پرفروش ترین ماشین ظرفشویی پاکشوما با ظرفیت 15 نفره + قیمت

ظرفشویی-کاماپرس

ماشین ظرفشویی پاکشوما با ظرفیت 15 نفره و ارتفاع 850 عرضه شده و با توجه به امکانات خاص، برای میهمانی‌های بزرگ کارایی بالایی دارد. استفاده از این محصول برای شستن ظروف بزرگ و انواع قابلمه‌ نیز مناسب است. مدل‌های متنوعی از ماشین‌ ظرفشویی 15 نفره پاکشوما طراحی شده که دست کاربر را برای انتخاب مدل مناسب باز می‌گذارد.

کاماپرس در این گزارش سه مدل از پرفروش‌ترین مدل‌های ماشین ظرفشویی پاکشوما را با جستجو در سایت تکنولایف در اختیار شما قرار می‌دهد.

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDA 3511

این مدل که در زمان تهیه این گزارش با قیمت 28 میلیون و 605 هزار تومان به فروش می‌رسد، در رده انرژی A++ قرار دارد. تعداد برنامه‌های شستشو در این محصول 8 عدد بوده و همچنین دارای صفحه نمایشگر است. این ماشین ظرفشویی 3 سبد و یک قفسه بالا داشته و امکان فعال کردن قفل کودک را برای مشتری فراهم کرده است. مدل PDA 3511 حدود 46 کیلوگرم وزن داشته و در هر بار شستشو 10 لیتر آب مصرف می‌کند.

از دیگر امکانات قابل توجه این محصول می‌توان به امکان شست‌وشو با نصف ظرفیت و برنامه شستشوی اقتصادی اشاره کرد. علاوه بر این در دستگاه مذکور  می‌توانید از امکان شست‌وشوی تاخیری تا 24 ساعت نیز استفاده کنید. استفاده از این ماشین ظرف‌شویی برای مصرف کمتر آب نسبت به دیگر مدل‌های پاکشوما مناسب‌تر است.

ماشین ظرفشویی پاکشوما 15 نفره مدل PDA 3511-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDB 3512

این ماشین ظرفشویی که با قیمت 31 میلیون و 956 هزار تومان عرضه شده، با دکمه‌های لمسی و صفحه نمایشگر می‌تواند 7 برنامه مختلف به شما ارائه کند. دستگاه مذکور با داشتن قفسه بالا و 2 عدد سبد طبقه پایین، قابلیت فعال کردن قفل کودک را نیز داشته و میزان مصرف آب آن 12 لیتر است. رده انرژی در این دستگاه A++ بوده و قابلیت شست‌وشوی میوه و سبزی را هم به شما می‌دهد. این ماشین با نصف ظرفیت عادی، قابل استفاده بوده و می‌تواند در میهمانی‌های پرجمعیت راه‌حلی نجات‌بخش برای زنان خانه‌دار باشد. محفظه داخلی این محصول از جنس استیل ضد زنگ بوده و در برابر انواع شوینده‌های قوی و دمای آب بالا مقاوم است. این مدل با رنگ سفید و نقره‌ای در بازار به فروش می‌رسد.

ظرفشویی-کاماپرس

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDV 3513

این محصول که با قیمت 32 میلیون و 151 هزار تومان به فروش می‌رسد، دارای رده انرژی A++ است. در هر بار استفاده از این ماشین 12 لیتر آب مصرف می‌شود و قابلیت شست‌وشوی سریع را به شما می‌دهد. این ماشین دارای برنامه شدیدشویی است و امکان کار کردن با نصف ظرفیت خود را نیز دارد. محصول مذکور با قابلیت تاخیر در زمان شست‌وشو تا 24 ساعت و شست‌وشوی اقتصادی، از نمایشگری تمام لمسی برخوردار است. نمایشگر این مدل دارای نشانگر اتمام نمک و مایع ظرفشویی بوده و از این جهت کامل‌تر از مدل‌های دیگر است. ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDV 3513 دو بازوی آب‌پاش و یک آبفشان همراه با سبد مخصوص قاشق و چنگال را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

ماشین ظرفشویی پاکشوما 15 نفره مدل PDV 3513-کاماپرس

انتهای پیام

 

مرتبط با : پاکشومادیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز