قیمت سهام عدالت 532 هزار تومانی و 490 هزار تومانی در 14 تیرماه 1400

سهام عدالت
تورهای مسافرتی لحظه آخر

نرخ فروش سهام عدالت 490 هزارتومانی امروز  دوشنبه 14 تیرماه  به 9 میلیون و صد و شانزده هزار تومان رسید و سهام 523 هزار تومانی هم در روزجاری 10 میلیون و چهارصد و پنجاه هزار تومان است.

به گزارش کاماپرس، بورس امروز مثبت بود و 10 هزار واحد رشد کرد. همزمان با افزایش شاخص بورس ارزش پرتفوی سهام عدالت نیز بهبود یافت و اندکی افزایش یافت.

بر این اساس، محاسبات پرتفوی سهام عدالت حکایت از آن دارد که امروز دوشنبه 14 تیر 1400، ارزش هر برگه سهام عدالت 490 هزارتومانی دارندگان این سهام به 9 میلیون و صد و شانزده هزار تومان رسید.

شایان ذکر است سهام عدالت درحالی به رقم فوق رسیده که تاکنون افزایش سهام شرکت های فولاد خوزستان، پالایشی تهران و اصفهان ازسوی سازمان بورس و اوراق بهادار اعمال نشده است چراکه در صورت اعمال این افزایش سهام، ارزش سهام عدالت  حدود 10.1 میلیون تومان خواهد شد.

پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (14 تیر ماه 1400)،  ارزش سهام عدالت 532 هزارتومانی دارندگان این سهام به 10 میلیون و چهارصد و پنجاه هزار تومان رسید که با احتساب افزایش سرمایه ها، این رقم به حدود 12.3 میلیون تومان می رسد.

راز آسمان پایتخت

یک نشانه مثبت از بهبود وضعیت بورس

بد نیست به این نکته نیز اشاره کنیم که امروز در اتفاقی شگفت‌انگیز و بعد از ماه‌ها درجا زدن بازار سرمایه بالاخره تعداد صف‌های خرید در بازار سرمایه از تعداد صف‌های فروش پیشی گرفت. در بازار امروز بیش از ۱۲۰ نماد یعنی ۱۹ درصد کل بازار صف خرید دارند و ارزش کل صف‌ها به حدود ۵۵۰ میلیارد تومان رسیده است. درحالی که تعداد صف‌های فروش در ساعات پایان بازار ۱۱۳ نماد است که ۱۷ درصد بازار را تشکیل می‌دهند. ارزش کل صف‌های فروش به رقمی حدود هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت سهام عدالت 532 هزار تومانی و 490 هزار تومانی در 14 تیرماه 1400

  1. طالب رادمهر گفته:

    الان من میخوام بفروشم بصورت انلاین وپول ضرور نیاز دارم ایا کسی هست سهام من را بخره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز