معرفی جدیدترین مدل های درب ضد سرقت در نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان

درب ضد سرقت-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

در آخرین نمایشگاه صنعت ساختمان که در مهر ماه سال 1401 در اصفهان برگزار شد، شرکت ها و تولید کنندگان متعدد  فعال در حوزه صنعت ساختمان از 10 استان کشور حضور به عمل رسانده اند.

به گزارش کاماپرس به نقل از راسان درب، این شرکت ها در حوزه های مختلف ساختمان‌سازی همچون یراق آلات، سیستم های هوشمندسازی، صنعت درب و پنجره، سبک سازی و مقاوم سازی، لوله و اتصالات، آسانسور و … فعالیت داشته و در این نمایشگاه آخرین محصولات خود را در طی 4 روز در معرض دید عموم قرار دادند. این نمایشگاه یکی از نمایشگاه های صنعت ساختمان سازی فعال در سطح بین المللی می باشد که هر ساله در کشورمان برگزار و از استقبال بسیار خوبی برخوردار می شود و دلیل اهمیت آن حضور شرکت‌های متعدد داخلی و خارجی در این نمایشگاه می باشد.

همان طور که اشاره شد یکی از حوزه های مهم و اصلی شرکت کننده در این نمایشگاه، حوزه درب و پنجره بوده است. در این نمایشگاه تولید کنندگان درب ساختمانی از جدید ترین محصولات خود در زمینه درب ضد سرقت رو نمایی کردند. در ساخت محصولات جدید از تکنولوژی ها و طراحی های پیشرفته برای افزایش امنیت درب استفاده شده جدای از اینکه برخی از مدل های جدید دارای ظاهری متفاوت نسبت به درب های موجود در بازار بودند.

علاوه بر اهمیت افزایش مقاومت و امنیت درب ها، تفاوت شکل ظاهری برخی از محصولات نیز بسیار مورد توجه قرار گرفت، زیرا بازار درب ضد سرقت نیاز به محصولات جدید با شکل و ظاهر نو و مدرن دارد تا بتواند بهتر و بیشتر با خریداران ارتباط برقرار نماید.

تولید کنندگان درب ضد سرقت ایرانی امسال با رویکردی جدید وارد بازار شده اند و از این رو می تواند موجب جلب توجه بازدیدکنندگان خارجی به محصولات این شرکت ها شود. مسلما هر ایده نو و جدید ارزش کنکاو و بررسی را دارد و همین امر نقطه قوتی برای پیشرفت این صنعت نو ظهور در کشورمان است.

راز آسمان پایتخت

مسئولان نمایشگاه صنعت ساختمان نیز بر این امر تاکید داشته اند که بهتر است  تولید کنندگان با استراژی و روشی نوین برای جذب شرکت های بین المللی اقدام به معرفی محصولات خود نمایند.

درب ضد سرقت-کاماپرسمعرفی جدیدترین محصولات در غرفه درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت دارای مدل های متعددی هستند. درب ضد سرقت لوکس، درب ضد سرقت ارزان، درب ضد سرقت ویلایی و یا آپارتمانی از نمونه این محصولات به شمار می روند. اما آنچه همواره خلا آن در بازار حس میشد وجود درب هایی با ظاهر جدید و نو بوده. از این رو بیشتر تولید کنندگان درب ضد سرقت ایرانی سعی داشتند با طراحی های جذاب اقدام به تولید درب های جدید نمایند. علاوه بر طراحی جدید ما شاهد افزایش امنیت و مقاومت دراین درب ها بوده ایم.

در گذشته بازار فروش درب ضد سرقت در دست واردکنندگان درب های ترک بود اما کم کم با پیشرفت این صنعت در کشورمان و افزایش تجربه و مهارت تولید کنندگان ایرانی درب های ایرانی نیز به جمع دربهای باکیفیت و امن بازار پیوست. در دنیا کشورهای زیادی در زمنیه تولید درب ضد سرقت فعالیت ندارند. ترکیه از پیشگامان این صنعت به شمارمی رود که تولید کنندگان داخلی نیز از محصولات ترک الهام گرفته و با توجه به آموزش هایی که دیده اند و ماشین آلاتی که از ترکیه وارد نموده اند، توانسته اند محصولات مشابه درب ترک را تولید و بازار کشور را بدست بگیرند. علاوه بر ترکیه و ایران، ایتالیا و چین نیز در زمینه تولید درب ضد سرقت فعالیت دارند.

مهم ترین مزیت نمایشگاه صنعت ساختمان آشنایی شرکت های خارجی با محصولات با کیفیت تولید شده در ایران و عقد قرار داد با تولید کنندگان ایرانی است. این امر می تواند به رونق صادرات کشورمان و ارز آوری کمک نماید.

آدرس کارخانه تولید درب ضد سرقت

اگر به دنبال آشنایی با تولید کنندگان و آدرس کارخانه درب ضد سرقت در ایران هستید باید در ابتدا با این شرکت های تولید کننده آشنا شوید. اگر بخواهیم قدیمی ترین و معتبرترین مجموعه های فعال در زمینه درب ضد سرقت را به شما معرفی نماییم، باید به فروشگاه های راسان درب، اتحاد درب، درب امن و راشا درب اشاره نماییم. این مجموعه ها از موفق ترین تولید کنندگان درب ضد سرقت در ایران به شمار می روند. محصولات درب ضد سرقت و یا سایر درب های ساختمانی تولید شده در این مراکز به تمام شهرهای ایران ارسال می شوند و حتی در برخی از شهرهای ایران دارای نمایندگی فعال هستند.

وجود شعبات مختلف در شهرهای ایران به افزایش فروش محصولات این مجموعه ها و شناخته تر شدن برند آن ها کمک شایانی نموده است. علاوه بر درب های ضد سرقت شما می توانید انواع درب داخلی را نیز از این فروشگاه ها خریداری نمایید. از انواع درب ساختمانی که در نمایشگاه صنعت ساختمان به معرفی آن ها پرداخته شده می توان به این موارد اشاره نمود:

  • درب ورودی ضد سرقت (لابی، آپارتمانی و ویلایی)
  • درب اتاقی
  • درب سرویس بهداشتی
  • درب ضد حریق
  • درب آکوستیک
  • درب ورودی حیاط و پارکینگ

این درب ها از محصولاتی است که در اکثر ساختمان ها نصب آن ها ضروری است.

درب ضد سرقت-کاماپرس
درب ضد سرقت آکوستیک

یکی از محصولات جدید به نمایش در آمده در نمایشگاه صنعت ساختمان، درب ضد سرقت آکوستیک می باشد. این مدل از درب ها که به عنوان درب ورودی عایق صدا نیز شناخته می شوند و علاوه بر اینکه دارای مشخصات یک درب ضد سرقت هستند، قادر به کاهش انتقال صدا از بیرون به داخل ساختمان می شوند. هر چقدر میزان صدای ورودی به ساختمان کاهش یابد، آرامش افراد بیشتر خواهد شد. همچنین اکثر مدل های درب ضد سرقت دارای خاصیت ضد حریق هستند و این امر نیز به افزایش امنیت ساختمان شما در هنگام آتش سوزی کمک می کند. با تمام این توصیفات می توانید دریابید که با نصب درب ضد سرقت برای منزلتان قادر خواهید بود همزمان امنیت، آرامش و زیبایی را برای اعضای خانوادتان فراهم آورید.

برای خرید درب ضد سرقت و دریافت مشاوره در زمینه خرید انواع درب ساختمانی با شماره 09123478364 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : راسان درب
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز