قیمت روز طلا 22 آذر 1401/ نرخ سکه اندکی کم شد

برخلاف رشد کم سابقه نرخ دلار، قیمت طلا و سکه در روز جاری کاهش پیدا کرد. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 0.25 درصد کم شد و به مرز 1 میلیون و 663 هزار و 200 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 2.59 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 18 میلیون و 100 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس مانند دلار در مدار صعودی قرار گرفت. نرخ اونس در روز جاری نسبت به روز گذشته 0.12 درصد بالاتر رفت و به مرز هزار و 787 دلاری رسید. برخی از کارشناسان بر این باورند عملکرد طلا در بلندمدت بهبود پیدا خواهد کرد. در این رابطه، بانک سرمایه گذاری گلدمن ساکس اعلام کرده که عملکرد طلا در بلندمدت بهتر از بیت کوین خواهد بود، زیرا عوامل متعددی روی افزایش تقاضای این فلزگرانبها اثرگذار خواهند بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نرخ سکه در روز جاری اصلاح شد؟

قیمت نیم سکه در روز جاری نسبت به روز گذشته 4.2 درصد کم شد و در محدوده 11 میلیون و 900 هزار تومانی قرار گرفت. اما نرخ ربع سکه در مقایسه با روز قبل 7.3 درصد بالاتر رفت و به مرز 8 میلیون و 900 تومانی رسید. نرخ سکه گرمی نیز نسبت به روز قبل 400 هزار تومان بیشتر شد و در محدوده 4 میلیون و 250 هزار تومانی قرار گرفت.

به نظر برخی از افراد اشباع خرید شکل گرفته در بازار سکه باعث شده تا نرخ سکه اصلاح بخورد و کاهش پیدا کند. به توصیه اهل فن، در چنین شرایطی بهتر است معامله گران سنگین خرید نداشته باشند و اندکی جانب احتیاط را پیش بگیرند. هم اکنون حباب سکه به 3 میلیون تومان رسیده که بی‌سابقه است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز