معرفی انواع سیفون توالت فرنگی + راهنمای رفع مشکلات آن

توالت فرنگی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از قسمت های مهم و قابل تعویض توالت فرنگی سیفون است. سیستم سیفون توالت فرنگی نیز با پیشرفت علم تغییراتی پیدا کرده است.

به گزارش کاماپرس، سیفون توالت فرنگی وظیفه تخلیه فاضلاب، تمیز کردن و رفع بوی بد توالت فرنگی را برعهده دارد. به این صورت که با فشار دادن دکمه یا بالا کشیدن دسته آب با فشار وارد توالت فرنگی شده و به صورت چرخشی از آن تخلیه می شود و سپس مقداری آب را برای جلوگیری از بوی نامطبوع وارد لگن توالت فرنگی می‌کند.

کاماپرس در ادامه به بررسی مدل‌های مختلف سیفون توالت فرنگی و مشکلات رایج آن می‌پردازد؛

انواع سیفون توالت فرنگی

دو مدل سیفون توالت فرنگی در بازار وجود دارد؛ روش کار مدل اول به این صورت است که تخلیه فاضلاب از طریق فشار آب داخل مخزن انجام می‌شود. نوع دوم سیفون توالت فرنگی نیز به علاوه فشار آب، از مکش نیز برای تخلیه استفاده می‌کند.

مشکلات سیفون توالت فرنگی

باز و بسته نشدن پیچ ها و دریچه اولین مشکل رایجی است که می‌تواند کل سیستم کار سیفون توالت فرنگی را مختل کند.

راز آسمان پایتخت

در زمانی که عملکرد سیفون درست انجام نمی شود باید از نظر جرم گیری نیز بررسی شود، جرم گیری سیفون کار شناور را متوقف می کند و لازم است که به صورت منظم و دوره ای سیفون توالت فرنگی از لحاظ جرم گرفتگی بررسی شود.

مهمترین مشکل توالت فرنگی مربوط به فلوتر یا شناور است، در زمانی که مخزن آب توالت فرنگی از آب پر شده باشد، شناور دستور قطع آب را صادر می کند در صورت خرابی سیفون ممکن است که آب کامل پر نشود یا بیش از حد پر و لبریز شود.

سیفون توالت فرنگی-کاماپرس

تعمیر یا تعویض؟

برای بررسی و تعمیر یا تعویض شناور سیفون توالت فرنگی باید ابتدا  زاویه بسته شدن شناور را بررسی کرد؛ اگر این کار به صورت عمود بر سطح کف مخزن سیفون توالت فرنگی انجام شود، یعنی کاملاً درست نصب شده است. پس کج یا نادرست نصب کردن شناور منجر به خرابی و ایراد در کار سیفون توالت فرنگی می‌شود.

در داخل سیفون یک شی توپ مانند قرار دارد که به آن توپی می گویند، اگر این وسیله در اثر جرم زیاد سوراخ شده باشد نمی تواند روی سطح آب بماند و حجم مناسب مخزن را مشخص کند در آن زمان آب کمی در مخزن وارد می‌شود و سیفون درست کار نمی‌کند.

ابزارینا یک فروشگاه آنلاین فروش تجهیزات بهداشتی و شیر آلات ساختمانی است، برای خرید انواع توالت فرنگی و ایرانی، انواع سیفون توالت فرنگی، شیر آلات و….. با توجه به تنوع مدل و قیمت درج شده در این مجموعه، می‌توان به آن مراجعه کرد و از خدمات ابزارینا بهره برد.

محصولات موجود در این مجموعه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند شرایط پرداخت در محل نیز برای ساکنین شهر تهران فراهم شده است. علاقه‌مندان برای سفارش و خرید انواع ملزومات بهداشتی و شیر آلات می‌توانند به وب سایت رسمی ابزارینا مراجعه کرده یا در شبکه های مجازی اینستاگرام، لیندکین و تلگرام فروشگاه آنلاین ابزارینا را پیگیری و دنبال کنند.

ابزارینا-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ابزارینا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز