قیمت روز طلا 28 آذر 1401/ پیشروی مجدد نرخ سکه

ژیوار

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به روز گذشته 1.84 درصد دیگر بیشتر شد و به مرز 1 میلیون و 762 هزار و 400 تومان رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز قبل 0.53 درصد بیشتر شد و در محدوده 18 میلیون و 800 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس نسبت به دو روز قبل 3.3 درصد بیشتر شد و به مرز هزار و 796 دلاری رسید. بازار فلزات گرانبها مانند دیگر بازارها مبهم است و نمی‌توان پیش بینی درستی از آن ارائه داد. با انتشار خبر تداوم افزایش نرخ بهره در سال آینده میلادی، به نظر نرخ اونس همچنان درگیر نوسانات قیمتی باشد و کاهش و افزایش‌های زیادی را تجربه کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

نرخ سکه به کدام سمت خواهد رفت؟

امروز نرخ نیم سکه برخلاف سکه امامی، نسبت به دیروز 1.65 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 12 میلیون و 50 هزار تومان رسید. قیمت ربع سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 2.2 درصد کم شد و به مرز 9 میلیون و 50 هزار تومانی رسید. نرخ سکه گرمی هم نسبت به روز قبل 50 هزار تومان افت داشت و در محدوده 4 میلیون و 200 هزار تومانی قرار گرفت.

بیشتر کارشناسان بازار طلا و سکه بر این باورند که بالا رفتن سطح انتظارات تورمی موجب شده تا نرخ سکه طی روزهای گذشته مداوم رشد پیدا کند. بعضی از کارشناسان بازار سکه معتقدند که نرخ سکه با توجه به نوسان قیمتی دلار از روز گذشته و خبر سفر نمایندگان آژانس نوسان جزئی داشت و احتمالا سکه بازان منتظر اعلام نظر نمایندگان این مجموعه خواهند ماند. بنابراین و با توجه به این نظر، نرخ سکه طی روزهای آتی نوسان چندانی نخواهد داشت و فضای این بازار کاملا احتیاطی خواهد بود.

انتهای پیام

سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان