نرم‌افزار crm و اتصال آن به مرکز تماس

تورهای مسافرتی لحظه آخر

گسترش فناوری اطلاعات و فضاهای مجازی سبب شده تا شرکت‌های مختلفی به منظور پیش برد کار خود از این نرم افزارهای متعدد و امکانات مختلفی استفاده کنند. این روزها آژانس‌های هواپیمایی نیز از نرم افزارهای گوناگونی برای پیشبرد فعالیت خود بهره می‌برند. تلفن ابری ، crmو … از جمله نرم افزار مدیریت داخلی آژانس های هواپیمایی هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بی نظم بودن پیگیری‌ها در حوزه کاری مرتبط، داشتن نیروی انسان زیاد، نبود دیتابیس مشخص از مشتریان و مواردی از این قبیل سبب شد تا کسب و کارهای مختلف به دنبال یک نرم افزار مدیریت داخلی برای بهبود نظم و ترتیب فعالیت‌های خود باشند؛ نرم افزار مدیریت داخلی آژانس های هواپیمایی هم از همین جمله‌اند. نصب نرم افزار crm به ترتیب بهتر فعالیت‌ها کمک می‌کند و به روند کارها انسجام کلی می‌بخشد. در واقع نظم و سرعت در پیگیری‌ها، عدم وابستگی به افراد، فروش بیشتر، تحت کنترل گرفتن شرایط فروش در هر مکان و زمانی از مزایای به کارگیری نرم افزار crm است. ضمنا این نرم افزارها با اتصال به مرکز تماس ابری شرایط را برای فروش بهتر و کنترل وضعیت فراهم می‌کند.

استفاده از نرم افزار crm مناسب چه مزایایی دارد؟

بر اساس تحقیقات به عمل آمده بسیاری از مشتریان جذب کسب و کارهایی شده‌اند که خرید محصولات آن‌ها را به صورت آنلاین در کمترین زمان ممکن پیگیری کرده‌اند. همین پیگیری سریع که هم به نفع خریدار و هم صاحب کسب و کارها است توسط crm ساماندهی می‌شود. اما براساس آمار و ارقام به دست آمده، crm مورد پسند صاحبان کسب و کارها است که کاربری راحت و مناسبی داشته باشد.

در صورتی که نرم افزار crm به درستی انتخاب نشود، گذشته از آشفتگی بیشتر فعالیت، میزان کارآیی فروش کاهش پیدا خواهد کرد. نرم افزار نامناسب سی آر ام یک بار مضاعف روی دوش کارمندان بخش فروش است و فعالیت تک به تک اعضای این بخش را چند برابر افزایش می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

با توجه به مسائل ذکرشده به خوبی می‌توان فهمید که نرم افزار مذکور مشخصا در بخش فروش و پشتیبانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به کارکنان این بخش کمک می‌کند.

فواید نرم افزار سی آر ام برای آژانس‌های هواپیمایی

در صورتی که فردی مدیر آژانس‌ هواپیمایی باشد به این نرم افزار نیاز جدی دارد. معمولا در آژانس‌ها مشتریان مایل هستند در کمترین زمان ممکن به سوالات و درخواست‌های آن‌ها پاسخ داده شود. نرم افزار سی آر ام با اتصال به مرکز تلفن ابری، این شرایط را فراهم کرده تا در کمترین زمان ممکن به نیازهای مشتریان آژانس‌های هواپیمایی پاسخ داده شود. این نرم افزار پرکاربرد، 27 درصد خرید مجدد مشتریان را بالا می‌برد و 23 درصد هزینه‌های تبلیغات را کاهش می‌دهد. ضمنا انتخاب درست نرم افزار سی آر ام باعث خواهد شد تا درآمد کارمندان فروش هم به حد زیادی افزایش پیدا کند.

مدیریت داخلی آژانس‌های هواپیمایی با نصب crm به تمامی اطلاعات مشتریان خود، در کوتاه‌ترین زمان ممکن دسترسی خواهند داشت. به علاوه، امکان بررسی دقیق درخواست‌های مشتریان برای آن‌ها فراهم خواهد شد. مدیریت این امکان را دارد تا با نصب نرم افزار مذکور به راحتی گزارش فرصت‌های ورودی، فروش و … را مشاهده کند. یکی از امکانات جالب نرم افزار سی آر ام آلارم رابطه با مشتریان است که باعث تحکیم رابطه کسب و کار و مشتریان خواهد شد.

بهترین نرم افزار مدیریت داخلی آژانس‌ هواپیمایی در نماگشت

اگر به طور مشخص در بخش آژانس‌های هواپیمایی فعالیت دارید و به دنبال سی آر ام مناسب این کسب و کارها هستید، نماگشت به صورت تخصصی نرم افزار مذکور را ارائه می‌دهد. نرم افزار crm نماگشت امکان مدیریت تمامی فعالیت‌ها اعم از تماس‌ها، قراردادها، ارسال ایمیل، پیامک و … را فراهم می‌کند.

این مجموعه نرم افزار مدیریت داخلی آژانس های هواپیمایی را ارائه می‌دهد و به دلیل بروزرسانی آسان، دسترسی مناسب و سیار، کاهش هزینه‌های مرتبط با آی تی، کم شدن پیچیدگی فرآیندها در آژانس‌ها، سریع و مقرون به صرفه بودن و هوشمندی و سازگاری مورد توجه مدیران و کارکنان آژانس‌های هواپیمایی قرار گرفته است.

در صورتی که قصد خرید و استفاده از نرم افزار سی آر ام یا دیگر نرم افزارهای این مجموعه را دارید، کافی است به وبسایت اصلی نماگشت سر بزنید.

انتهای پیام

مرتبط با : نماگشت
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز