قیمت روز طلا 21 آذر 1401/ نرخ سکه از 18 میلیون و 500 هزار تومان گذشت

رشد قابل توجه نرخ دلار، قیمت طلا و سکه را بیش از پیش صعودی کرد. امروز نرخ هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 22 هزار و 300 تومان دیگر بالا رفت و به مرز 1 میلیون و 667 هزار و 500 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 730 هزار تومان دیگری بیشتر شد و در محدوده 18 میلیون و 570 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخلاف قیمت دلار، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دیروز 3.5 درصد دیگر کم شد و در محدوده هزار و 794 دلاری قرار گرفت. پیش بینی تاجران درباره رشد نرخ بهره باعث شده تا قیمت طلا دوباره کم شود. براساس آخرین اخبار و گزارش‌ها، تاجران 93 درصد احتمال می‌دهند که فدرال رزرو در آخرین اجلاس سال 2022 نرخ بهره را 50 واحد دیگر بالا ببرد. همین مسئله سبب شده تا سرمایه گذاران از حضور در بازار طلای جهانی خودداری کنند و جانب احتیاط را در پیش بگیرند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

پیشروی نرخ سکه ادامه دارد

امروز نرخ نیم سکه نسبت به روز قبل 650 هزار تومان دیگر افزایش پیدا کرد و در محدوده 11 میلیون و 400 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت ربع سکه در مقایسه با روز گذشته 500 هزار تومان بیشتر شد و به مرز 8 میلیون و 250 هزار تومانی رسید. اما نرخ سکه گرمی نسبت به دیروز تغییری نداشت و 3 میلیون و 850 هزار تومان باقی ماند.

نرخ سکه برخلاف تلاش کاهشی‌ها، سنگر 18 میلیون تومانی را حفظ کرد و هم اکنون در حال پیشروی در این کانال قیمتی است. این رشد قیمتی در حالی رخ داده که حباب سکه روز به روز بزرگ‌تر می‌شود و هیچ عاملی قادر به کنترل نرخ این فلزگرانبها نیست.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز