قیمت روز طلا 24 آذر 1401/ امروز هم نرخ سکه کاهشی بود

با وجود توقف نرخ دلار و کاهش قیمت اونس، قیمت هر گرم طلای در روز جاری نسبت به روز گذشته 0.38 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 663 هزار و 600 تومان رسید. نرخ سکه در مقایسه با روز قبل تغییری نداشت و همان محدوده 18 میلیون و 550 هزار تومانی را حفظ کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس در روز جاری نسبت به روز قبل 1.6 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز هزار و 780 دلاری رسید. به نظر نرخ اونس تا پایان سال میلادی جاری در همین محدوده‌های قیمتی باقی بماند و تغییر چندانی نداشته باشد. با وجود افت قیمت اونس و توقف رشد قیمت دلار، قیمت طلای بازار داخلی همچنان در حال پیشروی است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

رشد یکباره نرخ سکه و بزرگ‌تر شدن حباب آن

قیمت نیم سکه با جهش 2.85 درصدی نسبت به دو روز قبل، در محدوده 12 میلیون و 250 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با سه شنبه، 350 هزار تومان رشد پیدا کرد و به مرز 9 میلیون و 250 هزار تومانی رسید. اما قیمت سکه گرمی طی دو روز گذشته هیچ تغییری را ثبت نکرد و با نرخ 4 میلیون و 250 هزار تومان خرید و فروش شد.

با وجود افت نرخ سکه، هنوز حباب این فلزگرانبها در محدوده خطرناکی قرار دارد. بنابراین بعضی از فعالان بازار طلا و سکه بر این باورند که افت قیمت سکه باز هم ادامه پیدا خواهد کرد. البته تنها در صورتی احتمال رشد بیشتر نرخ سکه وجود دارد که قیمت اونس و دلار صعودی شود. به هر حال این روزها بین قیمت معاملاتی و بازاری سکه فاصله زیادی افتاده و همین موضوع خرید این فلزگرانبها را با ریسک زیادی همراه می‌کند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز