قیمت روز طلا 27 آذر 1401/ نرخ سکه متوقف شد

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 2 درصد بیشتر شد و به مرز 1 میلیون و 751 هزار و 800 تومانی رسید. نرخ سکه در روز جاری نسبت به دیروز تغییری نداشت و در همان محدوده 18 میلیون و 700 هزار تومانی خرید و فروش شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس نسبت به دو روز قبل 0.13 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز هزار و 793 دلاری رسید. با این وجود نرخ سکه از رفتار ارزی تبعیت کرد و در همان محدوده قبلی ثابت باقی ماند. در صورتی که نرخ دلار و اونس در روزهای آینده با هم همگام شده و دوباره صعودی شوند، احتمال افزایش قیمت سکه دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

امروز نرخ نیم سکه نسبت به روز قبل تغییری نداشت و در همان محدوده 12 میلیون و 200 هزار تومانی معامله شد. قیمت ربع سکه نیز در مقایسه با دیروز ثابت باقی ماند و همان 9 میلیون و 200 هزار تومان بود. قیمت سکه گرمی هم در مقایسه با روز قبل 2 هزار تومان کم شد و در محدوده 4 میلیون و 250 هزار تومان قرار گرفت.

نرخ سکه به 20 میلیون خواهد رسید؟

سکه آخر هفته گذشته تا مرز 18 میلیون تومانی عقب نشینی داشت، اما مجددا در ابتدای هفته جاری هیجانی شد و دوباره پیشروی خود را به سمت مرزهای بالاتر قیمتی آغاز کرد. در واقع فشار خریدها و ورود خریداران جدید به این بازار باعث شده تا قیمت این فلزگرانبها از میانه کانال 18 میلیون تومانی عبور کند. برخی از تحلیلگران بازار سکه بر این باورند که روند نرخ ارز روی قیمت این فلزگرانبها به اندازه‌ای است که در صورت تداوم رشد قیمت دلار، احتمال ورود سکه به کانال 20 میلیونی دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز