباط موثر با وکیل، نکته بسیار مهمی است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک وکیل طلاق مجرب، توانایی بالا برای ارتباط و تعامل موثر با دیگران است. او باید از فن بیان قوی برخوردار باشد تا بتواند به خوبی شرایط موکل خود را در دادگاه شرح دهد. در نظر بگیرید که وکیل طلاق خوب قرار نیست فقط از شما دفاع کند، بلکه باید بتواند در روند کلی پرونده نیز پیشرفت قابل ملاحظه‌ای ارائه دهد.

طلاق به درخواست زوجه- کاماپرس

گرفتن وکیل طلاق حرفه­‌ای از “وکلای فراز”

گروه وکلای فراز با بیش از 10 سال تجربه و هزاران پرونده موفق در زمینه خانواده و انحصار وراثت، یکی از گزینه‌های مناسب برای انتخاب یک وکیل طلاق خوب است. تجربه زیاد این گروه سبب صرفه­‌جویی در زمان و هزینه و ممانعت از ایجاد مشکلات حقوقی می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به وبسایت farazlawyers.com مراجعه کنید. برای مشاوره یا گرفتن وکیل، می‌توانید در ساعات اداری با شماره تلفن 02177476970 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : گروه وکلای فراز
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز