حرکت نرخ سکه به سمت کانال 19 میلیونی/قیمت روز طلا 26 آذر 1401/

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دو روز قبل 1.36 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 716 هزار و 700 تومان رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با پنج شنبه 1.87 درصد بیشتر شد و در محدوده 18 میلیون و 700 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس مانند دلار رشد قیمتی داشت و به خوبی از بازار طلا و سکه داخلی حمایت کرد. امروز نرخ اونس نسبت به روز گذشته 0.13 درصد بیشتر شد و به مرز هزار و 793 دلاری رسید. به نظر اعلام برخی گزارش‌ها و تصمیمات مانع از پیشروی نرخ اونس به سمت کانال هزار و 800 دلاری شده است. براساس اطلاعیه فدرال رزرو، نرخ بهره در سال جدید میلادی برای مهار تورم همچنان افزایش خواهد داشت. به همین دلیل نرخ اونس اندکی از مواضع بالاتر قیمتی فاصله گرفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

نرخ سکه اصلاح نشد!

امروز قیمت نیم سکه نسبت به دو روز قبل 250 هزار تومان بیشتر شد و به مرز 12 میلیون و 200 هزار تومان رسید. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با پنج شنبه 2.71 درصد افزایش پیدا کرد و در محدوده 9 میلیون و 200 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت سکه گرمی نیز در مقایسه با دو روز گذشته 2 هزار تومان بالاتر رفت و 4 میلیون و 252 هزار تومان شد.

راز آسمان پایتخت

با وجود اینکه در شرایط کنونی عده‌ای از سکه بازان بر این باور بودند که فاصله زیاد ارزش ذاتی و معاملاتی سکه باعث اصلاح نرخ فلزات گرانبها در بازار داخلی خواهد شد، اما این اتفاق رخ نداد. اطلاعیه فدرال رزرو مبنی بر احتمال تداوم افزایش نرخ بهره در سال میلادی بعدی نیز نتوانست مانع از رشد قیمت طلا و سکه بازار داخلی شود.

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز