معرفی بهترین برند های ژامبون موجود در بازار

ژیوار

بسیاری از افراد کالباس‌ها با میزان 70 درصد به بالا گوشت را ژامبون در نظر می‌گیرند، در حالی که این طور نیست. ژامبون از گوشت ران حیوانات تهیه می‌شود که برای افزایش ماندگاری به آن مواد افزودنی و ادویه اضافه می‌شود. در حالی که در تولید کالباس از گوشت بره و گوساله استفاده می‌شود. به دلیل حساسیت‌هایی که این فرآورده غذایی لذیذ دارد، بهتر است از مارک‌ها و برندهای معتبر موجود در بازار استفاده شود.

کاماپرس در ادامه به معرفی بهترین برندهای ژامبون موجود در بازار می‌پردازد:

 

آندره

صنایع غذایی آندره در سال 1316 به عنوان اولین اغذیه‌ فروشی نوین در تهران شروع به فعالیت کرد و بعد از مدتی کارخانه‌ای مدرن برای تولید سوسیس و کالباس تاسیس کرد. آندره اولین دریافت‌کننده نشان استاندارد در زمنیه فرآورده‌های گوشتی است. ژامبون فیله گوشت 90 درصد آندره قابلیت استفاده برای انواع پنینی، ساندویچ و رویال برگر قابل استفاده است. ژامبون فیله بوقلمون 90 درصد نیز از دیگر محصولات آندره است که قابلیت استفاده برای انواع ساندویچ‌های سرد و گرم را دارد.

دریان سفر امید

سولیکو

صنایع غذایی سولیکو از زیرمجموعه‌های برند کاله است که از سال 1363 در زمینه تولید فرآورده‌های گوشتی فعالیت می‌کند. همچنین برند سولیکو به گزارش یورو مانیتور رتبه 48 در صنایع غذایی را دارد. ژامبون ریکو پاکو، واگو کاپو و چیکن تنوری کاپو از محصولات آندره هستند. در این ژامبون‌ها از انواع گوشت قرمز و سفید استفاده شده است و افراد با محدودیت رژیم غذایی می‌توانند به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند. همچنین این ژامبون‌ها قابلیت استفاده در بشقاب صبحانه انگلیسی، انواع ساندویچ و پیتزا را دارند. ژامیکس کاپو نیز یکی از محصولاتی است که ترکیبی از سه ژامبون گوشت و مرغ است و برای استفاده در مهمانی‌ها مناسب است.

بیشتر بخوانید:

میکائیلیان

اولین کارگاه تولید سوسیس و کالباس میکائیلیان در سال 1310 شروع به فعالیت کرد و بعد از مدتی جزو بزرگ‌ترین فعالان مدرن در حوزه صنایع و فرآورده‌های گوشتی شد. این برند بارها مورد تقدیر مسئولان کشوری قرار گرفته است و روش تولید و فرمولاسیون منحصر به فرد خود را دارد. سالامی خشک مخصوص ،ژامبون گوشت دودی، ژامبون مرغ و ژامبون نوروزی از محصولات میکائیلیان هستند. این ژامبون‌ها قایلیت استفاده برای انواع ساندویچ‌ها و پیتزاها و سرو کردن به صورت سرد و گرم را دارند.

کامپوره

صنایع غذایی کامپوره در سال 1375 در رشت شروع به فعالیت کرد. محصولات و فرآورده‌های گوشتی این مجموعه با نظارت مسئولان و کنترل کمی و کیفی وارد بازار می‌شوند. کامپوره در سال 1396 گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگام را دریافت کرده است. ژامبون کامپوره با 90 درصد گوشت قرمز تهیه می‌شود و در بسته‌بندی‌های 250، 350 و 750 گرمی وارد بازار می‌شود. همچنین ژامبون مرغ کامپوره نیز با میزان 90 درصد گوشت وارد بازار می‌شود.

شام شام

برند شام شام دارای بیش از 37 سال سابقه در زمینه صنایع و فرآورده‌های گوشتی و سوسیس و کالباس است. این مجموعه در سال‌های قبل به عنوان واحد نمونه در سطح استان تهران انتخاب شده است. ژامبون کرن بیف، ژامبون بیکن، اسپایسی و ژامبون پپرونی از ژامبون‌های تولیدی توسط شام شام هستند. میزان گوشت استفاده شده در همه این محصولات 90 درصد است. این ژامبون‌های متنوع قابلیت استفاده در طیف مختلفی از غذاها را دارند و همه سلیقه‌ها را در بر می‌گیرند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : سولیکوشام شامفرآورده های گوشتی آندرهکامپورهمیکائیلیان
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز