شرایط و تحلیل تکنیکال روز بیت کوین

لست سکند

افرادی که مایل به بررسی روند قیمتی رمزارزهای مختلف هستند، احتمالا به تحلیل تکنیکال علاقه‌مند شود. زیرا این نوع تحلیل به بررسی روند قیمت یک سهم در گذشته تکیه دارد تا رفتار و قیمت آن در آینده قابل پیش‌بینی باشد.

به گزارش کاماپرس، افرادی که مایل به بررسی و پیش بینی دقیق قیمت بیت کوین و دیگر رمزارزها در زمان آینده هستند باید به قیمت و حجم معاملات ارز دیجیتال مورد نظر خود در طول زمان توجه داشته باشند. این توجه در طول زمان همان تحلیل تکنیکال است. تحلیل تکنیکال گذشته از اینکه دشواری چندانی ندارد اما کاری به شدت دقیق بوده و باید نسبت به آن حساس بود. افرادی که مایل به پیش بینی قیمت بیت کوین هستند باید تحلیل تکنیکال این رمزارز را بدانند یا از سایت‌های معتبر پیگیری کنند.

تحلیل بیت کوین – ۳ بهمن

با تحلیل تکنیکال بیت کوین امروز ۳ بهمن با شما همراه هستیم. امیدواریم که تحلیل‌های ما از روند حرکت قیمت بیت کوین در یکی دو روز گذشته را مشاهده کرده و از خرید این ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاری در بازار کریپتوکارنسی خود را ایمن نگه داشته باشید. همان‌طور که دیروز پیش‌بینی کردیم، قیمت بیت کوین روند نزولی به خود گرفته و از دست رفتن حمایت ۴۰ هزار دلاری آن نیز خیلی بعید به نظر نمی‌رسید.

حالا بیت کوین در ادامه روند حرکت خود ناحیه حمایتی خوبی در نزدیکی‌های ۳۸ هزار دلار دارد که با از بین رفتن این ناحیه، عملا می‌توانیم قیمت‌های حدود ۳۰ هزار دلار را نیز برای بیت کوین متصور باشیم. رسیدن به این قیمت‌ها به توجه روند حرکتی کاملا فشرده بیت کوین در روند صعودی قبلی در این ناحیه، خیلی بعید به نظر نمی‌رسد و از هم اکنون می‌توانیم حمایت ۳۸ هزار دلاری بیت کوین را نیز یک حمایت شکست خورده قلمداد کنیم.

راز آسمان پایتخت

در صورتی که در طی امروز و یکی دو روز آینده اخبار مثبتی در بازار ارز دیجیتال پمپاژ نشود، عملا باید منتظر بیت کوین ۳۰ هزار دلاری در چند روز آینده باشیم. از این رو مراقب سرمایه‌های خود باشید و از خرید ارز دیجیتال تا برگشت روند خودداری نمایید. تبدیل دارایی‌ها به تتر می‌تواند بهترین تصمیم در چنین مواقعی باشد. البته باید تترهای خود را برای خرید دوباره بعد از شروع روند صعودی آماده نگه دارید.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز