ماشین لباسشویی 8 کیلویی دوو بخریم یا اسنوا؟

لباسشویی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-CH820C با قیمت 16 میلیون و 260 هزار تومان در زمان تهیه این گزارش به فروش می‌رسد و ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84W30 با قیمت 17 میلیون و 20 هزار تومان در بازار موجود است. هر یک از این دو محصول، پرفروش‌ترین ماشین لباسشویی برند خود به حساب می‌آیند که تقریبا در بازه قیمتی یکسانی قرار گرفته‌اند و امکانات مشابه زیادی دارند. تفاوت اصلی این دو ماشین در سرعت چرخش موتور آن‌هاست. علاوه بر این ممکن است در برنامه‌هایی که برای شست‌وشو ارائه می‌دهند تفاوت‌های اندکی داشته باشند.

کاماپرس در این گزارش دو مدل ماشین لباسشویی پرفروش از دوو و اسنوا را با جست‌وجو در سایت دیجی کالا معرفی می‌کند.

ویژگی‌های ظاهری و ظرفیت

در هر دو مدل دوو و اسنوا، نوع مخزن با درب از جلو بوده و جهت باز شدن در به سمت چپ در نظر گرفته شده است. ظرفیت هر دو لباسشویی 8 کیلوگرم است و امکان استفاده از پنل و صفحه نمایش لمسی در آن‌ها وجود دارد.

دوو-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

ویژگی‌های فنی و قدرت موتور

موتور به کار رفته در هر دو لباسشویی تسمه‌ای بوده و تنها از نظر میزان سرعت چرخش موتور با یک دیگر فرق دارند. سرعت چرخش موتور ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-CH820C 1200 دور در دقیقه و سرعت چرخش موتور ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84W30 1400 دور در دقیقه عنوان شده است.

تعداد برنامه شست‌وشوی به کار رفته در مدل دوو 15 عدد و در مدل اسنوا 14 عدد است. با این حال هر دو مدل امکان استفاده از قابلیت بخارشوی را فراهم کرده و دارای نمودار انرژی A+++ هستند.

در لباسشویی دوو امکان پشتیبانی از حالت‌های آبکشی، چرخش اضافی، لباس مشکی و شست‌وشوی سریع وجود دارد و در لباسشویی اسنوا می‌توان از امکان ادامه شست‌وشو در ادامه قطع برق، شست‌وشوی قوی لباس‌های خیلی کثیف و شست‌وشو در 15 دقیقه استفاده کرد.

اسنوا-کاماپرس

ماشین لباسشویی دوو بخریم یا اسنوا؟

با توجه به پرفروش بودن محصولات هر دو برند، متناسب با نیاز و سلیقه می‌توان ماشین لباسشویی مناسب را انتخاب کرد. ماشین لباسشویی‌های اسنوا اکثرا شست‌وشوی تمیز و بدون لک دارند و صدای کمی تولید می‌کنند. این ماشین‌ها مدت زمان کمی برای شست‌وشو نیاز داشته و دارای دفترچه راهنمای فارسی برای کاربرد آسان‌تر کاربران هستند. افراد، در استفاده از این محصولات خدمات پس فروش مناسب و نصب به موقعی را شاهد هستند.

ماشین لباسشویی‌های دوو دارای برنامه ضد عفونی لباس بوده و در آن‌ها می‌توان از قفل کودک لباسشویی استفاده کرد که از این جهت برای خانواده‌هایی که فرزند کم سن و سال دارند، مناسب هستند. این ماشین لباسشویی‌ها شست‌وشوی سریعی داشته و نظافتشان اتوماتیک است. علاوه بر این می‌توان از سیستم شست‌وشوی سیکلون آن‌ها نیز استفاده کرد.

لباسشویی-کاماپرس

نظر کاربران در مورد ماشین لباسشویی دوو و اسنوا چیست؟

اکثر کاربران از ماشین لباسشویی دوو رضایت داشته و آن را توصیه کرده‌اند. البته برخی از کاربران از نداشتن موتور گیربکسی گلایه داشتند. این ماشین لباسشویی نسبت به قیمتی که دارد کیفیت مناسبی ارائه کرده است. در مورد ماشین لباسشویی اسنوا نیز اکثر کاربران رضایت داشته و آن را توصیه کرده‌اند. هر دو کالا از جهت سرعت نصب و آماده سازی نیز مورد تایید افراد هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنوادوودیجی کالا
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز