قیمت کامپیوتر یکپارچه 17 شهریور 1401 / با ارزان ترین آل این وان مسترتک آَشنا شوید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کامپیوتر یکپارچه یا کامپیوتر همه کاره با حذف کیس از سیستم‌های کامپیوتری و تعبیه تمام قطعات سخت افزاری در بدنه باریک مانیتور، تحولی در عرصه لوازم دیجیتال ایجاد کرده است؛ این محصول با برخورداری از مزایای بی‌شمار جایگزین کامپیوتر دسکتاپ شده است. کامپیوترهای آل این وان مسترتک از همین دسته‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار کامپیوتر و لپ تاپ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مهم‌ترین مزیت استفاده از کامپیوتر یکپارچه به جای کامپیوتر دسکتاپ، صرفه‌جویی در هزینه‌ها است؛ چرا که قیمت آل این وان نسبت به نوع سنتی آن بسیار ارزان‌تر بوده، و برق بسیار کمی مصرف می‌کند. از دیگر علت‌های محبوبیت این محصولات اشغال فضای کم و قابلیت حمل آسان است. مسترتک یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در تولید لوازم دیجیتال است؛ کاماپرس در ادامه به معرفی ارزانترین آل این وان مسترتک می‌پردازد؛

کامپیوتر یکپارچه مسترتک مدل ZX240-ID8SB؛ جمع و جور و شیک!

مانیتور و صفحه نمایشگر در کامپیوترهای یکپارچه با توجه به حذف کیس در آن‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ صفحه نمایش این محصولات معمولا در ابعاد بزرگ و بیش از 24 اینچ تولید می‌شود. این مدل از محصولات مسترتک از یک نمایشگر 24 اینچی، پنل تصویری IPS و وضوح تصویر فول اچ دی برخوردار است.

برند مسترتک این کامپیوتر یکپارچه اقتصادی را با وزن 6 کیلوگرم طراحی و تولید کرده است. این برند در بخش سخت افزاری نیز از پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی ساخت شرکت اینتل بهره برده است که عملکرد رضایت‌بخشی را برای محصولی در این رده قیمتی به نمایش می‌گذارند.

راز آسمان پایتخت

قابلیت‌های کامپیوتر یکپارچه مسترتک مدل ZX240-ID8SB

آل این وان ارزان مسترتک در بخش ذخیره سازی، از 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD و 8 گیگابایت حافظه رم با قابلیت ارتقا تا 12 گیگابایت برخوردار است.

از دیگر قابلیت‌های کامپیوتر همه کاره اقتصادی مسترتک می‌توان به کارت‌خوان، درگاه شبکه LAN، پورت HDMI، 2 پورت USB 2.0T، 4 پورت USB 3.0  و پورت VGA اشاره کرد.

قیمت آل این وان مسترتک مدل ZX240-ID8SB

این مدل به عنوان ارزان ترین کامپیوتر یکپارچه مسترک برای کاربری عمومی، کاربری مالتی‌مدیا، کاربری صنعتی و کاربری اداری با قیمت حدودی 14 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

با وجود این، اگر به دنبال خرید کامپیوتر یکپارچه با قابلیت‌های بیشتر برای کاربری‌های سنگین مانند امور گرافیکی، مهندسی، گیم، ادیت و غیره هستید، قیمت کامپیوتر یکپارچه برای سایر مدل‌های مسترتک و دیگر برندها در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز