نحوه خرید و پرداخت با ویزا و مستر کارت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شما از چه طریق برای عزیزان خود در کشورهای دیگر پرداخت های ارزی را انجام می دهید؟ آیا اصولا از فروشگاه های آنلاین خارجی خرید می کنید یا نه به ندرت خرید اینترنتی انجام می‌دهید؟

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از تراپِی، اگر تا به امروز این کار را به تعویق انداخته اید، فقط به دلیل مشکلاتی که برای پرداخت هزینه برای شما وجود دارد، ما به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید از طریق پرداخت با ویزا کارت به آسانی از هر سایت فروشگاهی بین المللی خرید کنید و همچنین مطالبی را در مورد پرداخت با مستر کارت ارائه کرده ایم. لطفا با ما همراه باشید.

آیا خرید با ویزا کارت و مسترکارت در ایران امکان‌پذیر است؟

قبل از اینکه نحوه خرید با مسترکارت را به شما عزیزان آموزش دهیم، بهتر است به این موضوع بپردازیم که آیا می‌توان از این کارت‌های اعتباری برای خرید در ایران استفاده کرد یا نه؟ در واقع پاسخ این سوال مثبت است. با وجود تحریم هایی که علیه کشور عزیزمان وجود دارد، این امکان وجود دارد. در واقع شما می توانید برای خرید از سایت های معتبر خارجی به کمک شرکت های واسطه از طریق خرید با ویزا کارت در ایران اقدام کنید.

راز آسمان پایتخت

ارائه خدمات با بالاترین کیفیت، بالاترین سرعت و پائین ترین میزان کارمزد را در راس اهداف خود قرار داده ایم و خداوند منان را شاکریم که تا کنون توانسته ایم موجبات رضایت کلیه ی مشتریان خود را فراهم نمائیم و وفاداری مشتریان در طی سال ها فعالیت ما، گویای همین مسئله و سطح بالای اعتمادشان به ما می باشد. 

جهت استفاده از خدمات پرداخت و خرید با مستر و ویزا کارت به صفحه زیر مراجعه کنید:

https://trapay.net/payment-with-visacard-mastercard

خرید با ویزا کارت و خرید با مستر کارت

اگر تجربه ی خرید از سایت های خارجی را داشته باشید، حتما می دانید که انواع روش های پرداخت هزینه در آن وب سایت ها وجود دارد و شما می توانید به دلخواه خود روش پرداخت را انتخاب کنید. اما در میان انواع روش‌های مختلف که برای پرداخت هزینه در سایت‌های خارجی وجود دارد، پرداخت از طریق این دو کارت اعتباری و خرید اینترنتی با ویزا کارت و پرداخت با مستر کارت ، جز روش های بسیار ساده است و در لحظه انجام می‌شود. فرقی نمی‌کند که قصد خرید از کدام یک از سایت‌های خارجی را دارید، چرا که نحوه خرید با مستر کارت و ویزا کارت در تمامی آن‌ سایت ها تا حد زیادی مشابه همدیگر می‌باشد.

نحوه پرداخت با ویزا کارت و پرداخت با مستر کارت از ایران

شما برای خرید با مستر کارت یا خرید با ویزا کارت در ایران، یا باید حداقل یکی از این کارت های اعتباری را داشته باشید، و یا از طریق شرکت های خدمات پرداخت ارزی این کار را انجام دهید. ما در مجموعه تراپی پرداخت با ویزا کارت و پرداخت با مستر کارت را برای شما انجام خواهیم داد. به این ترتیب دیگر نیازی نیست که مانند سال های گذشته برای خرید هر گونه کالای مورد نیاز خود که تنها در خارج از کشور وجود دارد، به آن کشورها سفر کنید، یا به دوستان و آشنایان خود سفارش دهید که خرید را انجام دهند و برای شما پست کنند. با در دست داشتن ویزا یا مستر کارت ، می توانید از ایران خرید با ویزا و مستر کارت را تنها در چند دقیقه انجام دهید.

البته ناگفته نماند که دریافت انواع کارت های بین المللی ملزوماتی دارد و کاربران ایرانی به آسانی نمی توانند خودشان برای داشتن یک مستر کارت یا ویزا کارت اقدام نمایند چون ممکن است در مراحل ثبت درخواست با مشکل مواجه شوند.

اگر قصد دارید راهی آسان و سریع برای پرداخت های بین المللی خود انتخاب کنید، بهتر است پس از آشنایی با نحوه خرید با مستر کارت و ویزا کارت ، یکی از این کارت های اعتباری را تهیه کنید و یا پرداخت های ارزی خود را به شرکت های خدمات پرداخت ارزی بسپارید.

جهت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه پرداخت با ویزا و مستر کارت به صفحه زیر مراجعه کنید:

https://trapay.net/blog/buy-with-visacard-mastercard

 چگونه یک شرکت خدمات پرداخت ارزی معتبر را انتخاب کنیم؟

وب سایت های بسیاری هستند که ادعا دارند در حوزه ی خدمات مالی بین المللی فعالیت می کنند و در این راستا وعده های زیادی به مشتریان خود  می دهند، در حالی که اکثر آن ها به تعهدات خود به درستی عمل نمی کنند؛ دوستان عزیز، در انتخاب یک شرکت معتبر خدمات پرداخت ارزی دقت کافی داشته باشید، چرا که کاربران زیادی بوده اند که برای پرداخت با ویزا کارت، پرداخت با مستر کارت یا سایر کارت ها و درگاه های ارزی بین المللی به شرکت های غیرمعتبر مراجعه کرده اند و در نهایت چیزی جر ضرر عایدشان نشده است. پیشنهاد می شود حتما از شرکت های معتبر همچ.ن تراپی و ایرانی کارت استفاده کنید.

کلام پایانی

اگر ویزا کارت یا مستر کارت را برای پرداخت های بین المللی خود انتخاب کرده اید، به شما تبریک می گوئیم؛ چرا که پرداخت با ویزا کارت یا پرداخت با مستر کارت جز مطمئن ترین و سریع ترین راه های پرداخت های بین المللی و نقل و انتقالات ارزی است. اما دوستانی که به هر دلیل موفق به دریافت هیچ یک از این کارت های بین المللی نشده اند، برای خرید با ویزا کارت یا خرید با مستر کارت می توانند به شرکت های معتبر فعال در این حوزه مراجعه نمایند؛ یعنی شرکت هایی که خدمات خود را در حوزه پرداخت های ارزی ارائه کرده اند و دیگر نگران هیچ چیز نباشند.

منبع: خدمات پراخت آنلاین ارزی (www.trapay.net)

مرتبط با : تراپی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز