لیست قیمت دوربین شیائومی / راهنمای خرید پرفروش ترین دوربین نظارتی شیائومی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروزه با توجه به افزایش آمار جرائم و دزدی، داشتن یک دوربین مداربسته با کیفیت یکی از ضروریات هر مغازه و خانه‌ای محسوب می‌شود. از انواع دوربین مداربسته در مکان‌های عمومی نظیر پارک‌ها و فروشگاه‌ها، استادیوم‌ها و غیره استفاده می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فن آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروزه شرکت‌های گوناگونی، انواع دوربین نظارتی یا مداربسته با قابلیت‌های متعدد را تولید و در بازار عرضه کرده‌اند. خرید دوربین مداربسته با کیفیت باید با توجه به نوع نیاز و همچنین قیمت این محصول صورت بگیرد. دوربین حفاظتی شیائومی آی می لب IMILAB EC3 یکی از گزینه‌های خوش قیمت باکیفیت برای نظارت 24 ساعته است. کاماپرس در ادامه به معرفی این محصول و همچنین ارائه لیست قیمت دوربین شیائومی می‌پردازد.

آشنایی با دوربین نظارتی شیائومی آی می لب IMILAB EC3

شیائومی این دوربین نظارتی را با طراحی ظاهری بسیار ساده و با استفاده از متریال پلاستیک مقاوم و پلیمر ABS طراحی کرده که از باقی ماندن اثر انگشت و چربی بر روی بدنه آن جلوگیری می‌کند. این دوربین شیائومی تحت شبکه فضای باز مدل EC3  و با وزنی حدود 777 گرم تولید شده که جابه‌جایی و حمل و نقل آن را آسان کرده است. از مزیت‌های دوربین هوشمند شیائومی ، استحکام بالای آن در برابر انواع ضربه و شرایط جوی نامساعد است.

از دیگر ویژگی‌های به کار رفته در طراحی این دوربین می‌توان به وجود دو آنتن لولایی تحت شبکه در دو طرف آن، لنز 3 مگاپیکسلی، یک میکروفن برای مکالمه و ضبط صدا و تعبیه یک اسپیکر در بدنه آن برای شنیدن صدای محیط اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

ویژگی‌های دوربین مدار بسته شیائومی آی می لب EC3

با توجه به لیست قیمت دوربین شیائومی ، این مدل در مقایسه با ویژگی‌های و آپشن‌هایی که دارد، یکی از گزینه‌های بسیار مناسب و خوش قیمت در بازار محسوب می‌شود.

دوربین نظارتی شیائومی، از سیستم هات اسپات برخوردار است که قابلیت اتصال آن را به رایانه تنها از طریق وای فای و بدون نیاز به سیم فراهم می‌کند. نقطه قوت مهم دوربین شیائومی ، تعبیه سنسورهای مادون قرمز در آن برای قابلیت تشخیص و فیلمبرداری در شب تا فاصله 5 متری است که سبب شده تا امکان مشاهده تصاویر به صورت رنگی در شب نیز وجود داشته باشد. برند شیائومی در تولید این محصول از ویژگی‌های متعدد دیگری چون تشخیص چهره، زاوه دید 270 درجه، کنترل با گوشی هوشمند و کیفیت تصویر فول اچ دی نیز بهره برده است.

از مزیت‌های این محصول در مقایسه با دیگر مدل‌ها، قابلیت اتصال آن به اپلیکیشن Mi Home بر روی گوشی همراه است که امکان مشاهده تصاویر و اشتراک‌گذاری آن ها با دوستان و اعضای خانواده را فراهم می‌کند.

قابلیت‌های دوربین مدار بسته شیائومی آی می لب EC3

قابلیت‌های دوربین شیائومی شامل برخورداری آن از استاندارد IP66 و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، پشتیبانی از ذخیره سازی حافظه ابری برای امنیت بیشتر، تشخیص حرکات انسان از حیوانات و گیاهان با استفاده از هوش مصنوعی و حتی امکان برقراری گفتگوی دو طرفه از طریق اسپیکر و میکروفن است.

قیمت دوربین مدار بسته شیائومی آی می لب EC3

این دوربین شیائومی در حال حاضر با قیمت 1 میلیون و 645 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود؛ این رقم با توجه به امکانات متعدد این محصول، بسیار مقرون به صرفه است.

خرید دوربین شیائومی از مجموعه می‌لندز

فروشگاه اینترنتی می‌لندز به عنوان یک مجموعه معتبر به شکل کاملا تخصصی در زمینه فروش محصولات شیائومی از جمله انواع دوربین نظارتی و دوربین ماشین فعالیت می‌کند. از جمله مزایای خرید دوربین شیائومی از می‌لندز، اطمینان از اصالت و کیفیت کالا، گارانتی بازگشت و همچنین برخورداری از مشاوره تخصصی خرید است.

لیست قیمت دوربین شیائومی برای سایر مدل‌ها و همچنین قیمت دیگر محصولات شیائومی در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : می لندز
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز