مزایا و کاربردهای کفپوش بتن سخت ملاتی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از محبوب‌ترین مصالح در صنعت کف‌سازی، استفاده از بتن سخت ملاتی است. بتن ملاتی، محصولی است که در ایجاد سطوح صاف و صیقلی کاربردهای فراوانی دارد. هدف از به­کارگیری این کفپوش، افزایش مقاومت مکانیکی در برابر سایش، ضربه و سایر آسیب‌ها است. عوامل مختلفی بر انتخاب این نوع کفپوش تأثیر می‌گذارد. برای انتخابی آگاهانه بهتر است که با مزایا و کاربردهای این کفپوش‌ها آشنا شوید.

کاماپرس در این گزارش به شرح کامل‌تری از خصوصیات این محصول بتنی پرداخته است.

ویژگی و مزایای مهم بتن سخت ملاتی

بتن سخت ملاتی، یکی از مهم‌ترین مصالح ساختمانی با مزایای فراوان است. این کفپوش به واسطه متریال به کار رفته در آن، چسبندگی سطح روی بتن را به صورت یکپارچه تقویت می‌کند؛ درنتیجه، این ویژگی باعث شده که در بسیاری از مکان‌های صنعتی استفاده شود. پودر بتن سخت ملاتی، نفوذپذیری بسیار کمی دارد. به زبان ساده می­توان گفت که این محصول، آب­بندی شده و کاملا ضدسایش است.

از دیگر مزایای پودر بتن سخت ملاتی می‌توان به مقاومت در برابر ضربه‌های دینامیکی، استاتیکی و عوامل طبیعی و جوی اشاره کرد. این محصول از استحکام بالایی برخوردار است. استفاده از این پودر برای زیرسازی به دلیل چسبندگی بالا، انتخابی ایده‌آل محسوب می‌شود. پودر بتن ملاتی در رنگ‌های مختلف نظیر طوسی ، شیری ، فیلی ، دودی، سبز ، آبی ، قرمز ، زرد  و قهوه ای تولید و عرضه می‌شود. این ویژگی‌ها باعث شده که خرید بتن سخت ملاتی از سوی پیمانکاران و متخصصان ، مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

بتن سخت-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

موارد استفاده از بتن ملاتی

توجه داشته باشید که بیشترین و رایج‌ترین استفاده از این ماده در مکان‌هایی است که بتن در معرض دید قرار می‌گیرد. پودر سخت کننده بتن در بسیاری از سازه‌ها مانند مخازن آب­بندی، منابع آب بتنی، تونل و کانال‌های انتقال آب کاربرد دارد. به طور کلی در مواردی که فضاهای مورد نظرمحل تردد ماشین الات و وسایل نقلیه سنگین بوده و احتمال آسیب دیدن بتن بسیار زیاد است، باید از این پودر استفاده شود.

کفپوش بتن سخت ملاتی ، همچنین در سازه‌هایی مانند عرشه پل و پارکینگ که در معرض سایش زیاد هستند، جایگاه ویژه‌ای دارد. کف سازی سالن‌ها، محوطه کارخانه­های صنعتی، پارکینگ ، سکوهای بارگیری، سوخت­گیری خودرو، سردخانه صنعتی، تعمیرگاه، آشیانه هواپیما و منطقه فراز و فرود هلیکوپتر از دیگر موارد کاربرد بتن سخت ملاتی است.

بتن سخت-کاماپرس

خرید بتن سخت ملاتی در انواع رنگ‌ها

شرکت سخت بتن بهین اترک با نام تجاری “آلندر”، برترین تولیدکننده بتن سخت ملاتی در انواع و رنگ‌های متنوع است. تیم کارکنان آلندر با بهره­گیری از جدیدترین روش‌ها و فناوری، به تولید و عرضه انواع ملات خشک، افزودنی‌ها، انواع مصالح نوین و امثال آن می‌پردازد. مشخصات و قیمت هریک از این محصولات در وبسایت این مجموعه قابل مشاهده و خریداری است.

آلندر به عنوان دومین تولید کننده الیاف تقویت کننده بتن و تنها واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری و جواز تاسیس در کشور شناخته می‌شود. ارائه مشاوره و خدمات فنی و مهندسی، از دیگر خدمات و امکانات آلندر است. دفتر شرکت سخت بتن بهین اترک در دو شهر تهران و مشهد فعالیت می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : آلندر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز