مهم ترین فرق گوشی ردمی نوت 12 و ردمی نوت 12 پرو چیست؟

گوشی ردمی نوت 12-کاماپرس
ژیوار

گوشی ردمی نوت 12 و ردمی نوت 12 پرو از نظر ظاهری تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و مهم‌ترین تفاوت ظاهری آن‌ها در جنس پشت گوشی‌هاست. اما مهم‌ترین فرق، کیفیت متفاوت دوربین‌های این دو محصول است. گوشی ردمی نوت 12 پرو دوربین بهتری داشته و از این جهت برای افرادی که به فیلمبرداری و عکس برداری علاقه دارند، انتخاب بهتری به نظر می‌رسد. البته تفاوت‌های دیگری نیز بین این دو گوشی وجود دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

کاماپرس در این گزارش قصد دارد که به معرفی دقیق‌تر دو گوشی ردمی نوت 12 و 12 پرو در کنار یکدیگر پرداخته و آن‌ها را با هم مقایسه کند.

بررسی ظاهری گوشی ردمی نوت 12 و ردمی نوت 12 پرو

از نظر شکل ظاهری گوشی ردمی نوت 12 و ردمی نوت 12 پرو شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند. این دو محصول تا زمانی که در دست گرفته نشوند، قابل تفکیک نیستند زیرا حتی شکل قرار گرفتن دوربین‌هایشان یکسان است. اما زمانی که آن‌ها را لمس کنید تفاوت را خواهید دید.

گوشی نوت 12 پرو با پنل پشتی شیشه‌ای عرضه شده و از تکنولوژی محافظتی Corning Gorilla Glass 5 در آن استفاده شده است. این در صورتی است که پنل پشت گوشی نوت 12 پلاستیکی بوده و تکنولوژی محافظتی به کار رفته در آن 3 Corning Gorilla Glass نام دارد. از نظر مقاومت گوشی‌ها در برابر گرد و خاک و رطوبت می‌توان کیفیت یکسانی دید.

گوشی ردمی نوت 12-کاماپرس

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

بررسی کیفیت دوربین و حافظه گوشی ردمی نوت 12 و ردمی نوت 12 پرو

گوشی ردمی نوت 12 پرو با کیفیت دوربین بهتری عرضه شده و این یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های دو گوشی در نظر گرفته می‌شود. گوشی ردمی نوت 12 با دوربین‌های 50، 8 و 2 مگاپیکسلی عرضه شده و کیفیت دوربین جلوی آن 13 مگاپیکسل است. در حالی که گوشی ردمی نوت 12 پرو با دوربین‌های 108، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی تهیه شده و دوربین جلویی با کیفیت 16 مگاپیکسلی دارد.
حافظه داخلی به کار رفته در هر دو نوع گوشی ردمی نوت 12 256 گیگابایتی بوده و حافظه رم آن‌ها نیز 8 گیگابایت عنوان شده است. از این جهت می‌توان هر دو مدل را یکسان دانست.

گوشی ردمی نوت 12 پرو-کاماپرس

بررسی ویژگی‌های فنی دیگر

این دو گوشی از نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می‌برند و به همین جهت هر دو محصولی مناسب برای دیدن فیلم و محتوای تصویری به حساب می‌آیند. این دو محصول که با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی ارائه شده‌اند، قابلیت مناسبی در شارژدهی دارند. البته گوشی نوت 12 از طول عمر باتری بیشتری برخوردار است.

نکته مهم دیگری که در مورد شارژ کردن این دو محصول اهمیت دارد، این است که گوشی ردمی نوت 12 با شارژ سریع 33 واتی کار می‌کند و این در حالی است که گوشی ردمی نوت 12 پرو با قابلیت شارژ سریع 67 واتی عرضه شده است.
گوشی ردمی نوت 12 پرو به طور کلی محصولی سبک‌تر بوده و رنگ‌ها را طبیعی‌تر به نمایش می‌گذارد. این محصول با حداکثر روشنایی بیشتر و تراشه قدرتمندتری ارائه شده است.
انتهای پیام

مرتبط با : شیائومی
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

11 دیدگاه برای “مهم ترین فرق گوشی ردمی نوت 12 و ردمی نوت 12 پرو چیست؟

  1. صفی گفته:

    بطور کلی گوشی چینی ارزش ندارد پول بابتش پرداخت کنی یک بار مصرف هستند چون برایتان ضرر دارد بخش نمی کنید

  2. محمدرضا گفته:

    ردمی نوت۱۲رمه۸داره ولی نوت۱۲پرو رم۸+۸داره که دوربین اولی۵۰ ودومی۱۰۸هستش،ولی قیمت پرونسبت به معمولی خیلی بالاتره،من پرو دارم وازش راضیم،خصوصأازشارژرش..👌👌👌

  3. عبدالجلیل گرگانی گفته:

    من که موندم ازبین این دوگوشی کدوموبگیرم ولی تایادم میادپرایدیه ماشین کره ای بودکه۳۰سال قبل واردکردندالآن خودشون مونتاژمیکنن،یکی ازدوستان نوشته چینیه تعجب کردم شایدهم مال چین بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان