محصولات بهران فیلتر از کجا بخریم؟ + لیست قیمت بهران فیلتر

تورهای مسافرتی لحظه آخر

فیلتر خودرو یکی از قطعات مهم و حیاتی در خودروها است که نقش تعیین کننده‌ای در عملکرد خودرو و افزایش طول عمر آن دارد؛ به‌طور کلی فیلترهای مورد استفاده در خودروهای سواری و سنگین، شامل چهار دسته فیلتر هواکش، فیلتر روغن، فیلتر کابین و فیلتر سوخت است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم یدکی خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، عدم توجه به کیفیت فیلتر خودرو و استفاده از انواع بی کیفیت و نامطمئن آن می‌تواند سبب کاهش راندمان خودرو و حتی ورود آسیب‌های جدی به قطعات آن شود. بنابراین خرید فیلتر خودرو از مراکز معتبر از اهمیت بالایی برخوردار است. مجموعه بهران فیلتر ، فروشگاهی مطمئن و شناخته شده در زمینه تولید انواع فیلتر خودرو با کیفیت است. کاماپرس در ادامه به معرفی محصولات این مجموعه و ارائه لیست قیمت بهران فیلتر می‌پردازد.

فیلتر هواکش

فیلتر هواکش در خودرو به عنوان یکی از اجزای مهم و مصرفی وظیفه تصفیه هوای ورودی به موتور خودرو را دارد. مجموعه بهران فیلتر ، انواع فیلتر هواکش برای خودروهای مختلف مانند فیلتر هوای پراید، فیلتر هوای سمند و غیره را تولید کرده که در لیست قیمت بهران فیلتر قابل مشاهده است.

محصولاتی که در کاتالوگ آنلاین این مجموعه با GL شروع می‌شوند شامل هواکش های سواری و هواکش های فلزی سواری است. دو حرف GH نیز برای محصولات هواکش بیرونی سنگین فلزی ، هواکش بیرونی سنگین فومی ، هواکش های نانو و هواکش کابین سنگین استفاده می‌شود. ضمن این‌که هواکش درونی ماشین سنگین نیز با GD نمایش داده می‌شود.

راز آسمان پایتخت

فیلتر روغن

فیلتر روغن نیز یکی دیگر از محصولات این مجموعه است که در لیست قیمت بهران فیلتر قیمت انواع آن برای مدل‌های مختلف خودرو آمده است. استفاده از فیلتر روغن برای تصفیه روغنی که پس از گردش در قطعات خودرو وارد مخزن می‌شود، ضرورت دارد.

انواع فیلتر روغن در کاتالوگ آنلاین بهران فیلتر با علامت GS برای فیلتر روغن پیچی سنگین و فیلتر روغن پیچی سواری آمده است. همچنین از علامت GE برای نشان دادن فیلتر روغن المنتی ماشین سنگین استفاده می‌شود.

فیلتر کابین

فیلتر کابین در واقع به مانند فیلتر هواکش برای تصفیه هوای درون کابین و جلوگیری از ورود گرد و غبار و از بین بردن بوی نامطبوع استفاده می‌شود. قیمت انواع فیلتر کابین را نیز می‌توانید در لیست قیمت بهران فیلتر جستجو کنید. انوع فیلتر کابین از جمله فیلتر کابین سواری و فیلتر هواکش کابین سنگین در محصولات بهران فیلتر به ترتیب با علامت‌های GL و GH نشان داده می‌شوند.

فیلتر سوخت

چهارمین فیلتر از محصولات مجموعه بهران فیلتر ، فیلتر سوخت یا همان فیلتر بنزین است. از این فیلتر برای جلوگیری از ورود ناخالصی‌های سوخت به درون موتور استفاده می‌شود. انواع فیلتر سوخت در محصولات بهران فیلتر با علامت GG نمایش داده می‌شود.

خرید از مجموعه بهران فیلتر و لیست قیمت محصولات آن

شرکت تولیدی بهران فیلتر یکی از برندهای مطمئن و فعال در زمینه تولید انواع فیلتر از جمله فیلتر خودرو، صنعتی و نیروگاهی است. محصولات این مجموعه در زمینه فیلتر خودرو در حال حاضر شامل چهار دسته فیلتر هواکش، فیلتر روغن، فیلتر کابین و فیلتر سوخت است. این مجموعه این فیلترها را برای انواع خودروهای سبک اعم از سواری، ون، وانت و همچنین خودروهای سنگین شامل مینی بوس، اتوبوس، کامیونت، کامیون، تریلر، ماشین آلات راهسازی، ماشین آلات کشاورزی و غیره تولید و عرضه می‌کند.

برای اطلاع از قیمت‌ محصولات این مجموعه و خرید انواع فیلتر خودرو، لیست کد فنی بهران فیلتر برای برخی از محصولات آن در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : بهران فیلتر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز