معرفی بهترین برندهای کالباس‌ موجود در بازار ایران

کالباس یکی از فرآورده‌های گوشتی محبوب و لذیذ است که کاربرد زیادی در تهیه انواع فست فود و پیتزا دارد. سوسیس و کالباس به لحاظ تکنولوژی تفاوت چندانی ندارند ولی از نظر میزان گوشت، ادویه، رطوبت و چربی متفاوت هستند. بحث‌های زیادی پیرامون مضرات مصرف کالباس وجود دارد و بهتر است که از مارک‌های بی‌نام و نشان استفاده نشود.

کاماپرس در ادامه به معرفی بهترین برندهای کالباس‌ موجود در بازار ایران می‌پردازد:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار صنایع غذایی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

گوشتیران

گوشتیران اولین تولیدکننده فرآورده‌های گوشتی در ایران است که در ابتدا با نام آروزمان شروع به فعالیت کرد و بعد از انقلاب با نام گوشتیران به فعالیت خود ادامه داد. گوشتیران از زیرمجموعه‌های سینا پروتئین محسوب می‌شود. در ایران به فرآورده‌هایی با قطر زیاد کالباس، گفته می‌شود. ژامبون سزار، ژامبون ژیگو، ژامبون کیکی، سالامون تخمیری، کرات گوشت مرغ، کراکف پنیری و لیونر از انواع کالباس‌های تولید شده در گوشتیران هستند.

گوشتیران-کاماپرس

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

آندره

مجموعه آندره یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان فرآورده‌های کالباس در ایران است. آندره محصولات خود را تحت نظارت و کنترل صنعت غذا و دارو، وزارت بهداشت و سازمان دامپزشکی تولید می‌کند و تلاش دارد همه استانداردهای بهداشتی را رعایت کند. کالباس وگاس، لیونر،کالباس دانمارکی خشک و کالباس مرغ دودی اسپایسی از انواع کالباس‌های تولید شده در آندره هستند.

سولیکو

صنایع غذایی سولیکو از زیرمجموعه‌های صنایع غذایی کاله است که فرآورده‌های گوشتی و کالباس تولید می‌کند. سولیکو به کیفیت مواد اولیه و مخصوصا گوشت اهمیت زیادی می‌دهد. گوشت این مجموعه بر اساس نظارت کارشناس‌های تغذیه و دامپزشکان از کشور برزیل و از کشتارگاه مینروا تهیه می‌شود. کالباس‌های سولیکو تا 30 روز پس از تولید در یخچال ماندگاری دارند. کالباس خشک، گوک، جونه، تیرنگ، رجی و مارتادلا از انواع کالباس‌های تولیدی سولیکو است.

کالباس سولیکو-کاماپرس

کامپوره

شرکت صنایع غذایی کامپوره خزر از سال 1375 در زمینه تولید کالباس و فرآورده‌های گوشتی فعالیت می‌کند. مواد اولیه این مجموعه از مرغوب‌ترین گوشت‎‌های موجود در بازار داخلی تهیه می‌شوند و پس از کنترل کمی و کیفی وارد بازار می‌شوند. کالباس لیونر، مارتادلا، سالامی دودی و کالباس فیله گوشت تنوری از محصولات کامپوره هستند که با درصدهای مختلف گوشت عرضه می‌شوند.

202

صنایع غذایی 202 از سال 1358 در زمینه تولید فرآورده‌های گوشتی فعالیت می‌کند. 202 به عنوان واحد تولیدی نمونه از سوی وزارت بهداشت و درمان و آموزش انتخاب شده است. 202 چند سال متمادی به عنوان برند محبوب از سوی مردم انتخاب شده است. 202 انواع ژامبون، مارتادلا، کالباس دانمارکی، کالباس لیونر، سوجوک و سالامی را عرضه می‌کند.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

مرتبط با : 202سولیکوفرآورده های گوشتی آندرهکامپورهگوشتیران
نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز