مهاجرت به اروپا با مدرک دوره زبان مجارستان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت در دوره زبان مجارستان و دریافت مدرک آن با توجه به عدم نیاز به داشتن مدرک زبان مانند آیلتس یا تافل، امکان همراهی خانواده و اخذ سریع پذیرش و ویزا، یکی از روش‌های آسان و مطمئن برای مهاجرت به اروپا و دریافت ویزای شینگن از طریق این کشور است.

به گزارش کاماپرس، دوره زبان مجارستان برای افرادی که قصد مهاجرت به اروپا، به ویژه آلمان و اتریش از این کشور دارند، یک فرصت طلایی برای بهره‌مندی از موقعیت‌های تحصیلی و کاری و تطبیق با فرهنگ اروپایی در عین یادگیری زبان است. مهاجرت از طریق دوره زبان مجارستان، ارزان و سریع بوده و برخلاف روش‌های دیگر مهاجرتی نیازی به پروسه‌های طولانی یادگیری زبان، اپلای یا پذیرش تحصیلی و اخذ پذیرش و ویزا ندارد.

این گزارش به بررسی صفر تا صد مهاجرت از طریق شرکت در دوره زبان مجارستان ‌پرداخته است.

مزایای تحصیل در دوره زبان مجارستان

مجارستان کشوری زیبا و دوست داشتنی در قلب اروپا بوده که فرصت‌های ویژه‌ای برای یادگیری زبان آلمانی و انگلیسی برای مهاجران فراهم کرده است؛ به‌طوری که بسیاری از افرادی که مدرک زبان معتبری نداشته و قصد تحصیل یا کار در کشورهای اروپایی دارند، می‌توانند از این طریق مهاجرت کرده و زبان را نیز یاد بگیرند.

از مهم‌ترین مزایای تحصیل در دوره زبان مجارستان می‌توان به نزدیکی این کشور به اتریش، کوتاه بودن مدت تحصیل و ارزان و سریع بودن اخذ ویزا از این طریق اشاره کرد. متقاضیان می‌توانند پس از اتمام دوره زبان خود در کالج مجارستان، بدون نیاز به برگشت به ایران، ویزای خود را به ویزای تحصیلی و کاری تبدیل کرده و در یکی از کشورهای حوزه شینگن مشغول به تحصیل و کار شوند.

راز آسمان پایتخت

یادگیری زبان مجاری-کاماپرس

انواع دوره زبان در مجارستان

در حال حاضر دوره تحصیل کالج زبان مجارستان شامل سه دوره بوده که در دانشگاه‌ها، کالج‌ها و موسسات خاصی در این کشور برگزار می‌شود. این سه دوره زبان در ادامه معرفی شده است.

دوره زبان انگلیسی: دوره زبان انگلیسی مجارستان، یکی از پرطرفدارترین این دوره‌ها است که با بهره‌گیری از متدهای روز و تخصص اساتید مجرب و حرفه‌ای برگزار می‌شود. شرکت در این دوره‌ها برخلاف دیگر کشورها نیازی به داشتن مدرک زبان ندارد.

دوره زبان آلمانی: یادگیری زبان آلمانی در دوره‌های شش و 12 ماهه برای تمامی سطوح از مبتدی(A1) تا پیشرفته (C2) در مجارستان برگزار می‌شود. شرکت در این دوره‌ها برای افرادی که قصد اپلای و تحصیل در کشورهای آلمان، اتریش و سوئیس دارند، نوعی برگ برنده محسوب می‌شود.

دوره زبان مجاری: مجارستان همچنین دوره‌های آموزش زبان مجاری را مطابق با استانداردهای اروپایی آموزش زبان و در شش سطح مبتدی تا حرفه‌ای برگزار می‌کند. 

شرایط ثبت نام در دوره زبان مجارستان

شرایط ثبت نام در دوره زبان مجارستان برخلاف اپلای تحصیلی در دیگر کشورها دارای شرایط آسان‌تری است که در ادامه توضیح داده شده است.

شرایط سنی: متقاضیان شرکت در برنامه کالج زبان مجارستان باید حداقل 18 سال تا حداکثر 38 سال سن داشته باشند. البته افراد با مدرک دیپلم تا 30 سالگی، با مدرک کارشناسی تا 32 سالگی و با مدرک کارشناسی ارشد تا 38 سالگی، بالاترین شانس دریافت ویزا را دارند.

تمکن مالی: اثبات تمکن مالی برای اخذ ویزای دوره زبان مجارستان با ارائه موجودی حساب به میزان 8000 یورو صورت می‌گیرد. این مبلغ باید حداقل یک هفته در حساب فرد موجود باشد.

پرداخت هزینه‌ها: متقاضیان برای دریافت ویزای دوره زبان مجارستان برای هر دو زبان آلمانی و انگلیسی باید مبلغ 70 یورو به سفارت مجارستان پرداخت کنند.

مدارک لازم برای شرکت در دوره زبان مجارستان

مدارک لازم برای ثبت نام در دوره زبان مجارستان شامل فرم درخواست، دیپلم دبیرستان و در غیر این‌صورت گواهی فارغ‌التحصیلی همان سال، ریزنمرات، کپی پاسپورت، رزومه، انگیزه‌نامه، رسید پرداخت هزینه ثبت نام، ترجمه محضری دیپلم و ریز نمرات به انگلیسی و بیمه درمانی است.

یادگیری زبان مجاری-کاماپرس

کاربرد مدرک دوره زبان مجارستان

دوره‌های زبان مجارستان، یک سال یا همان دو ترم تحصیلی بوده و متقاضیان پس از اخذ پذیرش باید ویزای یک ساله دوره زبان کشور مجارستان دریافت کنند. با توجه به عضویت مجارستان در کشورهای حوزه شینگن، متقاضیان می‌توانند در این یک سال بدون محدودیت در کشورهای عضو شینگن تردد کرده و در مصاحبه‌های کاری و تحصیلی شرکت کنند.

به این ترتیب گزینه‌های متعددی برای دانشجویان پس از اتمام کالج زبان مجارستان وجود خواهد داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به اخذ پذیرش در دانشگاه‌های مجارستان یا پیدا کردن کار در این کشور و تبدیل ویزا و تمدید کارت اقامت، اخذ پذیرش تحصیلی یا کاری از دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا و دریافت اقامت آن کشورها بدون نیاز به مراجعت به ایران اشاره کرد.

دریافت ویزای دوره زبان مجارستان با “میرداماد”

میرداماد به عنوان یک موسسه حقوقی معتبر در زمینه خدمات حقوق خصوصی، حقوق داخلی و حقوق بین‌المللی، به انجام انواع پرونده‌های حقوقی و کیفری می‌پردازد. این مجموعه همچنین دارای یک دفتر مهاجرتی تخصصی در شیراز است و خدمات ویژه‌ای را در حوزه امور مهاجرتی ارائه می‌کند.

در صورتی که قصد تحصیل در دوره زبان مجارستان و مهاجرت از این روش دارید، می‌توانید از مشورت تخصصی مشاوران و وکلای موسسه میرداماد بهره‌مند شوید.

انتهای پیام

مرتبط با : موسسه میرداماد
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز