قیمت روز طلا ۶ تیر ۱۴۰۲/ احتمال تداوم صعود قیمتی سکه

طلا-کاماپرس
لست سکند

امروز قیمت طلای ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته ۶ هزار و ۹۰۰ تومان بیشتر شد و به مرز ۲ میلیون و ۳۶۶ هزار و ۶۰۰ تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز قبل ۱۰۰ هزار تومان بالا رفت و ۲۸ میلیون و ۵۰۱ هزار تومان شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس هم با قیمت طلا و سکه بازار داخلی همگام شد و در مدار صعودی قرار گرفت. هم اکنون نرخ اونس نسبت به روز قبل ۰.۱۹ درصد بالا رفته و در محدوده هزار و ۹۲۸ دلاری قرار دارد. فاصله گیری قیمت کنونی اونس از کانال ۲ هزار دلاری به دلیل پیش بینی فعالان نسبت به اوج گیری دوباره نرخ بهره به وجود آمد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

نرخ سکه در معاملات پشت خطی دیشب

امروز قیمت نیم سکه نیز نسبت به روز قبل ۱۰۰ هزار تومان رشد پیدا کرد و به مرز ۱۵ میلیون و ۷۷۰ تومانی رسید. نرخ ربع سکه در مقایسه با روز گذشته ۱۰۰ هزار تومان بیشتر شد و در محدوده ۱۰ میلیون و ۷۴۰ هزار تومانی قرار گرفت. اما نرخ سکه گرمی با نزول ۷۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل، در محدوده ۶ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

راز آسمان پایتخت

با وجود اینکه قیمت سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته نزولی بود اما نرخ این فلزگرانبها در روز جاری رشد پیدا کرد و در تابلو اعلام قیمت‌های رسمی بازار سبز رنگ بود.

برخی از فعالان و معامله گران بازار طلا و سکه بیان کردند که کاهش قیمت اخیر سکه آخرین اصلاح نرخ این فلزگرانبها بوده و احتمالا روند صعود آن تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز