قیمت سکه به کانال 12 میلیون تومانی باز می گردد؟

ژیوار

قیمت طلا و سکه طی روز جاری با توجه به کاهش نرخ دلار، مقداری افت داشتند. طوری که نرخ هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 4 هزار و 400 تومان کم شد و به مرز یک میلیون و 291 هزار و 200 تومان رسید. قیمت سکه امامی هم در مقایسه با روز قبل 10 هزار تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 13 میلیون و 60 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اکنون قیمت سکه به کانال 13 میلیون تومانی نزدیک شده است و عقب نشینی بیشتر نرخ دلار باعث کاهش ارزش این فلز گرانبها خواهد شد. تحلیلگران بازار طلا معتقدند که اگر نرخ دلار به بالای مقاومت 30 هزار و 200 تومانی دست پیدا کند و در آن ثابت شود، سکه مرز 13 میلیون تومانی را حفظ خواهد کرد. اما در صورتی که قیمت این ارز خارجی وارد کانال 29 هزار تومانی شود، احتمالا سکه هم مرز 13 میلیون تومانی را از دست خواهد داد و کاهش بیشتر نرخ دلار، زمینه را برای سقوط شدیدتر نرخ آن فراهم می‌کند.

دریان سفر امید

اخبار مرتبط را بخوانید:

شرایط اونس در روز جاری

قیمت اونس طلا هم نسبت به دو روز گذشته 0.22 درصد بالا رفته و به مرز هزار و 787 دلاری رسیده است. نوسانات نرخ اونس به نگرانی معامله گران و سرمایه گذاران درباره تصمیمات آینده فدرال رزرو درباره سیاست‌های پولی و مالی و همچنین تعیین نرخ بهره آینده ربط دارد.

طی هفته جاری آمار خرده فروشی‌های آمریکا، تصمیمات بانک مرکزی اروپا درباره نرخ بهره آینده و همچنین آمار و اطلاعات مربوط به تولید صنعتی ایالات متحده منتشر خواهد شد. به نظر این سری آمارها و اطلاعات هم در روند قیمتی اونس اثرات زیادی دارد. در حال حاضر بیشتر سرمایه گذاران بازار طلا برای انتشار این اخبار و آمار انتظار می‌کشند.

نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز