قیمت روز طلا 4 تیر 1402/ کاهش هیجانات معامله گران و نزول نرخ سکه

طلا-کاماپرس
لست سکند

برخلاف نرخ دلار، قیمت طلا و سکه در روز جاری کاهش پیدا کرد. براساس آخرین آمار، امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 40 هزار و 400 تومان کم شد و به مرز 2 میلیون و 389 هزار و 200 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته اندکی کاهش پیدا کرد و در محدوده 29 میلیون و 301 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس نسبت به دو روز قبل 0.2 درصد بیشتر شد و به مرز هزار و 920 دلاری رسید. با این حال همچنان قیمت این فلزگرانبها فاصله زیادی با کانال 2 هزار دلاری دارد. فعالان بازار طلای جهانی در صورتی حجم معاملات خود را بیشتر خواهند کرد که نرخ این فلزگرانبها به کانال 2 هزار دلاری برسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آتش بس در روسیه باعث کاهش نرخ سکه و طلا شد!

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 100 هزار تومان کم شد و در محدوده 15 میلیون و 800 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با دیروز 100 هزار تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 10 میلیون و 800 هزار تومانی رسید. قیمت سکه گرمی نسبت به روز گذشته 100 هزار تومان بالا رفت و 6 میلیون و 400 هزار تومان خرید و فروش شد.

اعلام آتش بس داخلی در روسیه و عقب نشینی گروه واگنر سبب شد تا هیجانات در بازار فلزات گرانبهای داخلی کم شود و اندکی شرایط این بخش آرام بگیرد. در واقع تحلیلگران از قبل پیش بینی کرده بودند که توقف پیشروی گروه شبه نظامی واگنر به سمت مسکو، باعث خواهد شد تا هیجانات در این بازار متوقف شده و نرخ سکه و طلا در مدار نزولی قرار بگیرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت روز طلا 4 تیر 1402/ کاهش هیجانات معامله گران و نزول نرخ سکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز