لوله پروپیلن چه تفاوتی با لوله پی وی سی چه دارد؟ + قیمت روز لوله آذین

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بازار تولید پلیمرها دائماً در حال تحول و تغییر است و هر روز شاهد ورود کالاهای جدید و به‌روزتری به بازار هستیم. با توجه به تکامل تکنولوژی ضروری است که برای انتخاب بهترین کالاها اطلاعات بیشتری کسب شود؛ در حال حاضر لوله آذین یکی از معتبرترین برندهای تولید لوله و اتصالات در ایران است که در ادامه بیشتر معرفی می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ تجهیزات ساختمانی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، لوله ها یکی از انتخاب‌های اول هر سازنده برای ساخت ساختمان است. معرفی و بررسی لوله های pvc و پروپیلن می پردازد؛

لوله آذین پروپیلن

این  لوله آذین پروپیلن به دلیل دارا بودن خواص بی نظیر هزینه کم، کیفیت عالی و عدم وجود مشکلات نصب بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. از این مدل لوله ها برای هر کاری و درهر جایی می توان استفاده کرد، زیرا لوله آذین پروپیلن یک ترموپلاستیک کریستالی اما با سختی و استحکام بیشتر از سایر لوله ها در برندهای مختلف است. آذین پروپیلن دارای مقاومت بالا نسبت به شستشو با مواد شیمیایی یخ زدگی و حرارت و گرما بوده و جالب این است که سبک ترین سازه پلاستیکی نیز هست.

لوله pvc

PVc مخفف کلمه پلی وینیل کلراید نوعی ماده پلیمری بر پایه کلر است. لوله های pvc به دو دسته تک لایه و چند لایه تقسیم بندی می شوند. این ویژگی های بسیار خوبی دارند و معمولاً برای زهکشی، آبیار،  جمع آوری آب باران و تامین آب تحت فشار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

راز آسمان پایتخت

تفاوت اساسی پروپیلن و pvc

بزرگترین مشکل لوله های pvc در مقایسه با پروپیلن، مقاومت کم حرارتی این لوله ها است. به همین دلیل نمی‌توان از آنها برای لوله کشی سرد و گرم ساختمان و صنعت استفاده کرد. لوله آذین در مقایسه با سیستم لوله کشی فلزی سنتی به هیچ عنوان دچار خوردگی نمی شود.

از انواع پروپیلن لوله آذین برای بهره وری انرژی و صرفه جویی در هزینه ها بسیار استفاده می شود. با توجه به مطالب گفته شده می توان چنین برداشت کرد که لوله آذین «پروپیلن» نسبت به لوله pvc دارای مزایای بیشتری از جمله انعطاف بالاتر، تحمل سرما و گرما بیشتر، مقاومت در مقابل مواد شستشو و مواد شیمیایی، رسوب گیری و پوسیدگی کمتر بوده و برای استفاده در تمامی زمینه های ساخت و ساز و صنعت مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید آنلاین لوله آذین

در میان پلتفرم های اینترنتی تجهیزات ساختمان، ابزارینا نامی بسیار آشنا است. ابزارینا فروشگاه آنلاین تجهیزات سرویس بهداشتی، شیرآلات، لوله و اتصالات است. ابزارینا ارائه دهنده خدمات همچون؛ ضمانت، اصالت، کیفیت و قیمت کالا امکان مرجوع یا تعویض کالا، ارسال رایگان کالا در محدوده استان تهران و مشاوره رایگان قبل و بعد از خرید محصولات است. خریداران، سازندگان و مدیران کارخانه ها می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد روند سفارش و ارسال کالا به وبسایت رسمی ابزارینا مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ابزارینا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز