قیمت گیربکس استوک و نو پژو 206 چند؟

ژیوار

قیمت گیربکس خودرو در ماه‌های گذشته علاوه بر اینکه رشد چشمگیری داشته، قطعات نو آنهم در بازار کمیاب شده‌ است، به همین دلیل مصرف کننده‌ها مجبور به خرید گیربکس‌های دست‌دوم شده‌اند که برای 206 بین 6 تا 20 میلیون تومان عرضه می‌شود.

به گزارش کاماپرس، قیمت قطعات خودرو همبستگی بسیار بالایی با قیمت خودرو دارد، در ماه‌های اخیر که بازار با جهش قیمت همراه شده برخی قطعات خودرو رشد قیمت بالایی تجربه کرده‌اند، و برخی قطعات هم در بازار کمیاب شدند، به‌همین دلیل تقاضا برای قطعات گیربکس و استوک افزایش چشمگیری داشته‌ است. در این گزارش به وضعیت قیمت گیربکس استوک و نو پژو 206 پرداخته شده‌ است.

در‌حال حاضر قیمت گیربکس خودروی 206 بین 60 میلیون تومان تا 70 میلیون تومان در بازار موجود است. همچنین قیمت گیربکس 206 استوک بین 6 میلیون تا 20 تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

البته قیمت گیربکس دست دوم 206 در یک بازه زمانی تا 30 میلیون تومان هم نوسان داشته‌ است. تفاوت قیمت گیربکس ها علاوه بر اینکه به سلامت قطعه مربوط  بوده به مدل خودرو و نوع آن یعنی اتومات و دستی وابسته است، در واقع گیربکس استوک خودروهای 206 تیپ 2 نسبت به 206 تیپ شش ارزانتر است.

در شرایط کنونی گیربکس‌های استوکی که در بازار وجود دارد بیش از 10 سال کار کرده‌اند، به همین دلیل اطمینان نسبت به سلامت گیربکس اهمیت زیادی دارد.

انتهای پیام

 

نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز