محبوب ترین عطر جیبی مردانه + قیمت

محبوب ترین عطر جیبی مردانه
تورهای مسافرتی لحظه آخر

مواقعی که مدت زیادی را در بیرون از خانه سپری می‌کنید و نیاز دارید عطر خود را تجدید کنید، با توجه به اینکه عطرهای معمولی برای بیرون از خانه قابل حمل نیستند، استفاده از عطرهای جیبی بهترین انتخاب است. این عطرهای جیبی با توجه به غلظت و میزان هزینه‌ای که برای آن پرداخت می‌کنید، می‌تواند پخش بو و ماندگاری متفاوتی داشته باشند. از طرفی انتخاب از بین برندهای مطرح که عطرهای جیبی تولید می‌کنند، برای آقایانی که هر لحظه به دنبال تجدید عطر خود هستند، می‌تواند دغدغه باشد که توسط فروشگاه‌های آنلاین و با عرضه عطرهای جیبی متنوع تا حد بالایی مرتفع شده است.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در فروشگاه‌های اینترنتی محبوب‌ترین عطر جیبی مردانه به همراه قیمت آن را معرفی می‌کند.

1-عطر جیبی گابی ین

عطر گابی ین یکی از انواع عطرهای جیبی با طبع خنک است که در ظرف‌های ۴۵ میلی تولیده و به بازار ارائه می‌گردد. به محض اولین اسپری از این عطر نت آغازی ترنج، لاله مردابی، نارنگی ماندارین، سرخالو به مشام می‌رسد و طراوت و شادی خاصی را به شما هدیه می‌دهد. با گذشت زمان اندکی بوهای برزیلی، آب دریا و پرتقال حس می‌شود که حس حضور در اقیانوس را منتقل می‌کند. در آخر هم این نت بوها با بوی دانه تونکا، لوبان، مشک و کهربا ترکیب شده و بوی نهایی را ایجاد می‌کند. قیمت این عطر در بازار 300 هزار تومان است.

1-عطر جیبی گابی ین

2-عطر جیبی بیک

بدون شک عطرهای جیبی بیک نیازی به معرفی ندارند و همه آن­‌ها را به خوبی می­شنایند. این برند یکی از معروف‌ترین برندهای تولید عطر جیبی در  ایران است که سال‌هاست طرفداران زیادی از بین آقایان و خانم‌ها به خود جذب کرده است. یکی از مدل‌های عطر مردانه این برند دارای رایحه­ شیرین، تند و خنک است که برای استفاده در همه فصل‌ها مناسب است. در این عطر از ترکیباتی مثل گل و مرکبات بیشتر استفاده شده و دارای نت‌­های بویایی اسطوخودوس، گل شمدانی، بنفشه، جوز هندی، چوب، عنبر و مشک است. قیمت این عطر در بازار 103 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

 

2-عطر جیبی بیک

3-عطر جیبی لابانته

عطر لابانته که یکی از بهترین عطرهای جیبی به شمار می‌رود، ماندگاری و پخش بوی خوبی دارد و برای استفاده روزمره انتخاب مناسبی است. وقتی آن را روی پوست و در محل نبض یا لباستان اسپری می‌کنید، خیلی سریع بوی نارنج و پرتقال ماندارین به مشام می‌رسد که این ترکیب میوه‌ای، با بوی شیرینی که ایجاد می‌کند، شادی و نشاط ویژه‌ای را در محیط پخش می‌کند. پس از بوی مرکبات نت‌های میانی با بوی چای سبز و انگور سیاه حس می‌شوند که باعث ایجاد آرامش و تمرکز عمیقی می‌گردد. در انتها هم نت‌های پایانی مثل مشک، چوب صندل، صمغ درخت و گیاه باریجه باعث ایجاد اعتمادبه‌نفس و آرامش در آقایان خواهند شد. این عطر در بازار 110 هزار تومان قیمت دارد.

3-عطر جیبی لابانته

4-عطر جیبی دکلت

برند دکلت با تکیه بر دانش و توسط یک تیم حرفه‌ای، فعالیت خود را در زمینه عطر و ادکلن آغاز کرد. دکلت تنها برندی است که از متریال وارداتی با بهترین کیفیت همراه با رایحه‌های متنوع و ماندگار استفاده می‌کند. در طراحی ظرف این عطر از روکش سیلیکونی استفاده شده که علاوه بر دو چندان کردن زیبایی آن، کالا را در برابر ضربه ایمن ساخته است. این عطر مردانه دارای رایحه چوبی معطر و طبع تلخ و خنک است که برای انواع جلسات کاری و استفاده روزانه می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. قیمت این عطر در بازار 70 هزار تومان است.

4-عطر جیبی دکلت

5-عطر جیبی دریک

یکی از بهترین و قدیمی‌ترین عطرهای جیبی با رایحه تند، شرقی و چوبی تولیدشده دریک است که احتمالا برای بسیاری از آقایان نوستالژیک خواهد بود. با استفاده از این عطر در همان ابتدا خیلی سریع متوجه بوی فلفل سیاه، دارچین و چوب سدر خواهید شد. بعد از مدتی هم بوهای جوز هندی، تخم گشنیز، پاتچولی و زنجبیل به مشام می‌رسد که در انتها هم با بوی چوب صندل و خزه‌ی اوک‌موس این ترکیب کامل شده و باعث بوی خاص و منحصر به فرد این عطر می‌شود. قیمت این عطر در بازار 135 هزار تومان است.

5-عطر جیبی اورلین

انتهای پیام

مرتبط با : عطرافشانعطرسرا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز