محبوب ترین سرخ کن های برند نینجا را بشناسید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مطمئنا کمتر کسی را میتوان یافت که در هنگام سرخ شدن سیب زمینی بتواند جلوی خود را برای ناخونک نزدن به ظرف سیب زمینی های داغ و تازه سرخ شده بگیرد، حال اگر سس کچاپ نیز در یخچال وجود داشته باشد نیز خوددار بودن امری بی معنی تلقی می شود. سازندگان تجهیزات آشپزی و آشپزخانه همواره به دنبال راحت تر کردن آشپزی برای سر آشپزها و مادران خانه دار بوده و هستند. در این خصوص نیز سالهاست وجود سرخ ها در برندها، قدرت ها و ظرفیت های مختلف با عملکردهای گوناگون در بازار توانسته است فرایند سرخ کردن مواد غذایی را برای آشپزها و مادران ساده تر و لذت بخش تر نماید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، یکی از جمله برندهایی که در زمینه تولید سرخ کن به خوبی عمل کرده است و توانسته است طی سالهای فعالیتش به یکی از برترین های این حوزه تبدیل شود برند نینجاست. در این بخش قصد داریم تا محبوب ترین مدل های سرخ کن نینجا ،  این برند خوش نام و قیمت مناسب را به شما معرفی کنیم تا در صورتی که قصد دارید سرخ کنی قدرتمند و همه فن حریف را برای منزل خود خریداری کنید بتوانید با شناخت بیشتر از این سرخ کن ها انتخاب دقیق تر و بهتری داشته باشید از این رو پیشنهاد میکنیم تا انتها با ما همراه باشید.

سرخ کن نینجا مدل AF100

سرخ کن نینجا مدل AF100 از 4 برنامه پیشفرض برای سرخ کردن، کباب کردن، گرم نگه داشتن و خشک کردن میوه بهره مند است که شما بر اساس نیاز خود میتوانید آنرا بر روی یکی از این موارد تنظیم کرده و بهترین بهره وری را از سرخ کن خود داشته باشید. جنس سبد این سرخ کن از سرامیک نچسب قابل شستشو بوده و در ماشین ظرفشویی میتوان تمامی قطعات داخلی آن را شست.

شما به راختی میتوانید زمان و دما را در این محصول شخصی سازی کرده و متناسب با زمانی که در اختیار دارید و همچنین دمایی که مایلید تا مواد غذاییتان سرخ و یا کباب شوند را تنظیم کنید.

راز آسمان پایتخت

ابعاد این سرخ کن نینجا 36*25*32 سانتی متر است و وزن آن 5200 گرم است. ظرفیت 3.8 لیتری مخزن آن سبب شده است تا به خریداران این محصول این امکان داده شود تا برای 4 الی 6 نفر در هر بار استفاده از این دستگاه سیب زمینی سرخ شده، بال و کتف سرخ شده و… را آماده سازی نمایید.

طول سیم 80 سانتی متری سرخ کن نینجا مدل AF100 شما را قادر می سازد تا دیگر دغدغه ای از بابت کوتاهی سیم و جا به جایی مداوم این سرخ کن در محیط آشپزخانه برای نزدیک کردن آن به پریزهای موجود نداشته باشید.

سرخ کن نینجا مدل AF160

اگر در زمره افرادی قرار دارید که مایلید هر هفته سرخ کردنی هایی از قبیل سیب زمینی، ناگت، بال و کتف و… میل کنید بدون شک خرید سرخ کن یکی از جمله بهترین تصمیماتی خواهد بود که میتوانید بگیرید. سرخ کن نینجا مدل AF160 یکی دیگر از سرخ کن های تولید شده توسط برند نینجا است. این سرخ کن که از 6 برنامه پیش فرض ترد کردن، سرخ کردن، کباب کردن، پختن، گرم نگهداشتن و میوه خشک کن بهره مند است قادر است تا مواد غذایی را مطابق با آنچه که سلیقه غذایی شماست آماده نماید.

جنس سبد این سرخ کن نیز همانند مدل قبلی معرفی شده از سرامیک نچسب بوده و میتوانید آنرا در ماشین ظرفشویی بشویید. اگر دیگر امکانات این سرخ کن نینجا میتوان به تکنولوژی mix crisp اشاره کرد که به کمک آن میتوان حتی مواد غذایی سرخ شده را به راحتی و در مدت زمان کوتاهی پخت. همچنین تغییر زمان و دما مطابق با خواسته شما یکی دیگر از جمله امکاناتی است که سرخ کن نینجا مدل AF160 در اختیار شما قرار میدهد.

ابعاد این سرخ کن 36*25*32 سانتی متر است و وزن آن به 6560 گرم میرسد. طول کابل 80 سانتی متری خیال شما را بابت اینکه نگران نزدیکی به پریز برق نباشید راحت کرده و ظرفیت 5.2 لیتر آن شما را برای پذیرایی از تعداد بالای مهمان آماده میکند.

سرخ کن نینجا مدل AF300

سرخ کن نینجا مدل AF300 را میتوان از جمله بهترین و رده بالاترین سرخ های این برند دانست. برنامه های پیش فرض این سرخ کن نینجا برای کاملا ترد کردن، کباب کردن، پختن کیک و شیرینی، گرم کردن مجدد مواد غذایی و خشک کردن میوه ها میتوانند به شما کمک شایانی نمایند.

این سرخ کن از دو سبد مستقل 3.8 لیتری برخوردار است و برای علاقه مندان به غذاهای سوخاری و سرخ کرده بهترین گزینه است زیرا میتوان تا 1.8 کیلو سیب زمینی و بال مرغ را به طور همزمان در سبدهای جداگانه سرخ کنند.

در صورتی که مایلید میتوانید اجزای داخلی این سرخ کن را نیز مانند مدل های معرفی شده قبلی در ماشین ظرفشویی شست و شو نمایید.

ابعاد این سرخ کن 32*39*36 سانتی متر است و وزن آن 8260 گرم است. طول کابلی که برای این سرخ کن در نظر گرفته شه است مانند مدل های قبلی 80 سانتی متر بوده و ظرفیت آن برابر 7.6 لیتر در نظر گرفته شده است.

سرخ کن های نینجا را از کجا بخریم؟

در صورتی که قصد دارید تا هر یک از مدل های معرفی شده در بالا را خریداری نمایید میتوانید به وب سایت لوازم خونگی به عنوان وب سایتی معتبر و کهنه کار در عرصه فروش لوازم خانگی به صورت اینترنتی مراجعه نمایید.

با خرید از لوازم خونگی از 48 ساعت مهلت تست فنی و اصالت کالا و همچنین 18 ماه گارانتی معتبر شرکتی بهره مند خواهید شد که خیال شما را از بابت سلامت و پشتیبانی محصولات خریداری شده راحت مینماید. ویژگی دیگری که خرید از لوازم خونگی را برای مشتریان به صرفه نموده است امکان ارسال سفارشات در همان روز در شهر تهران و ارسال به شهرستان در کمتر از 72 ساعت کاری است. از این خیال شما از بابت ارسال سریع و به موقع محصولات نیز راحت تر خواهد شد، پس فرصت را از دست نداده و به این سایت مراجعه و نسبت به خرید لوازم خانگی مورد نظر خود اقدام نمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : لوازم خونگی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز