ناتوانی مردم از پرداخت هزینه تعمیر خودرو

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یک مقام  مسئول در اتحادیه تعمیرکاران خودرو با اشاره به چند برابر شدن هزینه قطعات و تعمیر خودرو از ناتوانی مردم در پرداخت این هزینه ها خبر داد.

به گزارش کاماپرس، گرانی قطعه و دستمزد تعمیر خودرو کار را به جایی رسانده که مردم نه تنها ایرادات و نواقص جزئی ، بلکه خرابی های مهم و اساسی خودروهای خود را ندیده می گیرند و با همان خودروی معیوب تا آخرین لحظه به حرکت ادامه می دهند.

این درحالیست که برخی نواقص مثل نقص در سیستم ترمز خودرو می تواند به حوادث خطرناک با خسارت سنگین مالی و جانی همراه باشد.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران در گفتگو با «نود اقتصادی» گفته است: ناگهان وسط روز اعلام می‌کنند که همه اصناف و ادارات به مدت شش روز تعطیل هستند. بی برنامگی و غیرکارشناسی عمل کردن دولت همه را بیچاره کرده و اصناف را در رکود مطلق فرو برده است.

کسب وکار تعمیرکاران در رکود فرو رفته است

علیرضا نیک بین با انتقاد شدید از دولت ادامه داد: دولت آقای روحانی هیچ ارزشی برای مردم کشور قائل نیست. از سال ۹۲ که دولت آقای روحانی آغاز شد تا همین امروز هزینه تعمیر ماشین بطور وحشتناکی بالا رفته است.

راز آسمان پایتخت

وی تصریح کرد: پراید ۷ میلیون تومانی در آن سال، امروز ۱۳۰ میلیون تومان شده و به همین نسبت قیمت قطعات یدکی هم بالا رفته است. خیابان‌ها پر از خودروی فرسوده است و مردم دیگر توان تعمیر ماشینشان را هم ندارند. همین موضوع  تقاضا را به حداقل رسانده و بازار ما را در رکود عجیبی فرو برده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز