مرزشکنی جدید نرخ سکه + قیمت روز طلا 19 آذر 1401

لست سکند

قیمت طلا و سکه تحت تاثیر رشد نرخ دلار باز هم افزایش پیدا کرد. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به دو روز قبل 3 هزار و 700 تومان افزایش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 595 هزار و 100 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با پنج شنبه گذشته 395 هزار تومان دیگر بیشتر شد و در محدوده 17 میلیون و 765 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دیروز 2.6 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز هزار و 798 دلاری رسید. رشد شاخص دلار باعث شد تا نرخ اونس کاهشی شود. هفته جاری آخرین جلسه فدرال رزرو در سال 2022 برگزار خواهد شد و بیشتر فعالان بازار طلا و دیگر بازارهای مالی بر این باورند که این نهاد در جلسه آخر خود کاهش سرعت رشد نرخ بهره را اعلام خواهد کرد و این موضوع به تبع روی نرخ اونس اثر مثبت خواهد گذاشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

رشد نرخ سکه و افزایش حجم معاملات آن!

قیمت نیم سکه در روز جاری نسبت به دو روز پیش 0.67 درصد بیشتر شد و به مرز 10 میلیون و 300 هزار تومان رسید. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با پنج شنبه قبل 0.95 درصد بالاتر رفت و در محدوده 7 میلیون و 300 هزار تومانی قرار گرفت. اما نرخ سکه گرمی نسبت به دو روز قبل 10 هزار تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 3 میلیون و 700 هزار تومانی رسید.

برخی فعالان بازار سکه اعلام کرده‌اند حجم معاملات سکه در روز جاری بیشتر شده است. گروهی از معامله گران بر این باورند که علت رشد حجم معاملات بازار سکه به پرریسک شدن معامله دلار مربوط می‌شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز