قیمت روز طلا 5 تیر 1402/ عقبگرد دوباره نرخ سکه به کانال 28 میلیون تومانی

طلا-کاماپرس
لست سکند

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 7 هزار و 90 تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 2 میلیون و 350 هزار و 200 تومانی رسید. همچنین نرخ سکه نیز در مقایسه با روز قبل 99 هزار تومان کم شده و در محدوده 28 میلیون و 491 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز بعد از چند روز قیمت اونس طلا رشد پیدا کرد و به مرز هزار و 932 دلاری رسید. با اینکه نرخ اونس رشد پیدا کرد اما قیمت طلا و سکه در بازار داخلی بالا نرفت. در صورتی که روند رشد قیمتی اونس ادامه داشته باشد، احتمال صعود دوباره قیمت طلا و سکه دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 100 هزار تومان دیگر کاهش پیدا کرد و به مرز 15 میلیون و 600 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه در مقایسه با روز گذشته 100 هزار تومان کم شد و در محدوده 10 میلیون و 600 هزار تومانی توقف کرد. به علاوه قیمت سکه گرمی نسبت به دیروز 10 هزار تومان نزول داشت و 6 میلیون و 370 هزار تومان خرید و فروش شد.

سیگنال کاهش نرخ سکه در بازار پشت خطی داده شد

شب گذشته قیمت سکه امامی نه تنها مرز 29 میلیون تومانی را از دست داد بلکه از محدوده حمایتی 28 میلیون و 800 هزار تومانی هم عقب نشینی کرد. این موضوع التهاب بازار سکه را افزایش داد زیرا زمینه برای کاهش بیشتر نرخ سکه فراهم شده بود. با این حال فعالان بازار طلا و سکه امیدوار هستند تا با رشد دوباره قیمت دلار، نرخ فلزات گرانبهای داخلی صعود دوباره پیدا کند و شرایط این بخش اندکی بهبود داشته باشد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت روز طلا 5 تیر 1402/ عقبگرد دوباره نرخ سکه به کانال 28 میلیون تومانی

  1. Emadmohamadi گفته:

    امیدوارم بیشتر نشه یهو بکشه بالا والا من دارم هر ماه سکه میدم به خانوم سابقم پیرم دراومده با این قیمتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز