معرفی 5 مدل از بهترین کفش های ایمنی موجود در بازار

تورهای مسافرتی لحظه آخر

رعایت ایمنی در بسیاری از کارهای فنی و مشاغل پرخطر برای حفاظت در برابر عوامل خارجی آسیب‌رسان ضروری است. کفش کار، یکی از اصلی‌ترین وسیله‌هایی است که باید در محیط‌های صنعتی و کارخانه‌ها استفاده شود. افراد با مشاغلی مانند حفاری، جوشکاری و ساختمان‌سازی حتما باید در هنگام کار از کفش ایمنی استفاده کنند تا از وارد شدن صدمه‌های احتمالی هنگام کار به پا محافظت کنند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پنج مدل از بهترین کفش‌های کار پرداخته است.

کفش کار نگهبان مدل آرش

این کفش کار از تولیدات یکی از قدیمی‌ترین کفش‌های ایرانی است و یکی از کاربردی‌ترین انتخاب‌ها برای مشاغل عمرانی، ساختمانی و انبارداری محسوب می‌شود. این کفش با رویه مقاوم به ضحامت دو میلی‌متر و بهترین کفی تولید می‌شود و به همین دلیل کفش بسیار باکیفیتی است و در هنگام کار، در پا راحت است. رویه این کفش از جنس چرم گاوی با ضخامت دو میلی‌متر است و زیره کفش از پی یو پلی اورتان ایتالیایی ساخته می‌شود. سرپنجه‌های این کفش در برابر ضربه‌ تا 200 ژول مقاوم است.

کفش کار ایمن ترن چرم

کفش کار ترن، یکی از ایمن‌ترین کفش‌ها برای استفاده در محیط‌های کاری خشن و خطرناک است؛ با این وجود طراحی زیبایی دارد. کفی طبی استفاده‌شده در این کفش، از خسته شدن پاها در حین کار جلوگیری می‌کند. این کفش ضمن برخورداری از انعطاف زیاد، خشک نبوده و در عین حال بسیار مقاوم است. پنجه این کفش ایمنی از پا در برابر ضربه تا 200 ژول حفاظت می‌کند. در تولید این کفش کار از زیره پی یو ایتالیایی ضد سایش و دو دانسیته استفاده شده است. این مدل در برابر روغن، لغزش و بنزین مقاوم بوده و برای استفاده در مشاغل ساختمانی و عمرانی مناسب است.

کفش ایمنی-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

کفش کار میلر استیل

کفش کار میلر استیل یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین انتخاب‌ها برای استفاده در محیط‌های کاری پرخطر است که می‌تواند به خوبی از پا در برابر عوامل مختلف مانند ضربه‌ها یا برخورد با انواع حلال‌ها حفاظت کند. این کفش در بسیاری از بخش‌های ساختمانی به عنوان کفش ایمنی مهندسان نیز استفاده می‌شود. پنجه‌های فولادی این کفش کار به خوبی از انگشتان پا در برابر ضربه‌ها و سقوط اجسام سنگین حفاظت می‌کند.

کفش کار کلار مدل کوآترو ۷۲۲۰

این کفش ایمنی بسیار مقاوم است و به خوبی می‌تواند از پا در برابر برخورد با اجسام سنگین حفاظت کند. یکی از مزیت‌های این مدل نسبت به سایر کفش‌های ایمنی، حفاظت از پا از همه جهت‌ها است؛ در صورتی که اکثر کفش‌های موجود در بازار فقط می‌توانند از پنجه پا محافظت کنند. کفی ضد لغزش و مقاوم بودن در برابر روغن و اسید از سایر ویژگی‌های این کفش است. این کفش کار در سایزهای 37 تا 48 تولید می‌شود. رویه چرم روی کفش تا حد زیادی باعث افزایش مقاومت آن در برابر عوامل بیرونی می‌شود.

کفش ایمنی-کاماپرس

کفش کار آلفا ایمن پا

کفش آلفا یکی از بادوام‌ترین کفش‌های کار ایرانی است که برای استفاده در بسیاری از محیط‌های کاری خشن مناسب است. این کفش بادوام انعطاف‌پذیری خوبی دارد و باعث خسته شدن پاها نمی‌شود. انعطاف‌پذیری خوب این کفش باعث می‌شود که افراد بتوانند در حین کار عملکرد مناسبی داشته باشند و به راحتی حرکت کنند. همچنین وزن کم این کفش، یکی دیگر از عوامل محبوبیت آن است. با وجود انعطاف بالا و وزن کم، این کفش کار به خوبی از پاها در برابر عوامل آسیب‌رسان مختلف محافظت می‌کند.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز