محبوب ترین تبلت با رنگ آبی در بازار + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تبلت با رنگ آبی یکی از جذاب‌ترین خریدهایی است که کاربران در بین محصولات الکترونیکی انجام می‌دهند. این تبلت‌ها که با قابلیت‌ها و قیمت‌های مختلفی ارائه می‌شوند بیشتر در برندهایی مانند اپل، سامسونگ و شیائومی طرفداران بیشتری داشته و اغلب در مدل‌های پرفروش بدون سیمکارت هستند. این محصولات که برای طراحی انتخابی عالی به حساب می‌آیند سایز صفحه نمایش نزدیک به 11 اینچی داشته و عموما حافظه داخلی و رم نسبتا مناسبی را عرضه می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش 4 تبلت محبوب با رنگ آبی در بازار را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

تبلت با رنگ آبی شیائومی با مدل Pad 6

این تبلت با رنگ آبی با سایز صفحه نمایش 11 اینچی طراحی شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 18 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول حافظه رم 8 گیگابایتی داشته و ظرفیت حافظه داخلی آن 256 گیگابایت است.

این تبلت شیائومی ظرفیت باتری 8840 میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربران قرار داده و کیفیت دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسل است. کیفیت دوربین سلفی نیز در این مدل 8 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود. این محصول 490 گرمی امکان شارژ سریع 33 واتی داشته و بدون سیمکارت است.

بیشتر بخوانید:

تبلت با رنگ آبی اپل با مدل iPad Air 5th Generation Wi-Fi (2022)

این تبلت با رنگ آبی دارای ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی بوده و با قیمت 30 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول سایز صفحه نمایش 10.9 اینچی را در اختیار کاربران قرار داده و ظرفیت باتری آن 28.6 وات بر ساعت است.

این محصول 461 گرمی، کیفیت دوربین اصلی و دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی داشته و محصولی مناسب برای طراحی در نظر گرفته شده که از سیمکارت پشتیبانی نمی‌کند. صفحه نمایش این تبلت رزولوشن 2360 در 1640 پیکسلی داشته و تعداد رنگ بسیار بالایی را با دامنه P3 نمایش می‌دهد. این تبلت قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها را هم دارد.

تبلت با رنگ آبی سامسونگ با مدل Galaxy Tab S6 Lite-P615

این تبلت با رنگ آبی با سایز صفحه نمایش 10.4 اینچی طراحی شده و با قیمت 26 میلیون و 616 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول کیفیت دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی داشته و کیفیت دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل است. همچنین ظرفیت حافظه داخلی و رم در این مدل به ترتیب 64 و 4 گیگابایت عنوان می‌شود.

این تبلت با رنگ آبی ظرفیت باتری 7040 میلی آمپر ساعتی داشته و 467 گرم وزن دارد. همچنین این محصول قابلیت استفاده از یک عدد سیمکارت را فراهم کرده و از شبکه اینترنت 4.5G پشتیبانی می‌کند.

تبلت با رنگ آبی اپل با مدل iPad 10th Gen (2022)

این تبلت با رنگ آبی اپل دارای ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی بوده و با قیمت 33 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول سایز صفحه نمایش 10.9 اینچی داشته و ظرفیت باتری 7606 میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

همچنین این محصول کیفیت دوربین جلو و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی داشته و وزن آن به طور کلی 477 گرم است. این تبلت با رنگ آبی از قلم لمسی نسل اول پشتیبانی کرده ومحصولی مناسب برای طراحی است که با شیشه ضد خش ارائه شده است. همچنین این مدل قابلیت شارژ وایرلس نیز داشته و از دستورات صوتی به زبان محاوره نیز پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اپلتکنولایفدیجی کالاسامسونگشیائومی
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز