محبوب ترین کالای داتیس در نمایشگاه صنعت ساختمان ؛ گاز DG-585 اسمارت

گاز DG-585 اسمارت-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

گروه صنعتی داتیس در بیست و دومین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان که هفته گذشته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، حضوری موفق داشت که استقبال فعالان صنعت ساختمان، فروشندگان لوازم خانگی و بازدیدکنندگان را به همراه داشت. محبوب‌ترین محصول داتیس در این نمایشگاه، گاز DG-585 اسمارت بود.

به گزارش کاماپرس، داتیس در این دوره از نمایشگاه صنعت ساختمان انواع محصولات متنوع خود در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد. محصولات داتیس به دو گروه لوازم خانگی و تجهیزات آشپرخانه تقسیم می‌شود. لوازم خانگی داتیس شامل جاروبرقی، سماور، چای ساز و فر برقی رومیزی است. تجهیزات آشپزخانه این برند نیز به فر توکار، مایکروویو، اجاق گاز، اجاق برقی، هود و سینک تقسیم می‌شود. فعالان صنعت ساختمان، مردم، انبوه سازان و علاقمندان به حوزه ساخت و ساز از محصولات عرضه شده داتیس در این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند و از تولیدات این مجموعه استقبال کردند.

برخی ویژگی‌های گاز هوشمند DG-585 اسمارت داتیس

همانطور که متخصصان و اهل فن از قبل پیش بینی کرده بودند، محبوب‌ترین محصول داتیس در این نمایشگاه گاز هوشمند DG-585 اسمارت بود. این گاز به دلیل داشتن خصوصیت مهمی که دارد، قطعا به یکی از پر فروش ترین اجاق گاز های داتیس تبدیل خواهد شد. سیستم نمایش دهنده روشن یا خاموش بودن شعله‌ها روی گوشی تلفن همراه خصوصیت مهم گاز هوشمند DG-585 اسمارت داتیس است.

گاز DG-585 اسمارت-کاماپرس

با لوازم خانگی داتیس آشنا شوید

این مجموعه انواع جاروبرقی را با راندمان بالا و صدای بسیار کم عرضه می‌کند. سماورهای برقی داتیس نیز در دو رنگ مشکی و سفید با گنجایش 3.3 لیتری به بازار عرضه می‌شود.

چای ساز این برند سه مدل است که مدل 110 آن در دو رنگ مشکی و سفید با کتری 2.5 لیتری فروخته می‌شود. چای ساز مدل  DT 115Sاین برند هم با امکان ویژه برای چپ دست‌ها تولید شده است.

راز آسمان پایتخت

این مجموعه 15 مدل فر برقی رومیزی را برای مشتریان طراحی کرده که هر کدام از آن‌ها دارای قابلیت منحصر به فرد برای پخت و پز انواع غذاها هستند. فر گاز و برق این مجموعه نیز در پنج مدل با ویژگی‌های مخصوص به بازار عرضه شده‌اند.

افرادی که قصد خرید مایکروویو ایرانی دارند، می‌توانند با مراجعه به وبسایت داتیس انواع این محصول را مشاهده کرده و مدل مورد نظر خود را خریداری کنند.

اجاق برقی داتیس نیز در سه مدل DGE 252 ،  DGE 250 و DSE 251 به بازار عرضه شده است. افرادی که در جریان ساخت و ساز یا تعمیر منزل خود قصد تعویض هود یا سینک ظرفشویی خود را دارند می‌توانند مدل‌های مختلف این محصولات را در سایت داتیس مشاهده کنند.

اجاق‌های گازی این برند هم انواع مختلفی دارند و همانطور که گفته شد، مدل DG 585 اسمارت آن در این دوره از نمایشگاه صنعت ساختمان خوش درخشید. این برند انواع اجاق گاز را با سیستم‌های مختلفی به بازار عرضه کرده که هر کدام از آن‌ها برای سبک‌های مختلف و فضاهای گوناگون به کار برده می‌شوند.

نگاهی گذرا به عملکرد برند داتیس

کارخانه تولیدی و صنعتی داتیس سال 1385 در منطقه صنعتی ایوانکی فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه به صورت حرفه‌ای در زمینه تولید انواع لوازم خانگی و آشپرخانه فعالیت دارد. داتیس با اتکا به دانش مهندسان و متخصصان و با توجه به بالا بودن کیفیت محصولات تولیدی خود خیلی زود توانست به جایگاه خوبی در بازار لوازم خانگی و ساختمانی دست پیدا کند. این شرکت تاکنون توانسته بالغ بر 120 نوع محصولات و لوازم خانگی را تولید کرده و به مشتریان ارائه دهد.

داتیس همواره به خدمات پس از فروش و رعایت حقوق مشتریان توجه داشته است. لازم به ذکر است که محصولات هود، فرتوکار، سینک، مایکروویو، جاروبرقی، فر برقی رومیزی و چای ساز دارای ضمانت 18 ماهه هستند اما اجاق گاز تولیدی داتیس ضمانت 24 ماهه دارد.

مشتریان برای استفاده از خدمات این برند کافی است با شماره 75 70 88 77 021 تماس بگیرند یا به وبسایت داتیس مراجعه کنند. این برند ایرانی تاکنون توانسته گواهینامه‌ها و استانداردهای داخلی و بین المللی زیادی را به دست آورد. فعالیت گروه داتیس تنها به بازارهای ایران محدود نمی‌شود و تعدادی از محصولات این برند در کشورهای همسایه مانند عراق، روسیه، افغانستان و … مشتری دارد و به این مناطق صادر می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : داتیس
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز