قیمت کامپیوتر یکپارچه 13 شهریور 1401 / آشنایی با پرفروش‌ترین All in one ام اس آی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروزه استفاده از کامپیوتر یکپارچه یا All in one بدون نیاز به کیس و با اشغال فضای بسیار کم، بسیار مورد توجه قرار گرفته است؛ به‌طوری که کامپیوتر آل این وان در بسیاری از سازمان‌ها و ادارات جایگزین کامپیوتر دسکتاپ شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لپ تاپ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در طراحی کامپیوتر یکپارچه ، تمامی قطعات سخت افزاری مورد نیاز مانند پردازنده، کارت گرافیک، حافظه، اسپیکر، وبکم و غیره در بدنه مانیتور قرار گرفته است. از مزایای انواع کامپیوتر آل این وان ، علاوه بر اشغال فضای کم می‌توان به قابلیت حمل آسان‌ و کاهش مصرف برق اشاره کرد. شرکت ام اس آی ، یکی از برندهای معتبر در تولید انواع کامپیوتر یکپارچه است؛ کاماپرس در ادامه به معرفی یکی از پرفروش‌های این برند می‌پردازد.

با آل این وان Modern AM271 11M ام اس آی آشنا هستید؟

برند ام اس آی این کامپیوتر یکپارچه را برای کاربری‌های عمومی، مالتی مدیا و همچنین برای استفاده در محیط دفتری و اداری و انجام امور حسابداری طراحی و روانه بازار کرده است. در طراحی این دستگاه از پردازنده قدرتمند Corei7 شرکت اینتل با 12 مگابایت حافظه Cache در کنار پردازنده گرافیکی ساخت همین شرکت استفاده شده است.

از نظر حافظه ذخیره سازی نیز، ام اس آی بسیار خوب عمل کرده است؛ حافظه داخلی  این محصول شامل 1 ترابایت حافظه از نوع HDD و 256 گیگابایت از نوع SSD است. رم تعبیه شده در این دستگاه نیز 8 گیگابایت DDR4 با قابلیت ارتقا تا 64 گیگابایت است.

راز آسمان پایتخت

قابلیت‌های آل این وان Modern AM271 11M ام اس آی

صفحه نمایشگر در کامپیوترهای یکپارچه اهمیت بسیاری دارد؛ آل این وان ها معمولا در ابعاد بالای 24 اینچ تولید می‌شوند. این مدل ام اس آی نیز دارای صفحه نمایش 27 اینچ با پنل تصویری IPS و وضوخ تصویر فول اچ دی است. ضمن این‌که نرخ به روز رسانی تصویر در نمایشگر این کامپیوتر 60 هرتز است.

سایر قابلیت‌های این کامپیوتر یکپارچه شامل صفحه نمایش مات، درایو نوری، انواع پورت و انواع درگاه‌ ارتباطی است.

قیمت آل این وان Modern AM271 11M ام اس آی

این محصول یکی از مدل‌های باکیفیت و رده بالای ام اس آی محسوب می‌شود که دارای ویژگی‌ها و آپشن‌های گوناگونی است. این محصول در حال حاضر با قیمت 38 میلیون و 300 هزار تومان قابل خریداری است.

با این حال، اگر قصد خرید کامپیوتر یکپارچه با قیمت پایین‌تر را دارید، قیمت کامپیوتر یکپارچه برای سایر مدل‌های ام اس آی و برندهای با کیفیت دیگر در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز