معرفی هتل‌ های ارزان‌ قیمت کیش + نرخ تابستان 1403

کیش_کاماپرس
ژیوار

سفر به کیش یکی از جاذبه‌های توریستی پرطرفدار جنوب کشور است. برای سفری اقتصادی به جزیره کیش، می‌توانید از هتل‌های قیمت مناسب‌تر استفاده کنید تا بیشتر هزینه‌های خود را صرف تفریحات و بازدید از سایر جاذبه‌های دیدنی این جزیره کنید.

به گزارش کاماپرس، تفریحات آبی کیش در طول تابستان طرفداران زیادی دارد که در پکیج اکثر تورها و هتل‌های جزیره نیز گنجانده شده است. در این میان هرچه هتلی باقیمت اقتصادی و پایین‌تر انتخاب کنید، می‌توانید بودجه‌های خود را صرف تفریح و گشت‌وگذار بیشتر کنید.

معرفی هتل‌های ارزان قیمت کیش

*هتل چهار ستاره سورینت مریم کیش واقع در میدان امیرکبیر در سال ۱۳۸۳ افتتاح و در سال ۱۳۹۲ موردبازسازی قرار گرفت. این هتل با سبک معماری اروپایی باروک در ۳ طبقه طراحی و اجراشده و دارای ۵۵ اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات مدرن است. اتاق‌های دوتخته این هتل با صبحانه شبی 796 هزار تومان است. این هتل ترانسفر فرودگاهی هم دارد.

کیش_کاماپرس

*هتل سه ستاره رُیان قائم واقع در قلب جزيره کیش در سال ۱۳۷۶ افتتاح و جهت ارتقا خدمات در سال ۱۳۹۷ بازسازی شد. ساختمان هتل در ۶ طبقه بنا و دارای ۱۰۰ اتاق با امکانات رفاهی مناسب است. هزینه یک‌شب اقامت در اتاق 4 تخته با صبحانه 525 هزار تومان است.

دریان سفر امید

*هتل آفتاب شرق کیش در نزدیکی بلوار جاسک واقع‌شده است. ساخت این هتل ۳ ستاره در سال ۱۳۸۶ به اتمام رسید و در سال ۱۳۹۷ بازسازی شد. با تعداد ۴۷ اتاق و در سه‌طبقه از مسافران جزیره کیش پذیرایی می‌کند. شما با 319 هزار تومان می‌توانید یک‌شب اقامت دونفره در این هتل داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

*هتل پارسیان کیش در خیابان فردوسی و نزدیک مرکز تجاری زیتون و روبه‌روی سالن شهر قرارگرفته است. این هتل ۳ ستاره دارای بیش از ۹۰ اتاق در ۲ طبقه است. اتاق‌های دوتخته با صبحانه با شبی 300 هزار تومان قابل رزرو است.

کیش_کاماپرس

*هتل ستاره کیش در بین میدان سیری و میدان داریوش واقع‌ شده و اقامتی اقتصادی را در میان هتل‌های جزیره کیش فراهم کرده است. ساخت هتل به سال ۱۳۷۵ برمی‌گردد و در سال ۱۳۹۷ بازسازی شد. این هتل ۲ ستاره، با مجموع تعداد ۴۴ اتاق، شامل ویلاهای یک طبقه کنار هم از مسافران کیش پذیرایی می‌کند. هزینه یک‌شب اقامت در این هتل در اتاق 2 تخته با صبحانه شبی 310 هزار تومان است.

*هتل فانوس کیش در نزدیکی خیابان میر مهنا قرار دارد و اقامتی مقرون‌به‌صرفه را در میان هتل‌های جزیره کیش فراهم می‌کند. ساخت این هتل ۲ ستاره در سال ۱۳۷۷ به اتمام رسید و در سال ۱۳۹۵ آخرین بازسازی آن انجام‌شد. اتاق دوتخته تویین این هتل با شبی 780 هزار تومان قابل رزرو است. این هتل صبحانه هم دارد.

*هتل گاردنیا کیش در بلوار هرمز و نزدیک میدان حافظ قرارگرفته است. در سال ۱۳۸۷ و در سه فاز تأسیس شد. فاز اول، شامل واحدهای ویلایی بزرگ و دل‌باز در فضایی زیبا و محوطه‌ای سرسبز، در سال ۱۳۹۰ به بهره‌برداری رسید. فاز دوم این هتل ۳ ستاره در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد که ساختمان اصلی هتل ۵ طبقه و حدود ۶۰ اتاق و سوئیت دارد. اتاق دوتخته با صبحانه را می‌توانید به قیمت شبی 267 هزار تومان اجاره کرد.

همه این هتل‌ها را می‌توانیدبا مراجعه به سایت‌های اسنپ تریپ و اقامت 24 رزرو کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپ تریپاقامت 24علی بابا
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان