لکسوس ای اس 2024 ؛ لوکس تر و مجهزتر از همیشه

تورهای مسافرتی لحظه آخر

لکسوس یک خودروساز لوکس و زیرمجموعه تویوتا است و لکسوس ای اس نخستین خودرویی است که تولید کرده است. این خودرو طی 35 سال پیوسته ارتقاء یافته و به روزرسانی شده است و مدل 2024 آن بهتر از همیشه به نظر می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، لکسوس ای اس (Lexus ES) در سال 2022 به طور کامل مورد بازنگری قرار گرفته و مدل 2024 آن در مقایسه با دو مدل قبلی تغییر چندانی نکرده است. البته دو تیپ جدید F-Sport Design  و F-Sport handling به بازار عرضه شده‌اند که تیپ دوم به حالت‌های رانندگی جدید، پدال‌های آلومینیومی و چند سیستم دستیار راننده جدید مجهز شده است. تیپ‌های Luxury و Ultra Luxury نیز به روزرسانی شده‌اند و ساختاری‌های فنی آن‌ها ارتقاء یافته است.

لکسوس ای اس 2024 در سه مدل به بازار عرضه می‌شود که هر کدام یک موتور منحصر به فرد و چند تیپ دارند. مدل پایه که ES 250 نام دارد تنها مدل چهار چرخ محرک است و به یک موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری مجهز شده است. این موتور قادر است 203 اسب بخار نیرو تولید کند و در کنار یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می‌گیرد. شتاب صفر تا صد لکسوس ES 250 به 8.6 ثانیه می‌رسد و می‌تواند به حداکثر سرعت 210 کیلومتر بر ساعت دست بیابد.

تیپ ES 350 به یک موتور قوی‌تر شش سیلندر و 3.5 لیتری مجهز شده است که 302 اسب بخار قدرت دارد. این تیپ نیز به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک مجهز شده و نیرو فقط به چرخ‌های جلو ارسال می‌شود. شتاب صفر تا صد این مدل 6.6 ثانیه است و می‌تواند تا 210 کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد.

مدل ES 300h یک مدل هیبریدی است که 215 اسب بخار قدرت دارد و شتاب صفر تا صد آن به 8.1 ثانیه می‌رسد.

انتهای پیام

روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز