مزایای تحلیل تکنیکال برای کاربران چیست؟ + شرایط روز بیت کوین

ژیوار

تحلیل تکنیکال در بازار رمزارزها حائز اهمیت است، زیرا برپایه قیمت بوده و این مورد تمام اطلاعات موجود ارزهای دیجیتال را منعکس خواهد کرد. در واقع این تحلیل تمامی اتفاقات مانند اخبار، احساسات معامله گران، تصمیمات خرد و کلان اقتصادی و سیاسی و … را که در قیمت وجود دارند، در برمی‌گیرد.

به گزارش کاماپرس، تحلیل تکنیکال باعث درک بهتر روند بازار رمزارزها می‌شود و سطوح حمایت و مقاومت مهم ارزهای دیجیتال مدنظر را مشخص می‌کند. افراد با استفاده از تحلیل تکنیکال این امکان را دارند که نقاط عطف قیمت و بازگشت‌های احتمالی را تشخیص دهند و الگوهای تکرارشونده در چارت را پیدا کنند. این نوع تحلیل به معامله گران کمک خواهد کرد تا استراتژی معاملاتی خود را توسعه داده و احساسات را در بازار اندازه گیری کنند. همچنین نقاط ورود و خروج معاملاتی را مشخص کرده و در فواصل زمانی مختلفی در بازار معامله درستی داشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با تحلیل تکنیکال بیت کوین امروز ۸ بهمن با شما همراه هستیم. امروز برای بررسی روند قیمت بیت کوین سراغ تایم فریم روزانه رفته و رفتار قیمت آن را برای بازه زمانی میان‌مدت ارزیابی می‌کنیم. قیمت بیت کوین در یک روند صعود به نقطه بسیار حساسی رسید و در این ناحیه در حال تشکیل یک الگوی QM نزولی است. همانطور که در تصویر زیر پیداست، بیت کوین در حال تکمیل کردن این الگو است و در صورتی که قیمت بتواند کمی بالاتر بیاید، عملا در مسیر شانه اول انتظار شروع یک روند نزولی قدرتمند را برای بیت کوین داریم.

دریان سفر امید

اگر قرار بر صعودی بودن قیمت بیت کوین باشد، لازم است تا شکسته شدن ناحیه مقاومتی ترسیم شده در نمودار زیر صبر داشته باشیم. اگر این ناحیه به سمت بالا شکسته شد یا حداقل شاهد یک شکست جعلی در این ناحیه بودیم، امیدها برای صعود بیت کوین باقی می‌ماند. اما در غیر این صورت باید منتظر یک ریزش بزرگ در قیمت بیت کوین باشیم که می‌تواند قیمت آن را حتی به زیر 30 هزار دلار نیز بکشاند.

در حال حاضر تحلیل ما از قیمت بیت کوین به سناریو دوم نزدیک است و شرایط را برای آن چندان مساعد نمی‌بینیم. از این رو توصیه می‌کنیم که برای سرمایه گذاری دقت بیشتری داشته باشید.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز