محصولات گیمینگ فنتک را بشناسید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بازی‌های ویدیویی با محبوبیت فراگیر خود به یک تفریح بین المللی تبدیل شده‌اند. برخی از افراد حتی یک گام فراتر از آن برداشته‌اند و آن را به حرفه خود تبدیل کرده‌اند. واضح‌ترین دلیلی که مردم بازی‌های ویدیویی می‌کنند این است که خودشان را سرگرم کنند. در محیط بازی، بازیکن می‌تواند یک جنگ‌جو باشد و از نیروهای جادویی استفاده کند. کارهایی که انجام آن‌ها در زندگی واقعی غیرممکن است. محصولات بسیاری برای این صنعت در دنیا ساخته می‌شود. محصولات گیمینگ فنتک از جمله گزینه‌های پرطرفدار در میان گیمران حرفه‌ای است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار تکنولوژی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با غوطه ور شدن در بازی مورد علاقه خود می‌توان هر روز برای چند ساعت استرس تحصیلی یا شغلی را فراموش کرد. لازم نیست یک گیمر حرفه‌ای باشید، می‌توانید بازی کنید تا با استرس زندگی روزمره مقابله کنید. این روزها بازی‌های ویدیویی به یکی از سودآورترین منابع درآمد تبدیل شده‌اند. گیمرها و یوتیوبرهایی وجود دارند که زمان زیادی را به بازی اختصاص داده‌اند و تنها با بازی کردن توانسته‌اند میلیون‌ها دلار درآمد کسب کنند. در ادامه کاماپرس به معرفی چند نمونه از محصولات گیمینگ فنتک می‌پردازد.

ماوس‌های گیمینگ فنتک

یک ماوس حرفه‌ای برای برآورده کردن نیازهای یک فرد در طول بازی از وسایل ضروری یک گیمر است. این کمپانی ماوس‌های زیادی را طراحی کرده است. ماوس Helios UX3، نسخه جدیدتر و پیشرفته‌تری در بازار محسوب می‌شود که در رقابت با سایر برندهای معتبر است. سنسور قدرتمند و جدید آن حسی از یک بازی حرفه‌ای را برای شما ایجاد می‌کند. وزن این محصول حدود 69 گرم است. بدنه آن از پلاستیک ای بی اس به رنگ مشکی تولید شده و از کیفیت آن در طول بازی محافظت می‌کند. این ماوس ده حالت نورپردازی آر جی بی دارد و طیف رنگی چشم نوازی در طول بازی ایجاد می‌کند. این محصول دارای شش کلید با قابلیت شخصی سازی است. قیمت نهایی این کالا با تخفیف در وبسایت رایاسان به مبلغ یک میلیون و 830 هزار تومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

کیبوردهای گیمینگ فنتک

به طور کلی محصولات گیمینگ فنتک دارای مقاومت خوبی در حین استفاده هستند. کیبوردهای گیمینگ فنتک از این ویژگی مستثنا نیستند. کیبورد مدل Booster K513 دارای یک کابل مخصوص به طول 1.8 متر، باعث ایجاد آزادی عمل برای گیمران شده است. این کابل از جنس نایلون، مقاوم در برابر فشار و گره خوردگی است. این کیبورد دارای 120 کلید با قابلیت آنتی گوست، امکان عملکرد همزمان 26 کلید را دارد. فنتک به زیبایی محصولات خود نیز اهمیت می‌دهد. نورپردازی صفحه کلید، امکان کنترل موزیک و رسانه‌های مختلف از طریق کلیدهای کاربردی مولتی مدیا از دیگر علل محبوبیت این کالا است. با تخفیف احتساب شده، رایاسان این محصول را به مبلغ یک میلیون و 73 هزار تومان قیمت گذاری کرده است.

هدست گیمینگ فنتک

هدست گیمینگ فنتک مدل Sonata MH90 دیگر محصول پرطرفدار فنتک در میان گیمران است. این محصول با وزن 266 گرم و رنگ بدنه مشکی به صورت ضد گرد و غبار، طراحی شده است. از دیگر مشخصات آن می‌توان به اسکرول حجم صدا، کلید کنترل میکروفون، تنظیم سایز هدبند، مولتی پلتفرم و میکروفون انعطاف پذیر اشاره کرد. جنس بدنه سوناتا MH90 از آلومینیوم، پلاستیک پلی کربنات و چرم مصنوعی ساخته شده است. هزینه تمام شده این محصول با تخفیف 20 درصدی در وبسایت رایاسان به مبلغ یک میلیون و 851 هزار تومان است.

جهت سفارش آنلاین این محصولات و مقایسه آنان با سایر کالاهای مشابه می‌توانید سری به وبسایت رایاسان بزنید. فروشگاه اینترنتی رایاسان، دارای انواع تجهیزات اداری و شخصی، سعی در برطرف کردن نیاز کاربران و مشتریان خود را دارد. محصولات گیمینگ فنتک با ضمانت معتبر 18 ماهه به مشتریان عرضه می‌شود. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، علاوه‌بر وبسایت به صفحات اینستاگرام، توییتر، فیسبوک و کانال تلگرام، آپارات، یوتیوب شرکت مراجعه کنند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : رایاسان
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز