مزایا و معایب اجاره آپارتمان مبله

اجاره آپارتمان مبله-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

یافتن اقامتگاه با قیمت مناسب، یکی از مشکلات اساسی گردشگران است. اجاره آپارتمان‌های مبله از میان سایر اقامتگاه‌ها بسیار مقرون به صرفه است؛ چراکه امکانات رفاهی مختلفی داشته و هزینه اجاره آنها نسبت به هتل و هتل آپارتمان کمتر است. به علاوه امکان اقامت ساعتی، روزانه، هفتگی، ماهانه و حتی سالانه را برای گردشگران فراهم می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی مزایا و معایب اجاره آپارتمان‌های مبله پرداخته است.

اجاره آپارتمالن مبله-کاماپرس

تفاوت هتل آپارتمان با آپارتمان مبله

هتل آپارتمان برای رفاه مسافران به‌صورت آپارتمان ساخته شده است. در این نوع هتل، امکانات رفاهی از قبیل آشپزخانه، یک یا چند اتاق‌خواب، حال و پذیرایی و سرویس حمام و دست‌شویی وجود دارد، اما آپارتمان‌های مبله واحدی از ساختمان یا مجتمعی مسکونی هستند که تقریبا همان امکانات هتل آپارتمان‌ها را دارند.

در برخی از هتل آپارتمان‌ها، امکانات پخت‌و‌پز در آشپزخانه‌ وجود دارد، اما همه‌ آن‌ها شامل این ویژگی نیستند. در واقع، امکانات آشپزخانه در بیشتر هتل آپارتمان‌ها به‌گونه‌ای است که امکان گرم‌کردن غذا و تهیه‌ چای را به مسافران می‌دهد و این در حالیست که آپارتمان مبله به‌گونه‌ای است که مسافران تصور می‌کنند در منزل خود هستند.

راز آسمان پایتخت

همچنین هزینه‌ رزرو هتل آپارتمان‌ها بیشتر از آپارتمان مبله است؛ چراکه ساختمان‌هایی از نوع هتل هستند.

بیشتر هتل آپارتمان‌ها در مراکز شهر و نزدیک بیمارستان‌ها و فرودگاه‌ها و مراکزی از این دست قرار دارند؛ لذا افرادی که برای مراجعه به دکتر یا مقاصد کاری سفر می‌کنند، این اقامتگاه‌ها برایشان مناسب است. در مقابل، آپارتمان مبله در همه‌ مناطق شهر و در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری وجود دارد؛ درنتیجه مسافران با اقامت در این نوع آپارتمان‌ها برای دسترسی داشتن به جاذبه‌های گردشگری راحت‌تر هستند.

هتل آپارتمان‌ها مانند سایر هتل‌ها قوانین خاصی دارند و ورود و خروج افراد در آن‌ها کنترل می‌شود. به علاوه، ساکنان حق برگزاری مراسم ندارند، اما در آپارتمان مبله، واحد اجاره‌شده به‌طور کامل در اختیار افراد قرار می‌گیرد. البته رعایت برخی قوانین در آن‌ها نیز الزامی است.

اجاره آپارتمان مبله-کاماپرس

امکانات آپارتمان‌های مبله

تمامی آپارتمان‌های مبله دارای امکانات ضروری مانند اتاق نشیمن مجهز به مبل و میز، کف‌پوش با موکت یا فرش، یک یا چند اتاق‌خواب مجهز به تخت‌خواب، حمام و سرویس بهداشتی، آشپزخانه‌ با امکاناتی مانند اجاق‌گاز، یخچال، آب‌گرم‌کن و ماشین لباس‌شویی هستند. البته آپارتمان‌های مبله در ابعاد مختلفی وجود دارند و بدین لحاظ سطح امکانات آن‌ها نیز متناسب با هزینه‌ پرداختی متغیر است. طبیعی است، افرادی که آپارتمان مبله لوکس اجاره می‌کنند، انتظار برخورداری از امکانات بیشتری خواهند داشت.

نحوه اجاره آپارتمان مبله

بهترین روش برای رزرو آنلاین آپارتمان‌های مبله از طریق مراجعه به وبسایت‌های مختلف اقامتگاه‌ها است. در این روش، امکان انتخاب اقامتگاه گردشگری مناسب با معیارهای شخصی و موردنیاز بالاتر می‌رود. همچنین درصورت لغو سفر، امکان کنسل‌کردن خانه‌ رزرو‌ شده و استرداد وجه برای متقاضیان فراهم است.

شرایط رزرو آپارتمان یا خانه مبله

داشتن سن قانونی و همراه‌داشتن سند ازدواج برای افراد متأهل از شرایط اصلی رزرو آپارتمان‌های مبله است.

افراد کمتر از ۱۸ سال امکان سفر دارند، اما حق  اجاره آپارتمان مبله از آنان سلب شده است. این افراد، تنها به همراه والدین یا افرادی با سن بالای ۱۸ سال می‌توانند در این آپارتمان‌ها اقامت داشته باشند.

مدارک مورد نیاز برای اجاره آپارتمان مبله

کارت ملی و شناسنامه، تنها مدارک مورد نیاز شما برای شناسایی هویت‌تان و در نهایت اجاره آپارتمان‌های مبله است.

بهترین روش برای اجاره‌ آپارتمان مبله

وبسایت “دستی بر ایران” که از سال ۱۳۹۹ راه‌اندازی شده است، با تیم قوی تولید محتوای خود به شما در انتخاب سایت مناسب برای اجاره آپارتمان مبله و کسب اطلاعات کافی در این زمینه کمک می‌کند.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت www.destinationiran.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۹۱۰۱۷۸۲۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۱۸۸۹۱۸۲ تماس بگیرند. کاربران می‌توانند برای تبلیغات گردشگری نیز به پست الکترونیک دستی بر ایران به نشانی info@destinationiran.com و rahman.mehraby@gmail.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : دستی بر ایران
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز