قیمت روز طلا 7 تیر 1402/ نرخ سکه در پایان هفته جاری چقدر شد؟

طلا-کاماپرس
لست سکند

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 9 هزار و 900 تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 2 میلیون و 341 هزار و 200 تومانی رسید. اما نرخ سکه در مقایسه با روز قبل 2 هزار تومان افزایش پیدا کرد و در محدوده 28 میلیون و 401 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دیروز 0.41 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز هزار و 906 دلاری رسید. براساس اطلاعات موجود، داده‌های قوی اقتصادی آمریکا دلار را تقویت کرد و باعث شد تا نرخ اونس طی 24 ساعت اخیر به پایین‌ترین میزان ممکن در ماه ژوئن برسد. داده‌های روز گذشته نشان داده که ثابت ماندن اقتصاد احتمالا منجر به افزایش بیشتر نرخ بهره بانک مرکزی به منظور کاهش تورم خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

دلایل اثرگذار روی کاهش نرخ سکه و طلا چه بود؟

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 100 هزار تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 15 میلیون و 500 هزار تومان رسید. نرخ ربع سکه در مقایسه با روز گذشته 50 هزار تومان کم شد و در محدوده 10 میلیون و 650 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت سکه گرمی میز نسبت به دیروز 10 هزار تومان نزول داشت و 6 میلیون و 290 هزار تومان خرید و فروش شد.

نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، طی گفت و گوی خود با سایت طلا اعلام کرده که قیمت فلزات گرانبهای داخلی در روز جاری به دلیل کاهش نرخ اونس، افت قیمت ارز و تداوم رکود و همچنین نبود تقاضا در بازار ریزش داشت. به گفته بذرافشان، هم اکنون حباب سکه کوچک‌تر شده و در محدوده 5 میلیون و 600 هزار تومانی قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت روز طلا 7 تیر 1402/ نرخ سکه در پایان هفته جاری چقدر شد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز