محبوب‌ ترین لپ ‌تاپ های ام اس آی در بازار + قیمت روز

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروزه در زمینه تولید لوازم الکترونیکی مثل گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ، برندهای جدید و بسیار خلاقی ظهور کرده‌اند که هر کدام با ویژگی‌های خاص خود موفق شده‌اند توجه خریداران این لوازم را به خود جلب کنند. شرکت تایوانی MSI هم از جمله شرکت‌هایی است که موفق شده با زبان خاص تولید خود، لپ‌تا‌پ‌های باکیفیت و قدرتمندی بسازد که طرفداران زیادی بین گیمرها پیدا کرده‌ است؛ با این ‌حال، خرید لپ‌تاپ به دلیل تنوع زیاد و همچنین قیمت متغیر، کار آسانی نیست.

کاماپرس در این گزارش، محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های ام اس آی را معرفی ‌کرده است.

لپ‌تاپ‌های ام اس آی برای چه کسانی مناسب است؟

برند ام اس آی در تولید لپ‌تاپ‌های خود، به قدرت بالای پردازشی و گرافیکی و همچنین قابل حمل بودن آنها اهمیت زیادی می‌دهد، اما چیزی که این لپ‌تاپ‌ها را خاص‌تر و محبوب‌تر می‌کند، وزن آنها است. اکثر لپ‌تاپ‌های گیمینگ که مناسب پردازش‌های سنگین هستند، وزنی بیش از دو کیلوگرم دارند که این جابه ­جایی مداوم را کمی سخت می‌کند. بیشتر لپ‌تاپ‌های ام اس آی در عین برخورداری از پردازنده‌های مرکزی و گرافیکی قوی که آن را برای مهندسان، طراحان، برنامه‌نویسان و البته گیمرها مناسب می‌کند، وزن قابل قبولی دارند که حمل آنها را راحت می‌کند.

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس

محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های ام اس آی در بازار

1- لپ‌تاپ 15.6 اینچی ام اس آی مدل  GF63 Thin 11SC-AC

وزن 1.86 کیلوگرمی این لپ‌تاپ برای جابه ­جایی روزانه مناسب است. صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ ام اس آی با نرخ نوسازی 60 هرتز و وضوح تصویر فول اچ دی، کیفیت خوبی به نمایش می‌گذارد. پردازنده مرکزی شش هسته‌ای در کنار کارت گرافیکی مدل GTX1650 با چهار گیگابایت حافظه اختصاصی، این لپ‌تاپ را برای بازی‌های نیمه سنگین و طراحی مناسب می‌کند. این لپ‌تاپ برای تماشای فیلم، وبگردی و دیگر استفاده‌های روزانه هم مناسب است. قیمت این لپ‌تاپ در لحظه تهیه گزارش 35 میلیون و 270 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

2- لپ‌تاپ 15.6 اینچی گیمینگ ام اس آی مدل  GF63 Thin 11UC-MA

وزن 1.85 کیلوگرمی این لپ‌تاپ برای کسانی مناسب است که مدام در حال جابه­ جایی هستند. صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ ام اس آی با وضوح تصویر فول اچ دی و نرخ نوسازی 144 هرتز توانسته سرعت، کیفیت و وضوح تصویر بالایی را ایجاد کند. این لپ‌تاپ گیمینگ از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و کارت گرافیکی RTX3050 بهره برده است که آن را به گزینه مناسبی برای گیمرها، طراحان، دانشجویان مهندسی و گرافیک و برنامه‌نویسان تبدیل می‌کند. قیمت این لپ‌تاپ محبوب 44 میلیون و 800 هزار تومان است.

3- لپ‌تاپ 15.6 اینچی ام اس آی مدل  Katana 15 B13VFK-D

وزن 2.2 کیلوگرمی این لپ‌تاپ برای حمل مداوم، گزینه چندان مناسبی نیست. صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ ام اس آی از وضوح تصویر فول اچ دی و نرخ نوسازی 144 هرتز برخوردار است که سرعت پردازش آن را بالا می‌برد. پردازنده مرکزی 10 هسته‌ای این لپ‌تاپ در کنار کارت گرافیکی مدل RTX3060 با هشت گیگابایت حافظه اختصاصی، آن را برای بازی، نصب و اجرای برنامه‌های گرافیک و مهندسی و استفاده‌های روزانه مناسب می‌کند. قیمت این لپ‌تاپ محبوب 85 میلیون و 600 هزار تومان است.

4- لپ‌تاپ 15.6 اینچی گیمینگ ام اس آی مدل  GF63 Thin 11UC

وزن 1.86 کیلوگرمی این لپ‌تاپ برای حمل روزانه مشکلی به وجود نخواهد آورد. صفحه نمایش 15.6 اینچی آن با نرخ نوسازی 144 هرتز، کیفیت و سرعت پردازش تصویر را بسیار بالا می‌برد. پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای در کنار کارت گرافیکی مدل RTX3050 با چهار گیگابایت حافظه اختصاصی، این لپ‌تاپ را برای گیمینگ، نصب و اجرای برنامه‌های سنگین مهندسی و گرافیک و برنامه‌نویسی مناسب می‌کند. قیمت این دستگاه 44 میلیون تومان است.

5- لپ‌تاپ 15.6 اینچی گیمینگ ام اس آی مدل  CYBORG 15 A13UDX

وزن 1.98 کیلوگرمی این دستگاه برای حمل مداوم مشکل چندانی به وجود نمی‌آورد. نرخ نوسازی صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ ام اس آی 144 هرتز است که سرعت پردازش بالایی را به نمایش می‌گذارد. پردازنده مرکزی 14 هسته‌ای با کارت گرافیکی مدل RTX3050 و شش گیگابایت حافظه اختصاصی، این لپ‌تاپ را به گزینه محبوب گیمرها، مهندسان، طراحان و برنامه‌نویسان تبدیل کرده است. قیمت این لپ‌تاپ گیمینگ 62 میلیون و 470 هزار تومان است.

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس

خرید بهترین لپ ­تاپ­ های ام اس آی از “سبیت”

فروشگاه عرضه کننده لوازم الکترونیکی سبیت کار خود را در سال 1382 با فروش لپ‌تاپ، تبلت، مانیتور، موبایل، قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر آغاز کرد. سبیت که زیرمجموعه شرکت هوشمند سیستم فرتاک است، در سال 1395 فعالیت اینترنتی خود را آغاز کرد. این فروشگاه اینترنتی سابقه همکاری مستقیم با برندهای معتبری مثل ایسوس، لنوو، ایسر و اچ پی را هم در کارنامه خود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز لپ‌تاپ­ ام اس آی و مقایسه آنها می‌توانید به وبسایت https://cebit.ir مراجعه کنید. در صورت نیاز به مشورت با کارشناسان سبیت نیز می­توانید با شماره تلفن 4300035-021 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز